חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

טור דיעה: המוצא הישר יבוא על שכרו

 

במה כל כך עסוק חבר המועצה חיים מרציאנו שכמעט אינו פוקד את ישיבות המועצה. ומעניין שאיש לא מתלונן ואיש לא מציע להשעותו.

 

11/8/2010 זה המועד האחרון בו נצפה חבר המועצה חיים מרציאנו מבלה את השעה הראשונה בישיבת מועצת העיר. שעה בלבד.

כי נציג "דגל התורה" במועצת העיר ו"יו"ר ועדת הביקורת" נעלם מאז  סוף השנה האחרונה. החבר מרציאנו אומנם טרח לקפוץ בינואר-פברואר לרבע-חצי שעה, עד שיסיימו את הדיון במשהו שהיה חשוב לו.. או לראיס, אבל מאז- שוב אבדו עקבותיו.

מועצת העיר הנוכחית שוברת שיאים כל העת: חבר מועצה שבמקרה משמש גם כיו"ר ועדת הביקורת, כמעט ואינו נוכח בדיונים כולל האחרונים בהם עמד המבקר להעלות סוגיה הנוגעת לאחד מחברי המועצה.

הנושא לא הועלה לבסוף ומשיח (המבקר) שתפס את פינת הקפה, המתין לשווא. מדוע הנושא לא הועלה?... זה כבר דיון לכתבה נפרדת. ב-6 מתוך 8 ישיבות המועצה האחרונות חיים מרציאנו נעדר ואיש מחברי המועצה כולל אלכס וינרב לא העלה שאילתא בנושא.

כידוע, החוק קובע שבאם חבר מועצה נפקד מ-3 ישיבות ברציפות, יכול ראש העיר לבקש להדיחו מחברותו. אבל סוד גלוי הוא שכשזה טוב ליהודים, בודאי יש באמתחתו של חיים מרציאנו סיבות אלו ואחרות. ובכל מקרה לחיים ביבס זה לא מפריע כלל כמו לשאר החברים. (מלבד זאת תשומת לבכם לכתוב: "יכול ראש העיר", אבל ממש לא חייב- אם לא רוצה...). 

מה שחשוב לציין שהאדישות בנוגע להימצאותו או אי נוכחותו של יו"ר ועדת הביקורת מסתיימת לפתע כשאר לחצנו 2 חברי מועצה אל הקיר: "ברור שזה לא תקין, אבל כנראה יש לו סיבות".

חיים מרציאנו למי ששכח, הורץ ע"י חרדים מקומיים עם דגלה של "דגל התורה". בעיר כמעט ולא תמצאו חברי מפלגה המתגוררים בה, אך מסע יחצני מרתק שערכו אנשי המפלגה מקרית ספר עשו את הבלתי יאומן ולמועצת העיר נבחר נציג מפלגה שאינה מיוצגת כמעט בקרב התושבים.

זאת, כאשר ש"ס שיש לה תומכים רבים- נותרה בחוץ! חיים כהרגלו סירב לאמר מילה וחצי מילה ולכן פנינו בשאילתה לדוברות העיריה: ""כפי שהיה בעבר בנושא חברי מועצה שהחסירו ישיבות, עמדת העירייה היא כי הציבור הוא זה שבחר בחיים מרציאנו כחבר מועצת העיר והוא זה שישפוט את עבודתו"- היתה התגובה...

פורסם גם ב"חדשות מודיעין"

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות