חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

העצבני. שתיקת הכבשים...

 

העצבני משפשף את עיניו בפליאה ומשוכנע חודש אחר חודש שמנזר השתקנים הועבר דווקא לרחוב תלתן במודיעין. דווקא לחבר המועצה וינרב, יש לו להגיד דברי הלל ושבח...

 

 אלכס המתיש: הניגון אותו ניגון בישיבות מועצת העיר מאז הבחירות. רשימת הסעיפים שנדונה בישיבת ההנהלה האסורה עלינו- העיתונאים, ושהובאה לאישור בישיבה האחרונה, ארוכה כמו הגלות. אבל ביננו, רובם ככולם גוזלים גג רבע שעה כולל הבדיחות של צדוק ובקשות ההבהרה של רוזנפלד.

רבע שעה אמרתי, אבל הישיבה התארכה עד שעתיים. איך זה?... סבלנות. ישבתי עם עמיתי הכתבים מאחורי שורת כסאות הנכבדים ומה אגיד לכם.... כסאות אולי, אבל נכבדים?!...אה!

רשימה מפוארת של חברי מועצה שנבחרו על פי הבטחותיהם לבוחריהם, יושבת שעתיים תמימות רק כדי להניף את האצבע כל אימת שהראיס שואל "מי בעד", אבל יש אלוהים בשמים שמעניש ושליחו למטה. וקוראים לו אלכס וינרב.

אלכס זה, ולא חשוב אם תסכימו עימו או לא, מאלץ את חברי מנזר הכבשים לסבול 120 דקות מידי חודש. וינרב שלטעמי חלק לא קטן מהצעותיו דווקא די רלוונטיות , לא שת ליבו לבדיחות ולעקיצות שרצות סביב שולחן הכבשים וממשיך בשלו. ממשיך להתיש אותם בנאומים ארוכים היורדים לפרטי פרטים ומביא אותם לא אחת להיראות כמו חברי מועצת הנוער העירונית וסליחה אם אני מעליב כאן את החבר’ה ממועצת הנוער.

אז מה יש לי לאמר לאלכס... תמשיך בדרכך, תמשיך להתיש אותם בהצעות לסדר שיאלצו פעם אחר פעם לחשוף את פרצופם האנמי, כי ניקוד גבוה אצלנו העיתונאים לא יקבלו.

מתי אגב, קראתם ראיון עם חבר מועצה... כמעט ואין! כי מימלא תשמע מהם בדיוק מה שראיס יאמר, אז למה לא ללכת ישר למקור?! ותחשבו על זה.

פורסם גם ב"חדשות מודיעין"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות