חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

קובי עצבני. מחפש את האור שבקצה המנהרה

 

מה זה השטויות האלה! אז מה בעצם אני בא לאמר לכם... ותשננו זאת היטב. ומי שקשה לו הצעתי שיתחיל לצפות בפולישוק במוצאי שבת... הצהרות פוליטיקאים- קחו אותן תמיד תמיד בערבון מוגבל! לא חלילה וחס שהם ידעו שהכל חארטה... ממש לא. הם האמינו גם האמינו! אבל יש עוד תכונה אחת שפוליטיקאי לא יכול בלעדה להיות פוליטיקאי: הוא חייב להאמין במה שהוא מצהיר. אחרת בבחירות הלך עליו...

 

מנהרת הזמן.. כבר איני זוכר מתי לראשונה צפה הסוגיה של בניית מנהרה מישפרו לתחנת פאתי מודיעין. איני זוכר כי כנראה עבר זמן רב מידי. כל כך רב מידי שאני בטוח שיש קוראים רבים שהנושא הוא חדש עבורם לחלוטין.

אז טעות. היה גם היה. רכבת ישראל כבר שנים מגיעה לתחנת מרכז העיר אבל עוד קודם לכן הגיעה ל"פאתי מודיעין". באותה עת גם איזור המלאכה החל להתפתח והעיריה בזמנו הבטיחה שאו טו טו מהנדסי העיר יתחילו לשרטט את המנהרה שאמורה להביא את המוני הנוסעים שיגיעו מהשפלה וממודיעין לאיזור המסחר המתפתח.

אז מה בעצם אני בא לאמר לכם... ותשננו זאת היטב ומי שקשה לו, הצעתי שיתחיל לצפות בעונה השניה של "פולישוק" בערוץ 2. הצהרות פוליטיקאים- קחו אותן תמיד תמיד בערבון מוגבל. ולא שהם חלילה וחס שיקרו במודע, ממש לא. הם האמינו גם האמינו.

אבל יש עוד תכונה אחת שבלעדיה פוליטיקאי לא יכול להיות פוליטיקאי: הוא חייב להאמין במה שהוא מצהיר. אחרת בבחירות הלך עליו. אז מי שחושב שאנו נראה מנהרה בזמן הקרוב עלינו לטובה, שישכח מזה.

שישכח כי במודיעין אם אתה לא נהג אתה לא קיים. עובדה, חניה אנרכית לנהגים מסביב לאיזור הסיטי- יש, אבל תחבורה ציבורית תכופה מכל חלקי העיר שתשכנע אותי להשאיר את האוטו בבית- אין.

מוניות ספיישל יש בשפע ובמחירים שנסיעה קבועה בהם תפשוט לך את הרגל- יש, אבל מוניות שרות... תשכחו מהן כי יש כרישים שלא יתנו לזה לקרות. ושלא יספרו לכם מעשיות שמדובר במדיניות של משרד התחבורה, חארטה! אז מה המסקנה?

המסקנה שבעיריה מביטים עלינו בדיוק כמו שמביטים עלינו בממשל המרכזי בירושלים.. דואגים רק למי שמזרים מיסי עתק על דלק, אבל הולכי רגל וחסרי יכולת... חבל"ז. אז תשכחו בקרוב ממנהרה מהרכבת לישפרו למרות שאם תשאלו תקבלו תשובה פוליטיקאית משכנעת ו"מניחה את הדעת" שהענין נמצא בשלב x,y, ואילו מגיעים בדיוק בימים אלה ל-Z..

תשכחו ממוניות שרות. כל זמן שפוליטיקאים ולא אנשי מקצוע צריכים להחליט, ותשכחו מתחבורה ציבורית הולמת כי אותם פוליטיקאים לא משתמשים בה ביום יום... אז מעתה אמור: אנשים בוחרים פוליטיקאים שבועטים בבוחרים.

ובעוד אני מדבר על התשובה המשכנעת והנה מגיעה תגובת העיריה: "על פי התוכנית חלקה הראשון של המנהרה כבר נבנה, וחלקה השני אמור להיבנות במסגרת הרחבת קו הרכבת ושדרוגו עם החיבור העתידי לירושלים. עיריית מודיעין, מכבים-רעות פועלת מול משרדי הממשלה השונים על מנת לקצר מועדים אלה ולהשלים את פתיחתה".

יופי שהחלק הראשון כבר נבנה אבל מה הוא שווה בלי החלק השני, ומאחר וסאגת הרכבת לירושלים נמשכת כבר שנים ורק ריבונו של עולם יודע מתי יהיה החיבור לבירה, אז מה הפלא שהעיריה משתמשת במושג הערטילאי "העתידי"?

 

פורסם גם ב"חדשות מודיעין"

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות