חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נחנך חדר הנצחה לנופלי מודיעין מכבים-רעות

 

ביום חמישי האחרון, בין גמר יום הזכרון לשואה ולגבורה לפתיחת יום הזכרוטן לחללי צה"ל, נחנך חדר הנצחה לנופלי מודיעין מכבים-רעות. פינת ההנצחה נחנכה במסגרת בית יד לבנים הממוקם במקלט ציבורי ברעות.

 

משפחת הנופלים ממודיעין מכבים-רעות התכנסו ביום חמישי האחרון לטקס חנוכת חדר ההנצחה בסניף בית יד לבנים ברח’ תבור ברעות. הטקס התקיים בנוכחות ראש העיר חיים ביבס, ראש העיר הראשון משה שכטר, חברי מועצה, נציגי ארגון יד לבנים הארצי, אישי ציבור, יו"ר הסניף חיים צמח ובני משפחות הנופלים.

ראש העיר חיים ביבס ויו"ר סניף בית יד לבנים חיים צמח גזרו את הסרט בכניסה לחדר ההנצחה והזיכרון שמכיל קיר ההנצחה עם תמונות הנופלים ומגירות עם אלבומי זיכרון ליקירי העיר מודיעין מכבים רעות. החדר ישמר את הזיכרון ויהווה מוקד וגשר לפעילות תרבותית, ערכית וחינוכית להנחלת מורשת הבנים בקרב בני משפחה, חברים וכל הקהילה בעיר.

ראש העיר חיים ביבס התייחס בדבריו לחנוכת חדר ההנצחה שמתקיים בין יום השואה ליום הזיכרון והעצמאות. "משואה לתקומה זה לא רק משפט אלא דבר מוחשי ואמיתי ובלעדי צבא הגנה לישראל לא היינו מגיעים לכאן. אנחנו צריכים לזכור, להנציח ולהנחיל את המורשת של הבנים היקרים שרק בזכותם אנחנו כאן". ראש העיר הוסיף ואמר כי הוא פועל להקמת מבנה קבע לבית יד לבנים בעיר.

את הטקס פתח אבא של איתי שוורץ ז"ל שהקריא את "מגש כסף" של נתן אלתרמן. אחרון הדוברים היה יו"ר הסניף חיים צמח, אביו של עוז המנוח שנפל במלחמת לבנון השנייה. צמח התייחס בדבריו לחשיבות הזיכרון והמורשת של הבנים ואמר כי בית יד לבנים הוא הציר המרכזי להנחלת מורשת הבנים. את הטקס חתמה שירת התקווה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות