חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

ונדליזם

 

מסתבר שריח העשן והאשפה השרופה ברחבי מודיעין, מגיע לא רק מהמזבלות הפלסטיניות. בשבוע שעבר עצרה המשטרה בני נוער ממודיעין שהציתו להנאתם פחי אשפה..

 

האם יצא לכם להריח פה ושם דווקא בסופי השבוע ריח של אשפה בוערת? בעבר ייחסנו (ובצדק) את הריחות הרעים הללו למזבלות הפלסטינאיות שסביב מודיעין. עתה, מסתבר, שיש כאן גם ריח מתוצרת עצמית:

ממשטרת מודיעין נמסר כי בעקבות מס’ הצתות בסופי שבוע של פחי זבל בעיר מודיעין, נערכו השוטרים לפעילות מיוחדת לאיתור המפגע. סמוך לשעה 03:45 התקבל דיווח על הצתת פח ברחוב צאלון.

שוטרים , בלשים וקמ"ן יצאו למקום. לא הרחק ממקום ההצתה נראו מס’ נערים שראו את הניידת וברחו. שלושה מהם נתפסו .אולם,לאחר תפיסתם- הוצת פח נוסף.

השלושה בחקירתם קשרו עצמם למעורבות במספר הצתות של פחי זבל בשבועיים האחרונים במודיעין. נחקרו שני חשודים נוספים. אחד מהם קשר עצמו לעבירה וחשוד נוסף יליד 96 תושב מודיעין אמר בחקירתו שהוא ניסה לכבות את השריפות ועמד בצד ולא היה שותף.

בחיפוש בביתו נמצאו נפצים ברשותו ופלאפון חשוד כגנוב. בזמן מעצרו דחף וקילל שוטרים .הוא נכלא להמשך חקירה. שאר החשודים שוחררו למעצרי בית . למחרת שוחרר הקטין למעצר בית מלא למשך 5 ימים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות