חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מי אמר שמשעמם במודיעין? חלק ב’

 

אחרי וילות האירוח בעיר וביקורי זוגות מהעיר בוילות מחוץ לעיר, הנה הגענו לדבר האמיתי, המפגשים האישיים, בהם נלגמו עשרות כוסות קפה בשיטת הסרט הנע, עד שנמצא הזוג התאום. אבל גם כשמוצאים לא תמיד ירצו להעמיק את הקשר. שוביניזם- גם כאן. ובפעם הבאה - מה עושים באמת בסדנאות המכובדות של הטנטרה ותורת העיסוי ה"רוחני" ההודי, ומי מייצג אותנו כאן בעיר

 

עם פרסום החלק הראשון של הכתבה לפני שבועיים, קיבלנו תגובות בעד ונגד. אלו ביקשו לא לציין שמות ומקומות מפאת הרצון לא לגרור אחרים למה שהם כינו סדום ועמורה, ואחרים ביקשו "עוד פרטים".... אז לראשונים הבטחנו להצניע שמות ומקומות ואת האחרים הפנינו למקומות ולשמות שצוינו בכתבה. משם, אמרנו, הדרך להגיע לגן עדן ה פשוטה וסלולה...

בחלק א’ של הכתבה דנו במה שקורה במספר וילות בעיר וכן באילו וילות מחוץ לעיר מבלים הזוגות הפתוחים של מודיעין בלילות. אבל זה רק החלק הקטן בסאגת המין הענקית המצרפת אליה מידי שבוע צעירים מגיל 19 ומבוגרים שמזמן שכחו פרשו לגמלאות. וזה החלק הקטן. כי החלק הארי נמצא בדירות, בפאבים ובצימרים. בהרכבים מצומצמים של ראש בראש, ולעיתים זוג + צלע שלישית או גם רביעיות. תשאלו בכפר טרומן, בן שמן ובית נחמיה. ובכלל אם תקליקו את המילים הנכונות תגלו ים של פינות חמד, בעיקר באזור שבין הוד השרון ורחובות.

אבל מקומות אלו נועדו ל"חסרי בית" קרי- כאשר אחד מבני הזוג נשוי או סתם "תפוס". אבל חלק גדול יותר של זוגות "חוקיים" מארחים בדירתם ללא מורא. גם כשיש ילדים בבית.

התופעה רחבה ומקיפה זוגות רבים. אבל מה שמעניין אותנו זה מה חלקם של זוגות העיר בקונצרט. כדי למצוא אותם לא הלכנו רחוק, פשוט יצרנו קשר, אם מתוך ניסיון של חברים קרובים, אם מתוך שיחות עם זוגות שהתרצו ופנו בטלפון חסוי, לאחר שהשארנו הודעות באתרי הסווי נגרס, או... מתוך "ניסיון אישי". קרי מפגשים ממש עם זוגות במטרה להבין ולתהות על קנקנה והיקפה של התופעה. האם התפתינו לטעום? שאלה טובה.

הרבה קפה ותכלס- מעט

מודיעין. שכונת השמשוני. באחד הרחובות הגדולים. הזוג ד. זוג נשוי. האישה בת 35 , הבעל בן 38 והילדים בגיל כיתות א-ב. ביקרנו בביתם בשעת לילה מאוחרת ("אל תבואו לפני 22.00 עד שהילדים ישנו"). - מה הביא אותכם לענין? שאלנו. אגב, זו השאלה הכי נפוצה במפגש הראשון של המפגשים האישיים.

והפתעה! האישה מתנדבת להסביר שהיא יזמה: "סקרנות". בהמשך הערב אחרי כמה בירות ואחרי שהצגנו עצמנו בין היתר "גם" כעיתונאים, הבנו שלא סקרנות ולא נעליים. הבעל שנראה דווקא לא רע, הפסיק מזה שנים לגלות כישורים קרביים, בעוד היא נכנסה לתקופת עדנה: "אם לא היינו נכנסים לזה, היינו מתגרשים. כבר היו לנו שיחות על זה... אתה לא תכתוב שמות..כן"?

- השתגעתם? גם אנו דיסקרטים".

והזוג לא להאמין כבר לא ירוק: "אנחנו 6 שנים בקטע ו... שתינו מלא כוסות קפה".

- תסבירי

"באתר כל אחד מציג עצמו כאביר החלומות והאישה כקים בסינגר. בסוף לדלת מגיעים גברבר מקריח עם כרס והאישה שידעה ימים טובים יותר. כאשר כמעט באופן קבוע הזוגות "מצעירים" עצמם בטלפון. אבל... האמת שהגיל לא מרתיע. יש דברים אחרים". - איפה נפגשים?

"רק אצלנו. לא סומכים על בייבי סיטר. וחוץ מזה כאן אני מרגישה חופשית. אם יש קליק ממשיכים, אם לא- נפרדים כידידים. יש לנו 2 זוגות חברים "אפלטונים", אחלה חברים".

- מי פעיל יותר?

הבעל מתנדב: "קצת מפתיע אבל אני יותר אוהב לצפות".

- ומה עם הפרטנרית השניה?....

"לפעמים זה נתקע בגלל זה ולעיתים זה בדיוק מה שהזוג השני מחפש ואז זורמים".

- ואתה צופה?

חיוך נבוך: "ככה, קצת משחקים אבל באמת שאני מפרגן לה".

"גבר נוסף- בחיים לא"

מפרגנים. זו מילת הקסם שתשמעו וששמענו כל פעם ששאלנו את שאלת המיליון: האם אין סצנות קנאה?: אצל הזוג ד. זוג צעיר ונשוי 5 שנים מאזור הפרחים, ממש לא מצאנו קנאה כמו אצל י. ואשתו, זוג שנראה מיליון דולר (גר בדירת יפיהפיה של רחוב הולנדי, ושהסכים להיפגש לשיחה (רק שיחה), לאחר שחברים משותפים ביקשו והבטיחו דיסקרטיות מוחלטת.

מיליון דולר אמרנו, וזו הסיבה שהזוג האקדמאי (מורה ואיש רפואה בני 28 ו 31 וילדה בת 3) בררן בצורה קיצונית: "אנו לא נפגשים בבית בפעם הראשונה. קודם שיחת ועידה בין ארבעתנו ורק אחרי שהם עוברים את מבחן האינטליגנציה והתמונות, עוברים לשלב הקפה. בבית קפה כמובן. לפעמים כאן ב"זולה" ולעיתים ב"אירפורט סיטי". 2 הזוגות נפגשים בבית הקפה, בודקים את הכימיה ואם יש קליק, נפרדים וקובעים לערב שבת באחד הבתים או בצימר בבן שמן שהוא אגב, הכי פופולארי ומבוקש.

-עדיף צימר?

"ברור. נכון שזה עולה. אבל 300 שקל לזוג לכמה שעות זה לא בשמיים ושווה כל גרוש".

הזוג ד. "רק" שנתיים בקטע, אבל הם חוו קטעים ומפגשים חווייתיים בעלי עוצמה:

-רק זוגות?

"או זוגות או אישה בודדת".

"על גבר הוא לא מוכן אפילו לחשוב".

הוא: "אבל אישה כצלע שלישית זה יפה".

היא: "אני צריכה להודות לו. לא ידעתי שאני מסוגלת להימשך לנשים. מאז הפכתי ל..איך אומרים... דו מינית".

"על אישה נוספת יש טאבו"

נעזוב את הזוג היפה ונמשיך לא הרבה ברגל, כדי להכיר לכם את ס. ס. בחורה תמירה נראית ממש טוב, נמצאת בהליכים מזה שנה וחצי מבעלה, לא הכירה מה זו פתיחות מינית כי גדלה בבית שמרני סגור.

אליה הוביל אותנו החבר החדש שאינו מש ממנה מזה שנה בדיוק. את יום השנה חגגו בערב שבת האחרון דווקא במועדון "נורמאלי" בפ"ת. רק ריקודים. השיחה התקיימה בביתה של ס. הידיד/חבר/ מאהב/פרטנר הגיע במיוחד מחולון. בבית יש אמא ובת. אבל אל דאגה, האמא עם החבר הפנסיונר בהליכה לקניון והבת במסיבת פיג’מות ואפשר לדבר חופשי.

- ריקודים ביום השנה? "נו, שנה להכרות, צריך לחגוג".

אז מה קרה לס.? חלפה שנה ואי אפשר פשוט להכירה: "בהתחלה כמעט סטרה לי כשהעליתי את הרעיון, אז הלכתי בכביש עוקף: המסג’יסט".

- תסביר.

"איזו אישה תסרב לעיסוי טוב. אז הבאתי לה ליום ההולדת מסג’יסט מהליגה הראשונה ופשוט זה קרה".

- ומאז?

היא: "אחרי העיסוי חשתי כאילו העולם סביבי מתמוטט, אבל אחרי שבוע ביקשתי שוב".

- ומשם...

"משם הדרך לפגישות עם זוגות או גבר הייתה קלה"

- גבר?

"ברור! על אישה היא לא מוכנה לשמוע".

- מפרגן? "בכיף" . למה לא. אחרי זה אנו חוזרים אליה או אלי וטורפים את הסדינים".

שוחחנו עם עוד 3 זוגות, כולם ותיקים בעיר וכולם יספרו על עוד זוגות מקומיים, אבל לא רק הם. נתקלנו בעוד זוגות מחוץ לעיר שסיפרו על זה ועל זו, ואם זה לא מספיק, בצ’אט החסוי וההודעות הפרטיות באתרי הסווינגרס, חשפו לא מעט כי גם הם ממודיעין.

 - כמה זוגות להערכתך באים או חברים באתר שלכם? שאלתי את בעל האתר הנפוץ ביותר בגוש דן ובכלל.

"המון, המון. אני יודע זאת הן מהכרות והן מפרטים מסוימים הנמסרים בעת ההרשמה לאתר".

דיברנו על האירוח הקבוצתי בוילות ועל המפגשים האישיים. אבל יש עוד מרכיב בפאזל המעדנים. מרכיב שעשוי אולי אף הוא משוקולד חלב. אבל כשהוא מוצג בתקשורת, הוא נשמע כשיא החוויה הרוחנית: אלו סדנאות הטנטרה ואחרות, שגם הן מיוצגות בעיר, כמארחים וכמשתתפים.

ועל כך בפעם הבאה.

("פורסם גם בחדשות מודיעין" )

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות