חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מי אמר שמשעמם כאן?!

 

הרבה כתרים אפשר לשים על ראשה של מודיעין, אבל שממת בילוי שעות הפנאי בשילוב הרכב אוכלוסיה מאוד ייחודי לעיר גדולה, יצרו הווי של בילוי שעיקרו בין הסדינים. פרק ראשון בסדרה על תעשיית הנפש - גוף בארץ בכלל ובפרט בנושא חלקם של תושבי העיר במסיבות החשק בחוץ ובעיר.

 

רחוב שקט בשכונת בוכמן. ליל שבת רגיל בהחלט. רוב תושביה החילונים כבר מנמנמים מול הדקות האחרונות של ארץ נהדרת, והפחות חילוניים פרשו למיטתם. זה הזמן בו זוחלים בשקט בשקט לרחוב מכוניות ראשונות, טפטוף של סוף ערב שבת המסמן תחילתו של לילה שיתחיל לגעוש אחרי חצות. הטפטוף ילך ויגבר ולקראת חצות וחצי לא תמצא זבוב מקום להכניס גם פיאט זעירה. אז מה קורה שם... סבלנות, עוד נשוב לשם.

רננית 2, רומיאו ויוליה, עינים כחולות, אגו טריפ 36, תשוקה לוהטת. קופידון. לא, אין מדובר בסדרות טלוויזיה או בסרטי קולנוע המועמדים לאוסקר. אלו הם כינויים של חברים באתרי אינטרנט כגון: סווינגרס, זיג זוג, Swing club, zoog4u, ואלו רק מעט מאתרי אינטרנט המציעים חגיגות חשק: למי שהשגרה אכלה וכרסמה בזוגיות שלו ולמחפשי ריגושים סתם לשם ריגוש.

לנשים בודדות המחפשות דרך דיסקרטית לפרק את לבה מודחקת, ולזאבים בודדים עטורי משולשי בטן המציעים עצמם כשוברי שיגרה ומצילי נישואין רעועים. ולבסוף גם זוגות תאבי גיוון מתוך גיוון גרידא, ואם נדייק בחלק גדול מהמקרים חצאי זוגות תאבי גיוון כי החצי השני נגרר באי רצון. בשעות הקטנות של הלילה התפקידים משתנים.

אתרים רבים יש, אבל אין ספק שהבולט ביניהם בשנים האחרונות הינו "זוג זוג" המאכלס בתוכו וזו לא הגזמה אלפי זוגות, נשים בודדות וגברים וסתם זוגות אד הוק שחלקם אינו מקמץ ומשלם ביד נדיבה דמי מנוי ולו רק כדי לא לפספס שום זוג טרי חסר ניסיון ומנוי שנכנס לרשימה הלוהטת..

תופעת הסווינגרס או כמו שמכונה כאן בפשטות חילופי זוגות, אינה חד גונית ובתוכה אפשר למצוא ערבי אורגיות מצומצמים של 3-5 זוגות שיוזמיהם חברי האתר, ערבי זימה המוניים בפ"ת, נתניה, ראשל"צ וחיפה, ערבים מאורגנים והמוניים בהם משתתפים בין 30-100 זוגות, מועדונים "רגילים" שסומנו ע"י חברי "זיג זוג" כמו "מקסים" בת"א, והמסה הגדולה כמובן, חילוף הזוגות "ראש בראש", קרי- זוג מארח זוג כשלעיתם המפגש כולל ארוחת ערב שבת דשנה ולעיתים זהו שיאו של ערב שהחל בפאב אפלולי בת"א ומשראו שני הצדדים כי טוב באו לקינוח.

אבל זה לא נעצר כאן כי בשולי התופעה צמחו סופי השבוע בטבריה, אילת ובבתי מלון צפונים קטנים, אבל אין ספק שגולת הכותרת של תעשיית ה"נפש-גוף", הינם אותן סדנאות שלא משנה איך תכנו אותם, טנטרה, מיניות ומודעות, תרפיה, אימון אישי וזוגי ועוד ועוד , בסופו של דבר כמעט הכל סובב סביב מקצוע האנטומיה.

תמצאו כאן עשרות מנחים במרכאות או בלי, המעבירים סדנאות לזוגות או לקבוצת זוגות או בודדים על איך מעוררים את התשוקה ועד סדנאות המוניות הנערכות בהר הנגב, במלון בכרמל (בקיבוץ שנשרף) במבצר שוני או באכסניה חבויה ביער גלילי.

עד כאן סקירה על התופעה בכללותה, והפרק הראשון יעסוק רק באשר למסיבות החשק בעיר עצמה ובמשתתפים הנודדים למסיבות מחוץ לעיר.

בוכמן ורעות וזה רק מה שידוע

תופעת הסווינגרס, או חילופי הזוגות "יובאה" לארץ כבר לפני 15 שנה עוד בעידן טרום האינטרנט. זה החל במודעות מילים קטנות בעיתון הנפוץ במדינה או בשבועון "לאישה" הקוראות לזוגות להגיע לערב מעניין ומרענן בדירת חדר וחצי בדיזנגוף סנטר, או בבנין רב קומות בצפונה של רחובות. ואז הגיע האינטרנט ותעשיית נפש הגוף-נפש הרקיעה שיאים וזה עדיין לא הסוף.

והנה אנחנו שוב במודיעין. בשכונת בוכמן במודיעין ובישוב רעות, בוילות רגילות לכאורה שבעליהן כך מספרים השכירו ל"אמרגן" שלעיתים גר במקום ולעיתים לא, העורך במקום בערבי שבת מסיבות סקס נטו.

המסיבות לא המוניות כמו בוילה בהרצליה או בסגולה בפ"ת שם ניתן להגיע בימי ה’, שישי ולאחרונה גם בימי ג’, אבל עבור אוזן פוריטנית גם 1-15 זוגות זה ישמע כמו סיפור בלהות מעולמם של דקמרון ובוקצ’יו.

אגב, פריחתן של הוילות כמו זו בבוכמן כמו וילות אחרות מין הסתם החלה במקביל לגוויעתה ההדרגתית של הוילה המיתולוגית ברחוב התותחנים בראשון מערב, שם נפטר בן הזוג אשר הפעיל את המקום במשך שנים רבות וזו אשר שכנה במושב הסמוך להוד השרון ונסגרה.

ברעות לעומת זאת הוילה פועלת שנים רבות כמעין מועדון חברים סגור הנפתח מידי פעם על פי המלצת המשתתפים לעוד זוג חדש.

אבל, וזה לא מפתיע, משתתפי המסיבות במודיעין ברובם דווקא אינם ממודיעין, אבל בפ"ת ובמקומות האחרים הם נוכחים ועוד איך. בשיחה עם ר. המפעיל את המועדון בסגולה ובוילה נוספת בשרון ולשעבר זו שהיתה בהוד השרון, יש רק "מילים טובות" לומר על חלקם של תושבי העיר: "מגיעים לכאן לא מעט זוגות ממודיעין. כעיר חדשה מין הסתם אינם אמורים להכיר זוג את משנהו, ואם כן, אז מה? כולם בקלחת".

כן, הוא מודע ל"תחרות" עם הוילות כמו זו בבוכמן וגם זו ברעות אבל ממש אינו מודאג: "בערבי שבת אנו פונים במכוון לאוכלוסיה של עד בני 40 בלבד, כי למקומות האחרים הולכים בלילות שבת זוגות יותר בוגרים, 40-55 . לאלה אנו עורכים מסיבות בפ"ת בלילות חמישי".

אתה מכיר אישית זוגות ממודיעין? "ברור. כמובן איננו מתחקרים את החבר’ה מהיכן מגיעים אבל אחרי הפעם השלישית המחיצות נופלות ואנו יודעים כמעט במדויק מהיכן מגיעים ועוד פרטים שלא ניכנס אליהם כאן".

- מדובר בזוגות "טובים"? "אפשר לאמר שהם מהטובים יותר. זוגות המודעים לעצמם ולסיבות שהביאו אותם, זוגות לא חלטוריסטים ובדרך כלל גם קשרו קשרי חברות עם אחרים, אך מעדיפים את האוירה של מסיבה".

לסקרנים נספר שבמקום אין מגיעים ומתפשטים. הסיפור יותר מורכב. יש די ג’יי, יש מסג’יסטים, יש כיבוד עשיר ומי שבא לכאן מחפש קצת יותר מחילופי נוזלים. כן, אפילו עוגות יום הולדת מגיעות עם החוגגים".

 

רק זוגות בזוגיות

לוילות במודיעין לא הגעתי ומידע על מה שקורה שם לא מצאתי בקלות ורק בעקבות פנייה לגולשי אתר החילופים, פרסו בפני באנונימיות, מס’ זוגות, את מה שקורה שם. עוד כמה מאמצי שכנוע נדרשו כדי ששניים מהם ישוחחו עימו מטלפון לא מזוהה.

אחד מהם מיכאל שם בדוי: "בעל המקום נזהר מאוד לא לפרסם את המקום. אנו נמצאים בעיר טיפה שמרנית ובשכונה דתית בחלקה, והוא אינו מעונין להביא לסגירתה".

כמה זוגות מגיעים? "לעיתם 12 זוגות ולעיתים גם 6. תלוי במזג האוויר, במצב רוח הלאומי ובתוכניות הטלוויזיה באותו ערב. הזוגות המגיעים לכאן הינם מאוד דיסקרטים בגילאי 40-55 אם כי מדובר בגיל הגבר, גיל הנשים יכול לרדת עד 30".

כולם נשואים? "בערב שבת אין מגיעים חצאי זוגות נשואים. במדינה פוריטנית וסגורה כמו שלנו, שום גבר או אישה לא יוכלו לחמוק מבן זוגם בערב שבת. לא כולם נשואים על הנייר אבל כולם נמצאים בזוגיות וזה הכי חשוב".

יש גם ממודיעין? "כן. יש זוגות שהכירו בדרך "הסטנדרטית" באתר ונפגשו "ראש בראש" או במשולשים ואחרי כן הגיעו לכאן. צריך לזכור שאחרי ההפתעה הראשונה, זוגות שנתקלים אחר כך בסופר, נמצאים יחדיו באותה "סירה טובה", עובדה, לא תמצא בטורי הרכילות במקומוני העיר שום אזכור על המסיבות".

ואילו ברעות. יורם (שם בדוי) משתתף קבוע במסיבות החשק ברעות: "כאן אנו מכירים אחד את השני אישית ואיננו מקבלים שום זוג אלא אם הובא ע"י אחד החברים ולא לפני "תחקיר" רציני".

גם בשיחות עם מיכאל, יורם וב. בעל המועדון בסגולה והוילה בשרון, עולה שבניגוד להרבה מהמשתתפים מישובים אחרים, החתך של אלו ממושגי עין הינו, זוגות ממעמד סוציו אקונומי מבוסס, זוגות בעלי 1-2 ילדים והכי מעניין, 2 בני הזוג שותפים באותה רמת הסכמה ו... הם בררנים ברובם.

ואגב, גברים בודדים בניגוד לתופעת ההתפלחויות בראשון של גברים בודדים (שם בעלי הוילה הציעו "מבחר" של בחורות צעירות המלוות גברים תמורת תשלום) הם כאן פאסה מוחלט".

עד כאן סיפורן של מסיבות החשק בעיר ומחוצה לה ובפעם הבאה: שיחות עם זוגות מודיעיניים מארחים ומתארחים, על הזאבים ומה באמת עושים בסדנאות ה"טנטרה" והמודעות העצמית.

ובינתיים לסקרנים שבכם הנה כותרת מאתר החילופים הכי פופולארי: "אתר זיגזוג בשיתוף עם סוכנות התיירות LovAir Travel. הכינו לכם סופ"ש שלא תרצו לפספס וגם לא תוכלו לשכוח בקלות ! אז מה יהיה לנו שם ? את אחד מאתרי הנופש היפים בישראל! עשרות זוגות סווינגרים שיגיעו לבלות ביחד! סופ"ש מלא פעילות שישגע לכם את כל החושים! רק תשמרו על הבריאות...

פורסם גם ב"חדשות מודיעין"

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות