חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מופע התרמה במודיעין עבור אמילי, העלה את סך התרומות לחצי מיליון שקלים

 

מופע ההתרמה למען אמילי, במודיעין, שכלל אמני סטנדאפ רבים, הביא את סך התרומות למען אמילי לרף חצי מיליון השקלים.

 

אירוע התרמה בהשתתפות סטנדאפיסטים רבים התקיים אמש, יום שני, בהיכל התרבות במודיעין, כחלק מקמפיין גיוס הכספים עבור אמילי אמבר, בת ה-7 שחלתה בסרטן נדיר וזקוקה לכספים רבים למימון התהליך הרפואי.

במסגרתו הופיעו כל האמנים בהתנדבות והעירייה העמידה ללא תשלום את היכל התרבות. סך התרומות בקמפיין כולו הנערך בעיר בחודש וחצי האחרונים חצה את קו חצי מיליון השקלים- סכום שהיה מעבר לציפיות של מארגני הקמפיין בתחילת הדרך.

ההכנסות מהמופע מצטרפות לסכום הכולל שגייסו תושבי מודיעין, מכבים-רעות דרך הודעות SMS, העברות בנקאיות וכרטיסי אשראי, וכן מבצעי התרמה גדולים שנערכו בבתי הספר השונים ברחבי העיר.

ביום שישי האחרון התקיים אירוע כזה בתיכון עירוני א’ בו לומדת אחותה של אמילי, שלי, שהצליח לגייס ביריד התרמה מעל 33 אלף שקלים. גם בי"ס רמון הצליח לגייס השבוע כ-4000 שקלים מתלמידי והורי בית הספר.

לעיני אולם מלא של 600 צופים, הוקרן סרטון הכתבה ששודרה בחדשות ערוץ 2 לפני שבועיים בהשתתפות אמילי והדוגמנית בר רפאלי. בהמשך, עלה לבמה ראש העיר חיים ביבס שבירך את הנוכחים וציין את ההתגייסות המרשימה של תושבי מודיעין, מכבים-רעות המהווים את נקודת החוזק המשמעותית של החברה והקהילה בעיר.

 לאחר הברכות עלו לבמה בזה אחר זה הבדרנים יונתן ברק, אלי פיניש ומריאנו אידלמן, נדב אבקסיס, מני עוזרי ורוני ששון שהצחיקו את הקהל במשך שעה וחצי. כל הבדרנים פגשו בתחילת ההופעה את אמילי ומשפחת אמבר, שאלו לשלומה והתענינו במצבה הרפואי. בסיום הערב עלה נרגש לבמה שמעון אמבר, אביה של אמילי יחד איתה ועם אחותה- שלי. זאת, שעות ספורות לאחר שנחת מסבב בדיקות נוסף בארה"ב ממנו צריכה המשפחה לקבל תוצאות בקרוב.

הוא הודה לקהל הרב שהגיע לתרום ולהשתתף בערב וכמובן לאמנים שהופיעו. הוא ציין בדבריו את עמותת קו לחיים המלווה את המשפחה ואת מארגן האירוע והרוח החיה מאחורי הערב, תושב העיר שמעון גואטה שנרתם רבות לקיומו. את דבריו סיים בהתרגשות בברכת "רק בריאות" לכל הקהל ואז אמילי לקחה את המיקרופון ואמרה על רקע מחיאות הכפיים לכל הקהל מילה אחת בלבד: תודה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות