חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כוכבי ארץ נהדרת מתגייסים לעזרתה של אמילי

 

תושבי מודיעין מכבים רעות גייסו כרבע מליון שקלים עבור אמילי אמבר בת ה-7 החולה בסרטן כדי לממן את הטיפולים היקרים. גם כוכבי ארץ נהדרת אלי פיניש ומריאנו אידלמן ובדרנים נוספים מתגייסים בערב התרמה מיוחד

 

ההתגייסות הנרחבת של תושבי מודיעין מכבים רעות לעזרתה של אמילי אמבר, בת ה-7, תושבת העיר שחלתה במחלת הסרט ונזקקת לתרומות לטיפול בארה"ב, וגיוס למעלה מרבע מיליון שקלים, החלה לעורר הדים גם ברמה הארצית: כוכבי התוכנית "ארץ נהדרת", אלי פיניש ומריאנו אידלמן, מתגייסים גם כן לעזרתה וביום שני, 4/4 בשעה 21:30 יתקיים בהיכל התרבות בעיר ערב התרמה מיוחד שכל הכנסותיו יהיו למענה של אמילי.

בערב יתקיים מרתון סטנד-אפ עם בדרנים מהשורה הראשונה בישראל שיופיעו בזה אחר זה בהתנדבות מלאה: אלי פיניש, מריאנו אידלמן, רוני ששון, נדב אבקסיס, מני עוזרי ויונתן ברק.

כרטיסים ניתן לרכוש במחירים של 150 ו-200 שקלים דרך היכל התרבות בטלפון 08-9737333 או באתר www.shows.org.il.

את הערב יזם תושב העיר ופעיל הציבור שמעון גואטה שגייס את מפיקת האירועים מיטל דוב לארגון האומנים. הערב מתקיים בשיתוף עיריית מודיעין מכבים רעות והיכל התרבות העירוני.

המארגנים והמשפחה, השוהה בטיפולים בארצות הברית, מקווים למלא את האולם בהיכל התרבות ובכך לגייס כסף נוסף שיסייע במימון סבב הטיפולים הבא. המשפחה, יחד עם אמילי תחזור לארץ בתחילת חודש אפריל ואמילי תשתתף בערב למענה יחד עם ראש העיר חיים ביבס שיגיע גם הוא.

מזה כחודש ימים מתקיים קמפיין עירוני לגיוס תרומות עבור אמילי אמבר בת ה-7, תלמידת כתה ב’ בבי"ס היובל בעיר. בגופה של אמילי התגלה בחודש יוני האחרון סרטן נדיר המצריך טיפול רפואי יקר בחו"ל. היענות תושבי העיר הייתה מעל ומעבר וכללה התגייסות של בתי ספר ברחבי העיר, מועצת הנוער העירונית, תנועות הנוער ותושבים רבים ששלחו הודעות טקסט ותרומות בחשבון הבנק שחצו את קו רבע מיליון השקלים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות