חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אז מה היה לנו כאן? השבוע שהיה

 

שימו לב הפעם לתמונה ולכיתוב שלידה. הגיע הזמן לגמור עם הבזיון הזה- ומיד!! ומה במודיעין? משטרת מודיעין מצאה עוד שימוש מעניין לבגט... וגמלאי צה"ל תושבי האיזור מוזמנים להגיע ולהילחם על גמלתם המתכרסמת... וגם תושבי רעות ומכבים שמעדיפים את הדואר שלהם בשיטה הישנה... ולסיום- תבדקו היטב האם הרחוב שלכם עומד להשתדרג בקרוב..

 

"צוות" רעות-מכבים-מודיעין מצטרפים להפגנה
יו"ר ארגון "צוות" רעות-מכבים-מודיעין, יענקל’ה לבקוביץ’ קורא לכל מאות אנשי הארגון שבמרחבו להגיע להפגנה על שמירת זכויות הגמלא של פורשי צה"ל.

וכך הוא כותב "על מנת "לעודד" מעט את מקבלי ההחלטות, החליטה הנהלת "צוות" לצאת לצעדה (קצרה) שתצא מגן סאקר ותצעד עד לקרית הממשלה ולקיים הפגנה גדולה מול משרד ראש הממשלה בירושלים ביום ראשון, 3 אפריל 2011 בשעה 09:00 (שעת ישיבת הממשלה).

האוטובוס ייצא מרחבת החניה של פארק המים ברעות ביום ראשון, 3 אפריל 2011 בשעה 07:30 בבוקר.

על מנת שנוכל להתארגן בהתאם אני מבקש לקבל מכם אישור להשתתפותכם בהפגנה. נא הודיעו לי במייל חוזר על השתתפותם. תודה טלפקס מועדון 08-9261373 morag@netmedia.net.il

פלילים: אין כמו סנדביץ’ בגט טוב...
ביום שני (22.3.) התקבלו מספר קריאות טלפוניות בהן דווח על רכב משתולל בעיר מודיעין. ניידות סיור ותנועה ערכו סריקות ואיתרו את הרכב המשתולל הנהג (51) תושב מודיעין.

מן הנהג נדף ריח חריף של אלכוהול. הוא קילל את השוטרים וסירב להתלוות אליהם. כשהתבקש לבדיקת ינשוף סירב במקום. עוכב לתחנה, רכבו הושבת ל 30 יום והוא קיבל הזמנה לדין בבית משפט לתעבורה ושוחרר.

באותו היום, בשעה 10:30 במהלך סיור שגרתי ראו פקחני נוער אדם חשוד ממתין בתחנת אוטובוס בצומת מודיעין. השוטרים ביצעו חיפוש בכליו ומצאו אצלו 8 מנות של סם מסוג הרואין מוסתרות בתוך בגט שהחזיק ברשותו. החשוד יליד 61 תושב ירושלים מוכר למשטרה, הודה במיוחס לו וטען שקנה בלוד כמות גדולה של הרואין לשימושו העצמי. החשוד נכלא. הובא לבית המשפט ברמלה.

תושבי מכבים-רעות לא רוצים חלוקה אישית של דואר
תוצאות משאל הדואר ברעות ומכבים: תושבי רובע מכבים-רעות החליטו במשאל תושבים כי אין הם מעוניינים בחלוקה אישית של דואר לבתי התושבים והם מעדיפים להשאיר את המצב הקיים באמצעות מרכזי חלוקה.

מנהלת רובע מכבים-רעות קיימה בשבועות האחרונים משאל תושבים בו השתתפו 861 תושבים. 68% מתוכם תמכו בהשארת המצב הקיים בעוד 39.14% מהתושבים תמכו בשינוי ומעבר חלוקת הדואר ישירות לבתי התושבים. לכל בית אב הייתה זכות בחירה אחת בהצבעה.

להלן הרחובות שישופצו בתקופה הקרובה:
עיריית מודיעין, מכבים-רעות הודיעה השבוע על תחילת עבודות השיקום במספר כבישים בעיר כאשר העבודות יתבצעו במספר מקומות בעיר ויחלו בעבודות קרצוף וריבוד מחדש ברחובות: האירוסים, אשל ברעות, יובלים במכבים. בשדרות האורנים ברעות אף יותקנו פסי האטה ליד מוסדות החינוך.

יתקיימו עבודות גם בעמק האלה. שם נוסף על עבודות הקרצוף והריבוד מחדש יתבצעו הנמכות מדרכות ואבני שפה, יבוצעו שנויים גיאומטריים בצומת העמק עם רחוב הלוח העברי וכן יותקנו פסי האטה בהמשך הרחוב לקראת המפגש עם רחוב עמק חרוד, במקום בו ייפתח תיכון עירוני ד’.

מהעירייה נמסר כי במסגרת העבודות יסגרו כבישים לתנועה,על הנוהגים להישמע להוראות התמרור והשילוט הזמני. עוד נמסר כי במהלך העבודות הנוהגים ידרשו להחנות את רכבם מחוץ לשטח העבודה מאחר והעבודות יתבצעו גם בחניות לאורך המדרכות.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות