חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”מי מודיעין” לרשות המים: אנו מתנגדים בחריפות להתנהלות הרשות

 

ב”מי מודיעין” אין רגע דל. עופר גלנץ התפטר, חזר בו, ועכשיו הוא בהמתנה. כשבינתיים הוא מספר שמהתאגיד שיגרו מכתב חריף לרשות המים בענין מינויים של סמנכ”ל התאגיד לשעבר והגב’ ה. כ”מפקחים” על פעילות התאגיד

 

 בשבוע שעבר נתן יו"ר דירקטוריון "מי מודיעין" הרצאה מלומדה על מצב התאגיד כשבין לבין הוא מבטיח שמעתה הכל יראה טוב יותר. איך... נראה.

אבל מה שעופר לא נשאל (וממילא לא התייחס..) זה מדוע בעצם הוא עדיין יו"ר הדירקטוריו? הרי רק לא מזמן הוא הניח על שולחנו של ביבס מכתב התפטרות.

אז הוא לא נשאל באותו יום, אבל טוב מאוחר מאשר בכלל: "נכון הגשתי התפטרות ונכון שניאותי לבקשת ראש העיר לעכב את ההתפטרות. מה שכרגע מונע או מעכב זה שיתוף הפעולה הטוב ביני לבין חיים ביבס בכל הנוגע ליחסי עיריה-תאגיד.

בנוסף, אני ממתין לתוצאות מאבק הרשויות בענין מבנה התאגיד וכן אני ממתין להעברתו של תקציב תאגיד חיובי מבחינת השירות לציבור. אם כל הדברים הללו יקרו, אזי אין סיבה שאתפטר".

אז עופר נשאר בינתיים על כיסא היו"ר והוא שומע גם על זכייתם של סמנכ"ל התאגיד- בעבר, ושל העובדת ה. אף היא עובדת לשעבר של התאגיד, במכרז פיקוח על התאגידים. שניהם עזבו בנסיבות לא ממש מלבבות ועופר גלנץ רואה במינויים סטירת לחי לתאגיד: "פנינו באמצעות היועצים המשפטיים שלנו בענין זה במכתב חריף ל"רשות המים" והבהרנו לה את עמדתינו שכל הענין נראה לנו תמוה.

פנינו כי מדובר כאן בתביעות פתוחות. נראה מה תהיה תגובת רשות המים ואז נחליט מה לעשות".

ולבסוף איך לא... סגירת הברזים המתוקשרת של אורי שור: "יש שם עיכוב ומישהו אחראי והחוק צריך להישמר. באשר לענין התקשורתי שנלווה לכך.. איני יודע מה היו מניעיו של זה שזימן את התקשורת".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות