חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

קובי עצבני - הספירה לאחור החלה

 

נערי הגבעות, איתמר בן גביר, רבני יש"ע, השר ישי וחבריו, אגודת ישראל וראש הממשלה וחבריו הנגועים בשפיות קיצונית מחרידה. כל אלה, כך העצבני אומר, מובילים את המדינה לקריסה ודאית ורק כאשר יפלו כאן חללים באלפיהם בשל ויכוח מטופש על אדמה, אזי נבין עד כמה הרוב השפוי היה טיפש. אבל אז יהיה כבר מאוחר

 

למי שלא מסתפק בתיאורי חורבן בית שני בספרים המלעיטים אותנו בהם מאז ומעולם, רצוי שיקרא גם ספרים אחרים ביניהם הספר המיתולוגי "מלחמות היהודים" שנכתב ע"י יהודי בשר ודם ובסמוך לאחר האירועים.

אז חבר’ה, על פי "מלחמות היהודים", גם אם נסנן את ליקוקו של יוסיפוס כותב הספר לקיסר. טיטוס לא היה אדם כל כך רע רע, להיפך. הוא ניצב עם צבאו ימים רבים מחוץ לחומות ירושלים והמתין בסבלנות לסיום מלחמות היהודים בינם לבין עצמם- בתוך העיר.

כמו היום גם אז, הרוב השפוי היה נגד קרב התאבדות מול קלגסי הרומאים וביקשו להגיע להסדר שישאיר במקום שליט יהודי מטעם. כי מה לעשות, הם הבינו מה שהיום הרוב השפוי כאן מבין, שאלה כרגע היו ימי האימפריה האדירה של רומא ויש לתת לה לשקוע לבד. עובדה שרוב העמים המתינו בסבלנות עד קריסתה מעצמה ואל תוך עצמה.

אבל לקנאים לא הייתה סבלנות, ובשם ה’ הרגו ורצחו לפי חרב כל מי שלא הסכים עימם כולל כוהנים במשכן, ובסופו של דבר כשקלגסי רומא נכנסו לעיר, נתקלו בקנאים אך בלהט הקרב ושריפת העיר לא הבדילו בין קנאי לסתם שפוי שנרצח על קידוש הקנאים ההזויים.

ומדוע אני מספר לכם מה היה כאן לפני 2000 שנה... פשוט דה זה וו למשהו שלא חווינו מהעבר: תארו לכם, קבוצת קנאים ובראשם איתמר בן גביר ומרזל צועדים ביפו ומעלים את סעיף החרדה לכל יליד העיר שכל חטאו שנולד להורים מוסלמים.

אותם הזויים ושליחיהם נערי הגבעות, שורפים בינתיים כ"תג מחיר" להריסת סככה בשטחים, בתים, פרדסים ופה ושם גם הרגו ערבי ככה סתם, הרי הרב עצמו אמר שזו כמעט מצווה והכל כאילו בשם ה’. אם הקב"ה הוא אדיר ונורא, מקומם של כל אלה מתחת לגרדום ומשם הישר לתאי העינויים בגיהנום.

הם הם ורק הם, מיעוט קנאים מסוכן זה המגובה בעדת "רבנים" דמיקולו, יהרסו לנו את המדינה. הם הם החותרים תחת יסודות הארץ אליה שב העם אחרי 2000 שנות גלות. הם הם האוילים האמיתיים שכמו הקנאים בתקופת טיטוס לא יתנו לשום דבר טוב לקרות כאן.

הם הם שבסופו של דבר מניעים את ביבי ושות’ הרכיכות, שבשל בצע קואליציוני מוכרים את הרוב השפוי בנזיד עדשים. כן גם אלה שנותנים גיבוי למעשי הנבלה לבוגדים יחשבו ועד שמשטר הרוע הזה לא יחלוף מהעולם, נתחיל את הספירה לאחור לחורבן בית שלישי. ואולי זה החורבן עליו דיברו הנביאים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות