חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים. דוקטור ג’קיל ומיסטר הייד

 

זה התחיל כמו אפיית עוגה ע"י שף-קונדיטור: 2:0 בשתי המערכות הראשונות בין מעופפות עיר העתיד- מודיעין, ליריבותיהן מעיר ההדרים כפר-סבא. אבל מסתבר שתפוזים יכולים לתת הרבה מיץץץץ... וההגעה אל הניצחון בגמר הצריכה פייט רציני. אם כך תמשיך הליגה, מומלץ להחזיק ניידת טיפול נמרץ במגרש באופן קבוע

 

קבוצת מ.ס. מודיעין, ארחה ביום ראשון האחרון את הפועל כפר סבא. במפגש הקודם בין שתי הקבוצות - כפר סבא ניצחה 1:3. כעת נפגשו שתי הקבוצות במסגרת הפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית לנשים בכדורעף. 11 קבוצות, ישחקו סיבוב ליגה אחד ושלוש האחרונות, ירדו לליגה הארצית בסיום העונה.

בשורות מודיעין חסרו הילה ונדר החולה ו.. הקהל - רק 20 צופים חזו במשחק. לעומת הכמויות שהתרגלנו אליהם בעונה שעברה - זוהי ירידה משמעותית וחבל. אולי בגלל שהמשחקים עברו ממוצאי שבת - לאמצע השבוע - אנשים עובדים, לומדים.....

מודיעין פתחה את המשחק עם טל בר, שרון אופיר שטרית, נועה הורביץ, ג’רין זומברג, שחף קופרשטיין ושרון סייג.

דוקטור ג’קיל חלק ראשון - פתיחה טובה של כפר סבא, שעלתה ליתרון 2:6, שלחה את סלאבה - מאמנה של מודיעין לקחת פסק זמן מהיר וממנו חזרה מודיעין אחרת למגרש - סרבים מדויקים של טל בר והנחתות של ג’רין, נועה, טל ושרון סייג, הוליכו את מודיעין לריצה של 1:8 וליתרון 7:12. הקהל ביציע קיבל חיזוק עם הגעתו של האוהד בעל הדרבוקה ולמגרש עלתה יעל גולדין שהוסיפה שני אייסים. ג’רין חסמה את כל מה שזז ומודיעין עלתה ל 11:20. האורחות ניסו לצמצם, אבל נתקלו בסרבים טובים של שרון סייג. המערכה הסתיימה ב 17:25 למודיעין.

מערכה שניה - הפעם שחקניות מודיעין לא בזבזו זמן ועלו ליתרון כבר בפתיחת המערכה. ההתקפה בניצוחן של שרון אופיר שטרית שהכינה "מטעמים" לחברותיה וקינחה בטיפים מדויקים ושל ג’רין בהנחתות מדויקות, הייתה קטלנית. ההגנה לא ויתרה על שום כדור וטל בר התעופפה פעם אחר פעם לכיוון הפרקט והצילה עוד כדור אבוד.

הקהל המקומי ידע גם לפרגן לאורחות על נקודה יפה שלהן. רוני אנגלנדר הכינה לג’רין להנחתה ומיד לאחר מכן, הנחיתה נגד כיוון התנועה - 13:20 למודיעין. "סוף סוף סלאבה מחייך" העירו ביציע.

שחקניות כפר סבא נתנו לנו טעימה ממה שיקרה בהמשך והשיגו שבע נקודות רצופות. שרון אופיר שטרית הצליחה עם הציפורניים לזכות בנקודה ומרים פטשניק סיימה את המערכה עם שני סרבים קטלניים. 20:25 ו 0:2 למודיעין במערכות. תוך הצגת אחד המשחקים הטובים ביותר שלהן העונה בלאומית.

מר הייד חלק ראשון - הנהג של המיניבוס הכפר סבאי כבר הלך להכין אותו לנסיעה הביתה, אבל האורחות לא התכוונו לוותר כל כך מהר. שחקניות כפר סבא הפציצו בכל מצב ואילו שחקניות מודיעין היו פחות חדות הן בהגנה והן בהתקפה. 14:25 ו 15:25 לכפר סבא בשתי המערכות הבאות ולאחר שעה וחצי של משחק - הגענו לשוויון 2:2 במערכות.

המערכה החמישית והמכרעת (עד 15 נקודות להזכירכם) יצאה לדרך. כפר סבא עלתה ליתרון 3:6 וסקפטיות קלה רחפה ביציע לגבי הסיכוי לנצח את המשחק.

דוקטור ג’קיל חלק שני - לשמחתנו שחקניות כפר סבא החלו לעשות טעויות (הנחתה לרשת, משיכה...) והופ אנחנו בשוויון. עוד תשע טעויות שלהן וננצח.... אבל שחקניות מודיעין הוכיחו כי הן לא צריכות מתנות - שתי חסימות גדולות של יעל גולדין בהגנה ומודיעין ביתרון. האורחות לא מצאו תשובה לסרבים של ג’רין, טל ושחף הנחיתו בהצלחה ואייס של ג’רין, קבע 6:13 למודיעין, רק עוד שתי נקודות וזה נגמר...

מר הייד חלק שני - לאחר ריצה מדהימה של 0:10 למודיעין, הגיע תורן של האורחות לריצה משלהן. עוד לא הספקנו להגיד "סלאבה, תיקח פסק זמן" וכפר סבא השיגה שבע נקודות רצופות, בדרך ל 13:13. הוא שאמרנו- רק עוד שתי נקודות וזה נגמר...

תמונת מצב ביציע - מתוך חמש השערות שעוד נותרו לי (על הראש לפחות...) - שתיים הלבינו ושלוש נשרו, ניידת נטל"י עמדה בכוננות מחוץ לאולם (המנוי לשח"ל נגמר בעונה שעברה...) והשאלה הייתה האם המומנטום יכול להשתנות בפעם המאה ארבעים ותשע במשחק?

מסתבר שכן... הנחתות חזקות כבר לא עבדו, אז שרון אופיר שטרית הכינה לשחף קופרשטיין, שנתנה בקטנה, כדור שלא ניתן להגיע אליו. כדור משחק למודיעין - שרון נתנה את אחד הכדורים היפים שלה ולאחר שעה וחמישים דקות, הסתיים המשחק, 13:15 במערכה החמישית ו 2:3 למודיעין במשחק כולו.

"זה היה קשה", סיכמה אחת השחקניות "אבל לבסוף הוכחנו אופי וניצחנו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות