חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

יאללה לעבודה

 

קובי עצבני בטוח שבעוד שנים לא רבות יודו רבים לאיש ממגדלי אקירוב על שבבריחתו ובגידתו הרביעית, עבור כיבודים קצרי טווח, הוא החייה את מפלגת העבודה, לאחר שכמעט הוריד אותה שאולה והשאיר אותנו עם ליכוד א’ וליכוד ב’

 

כל כך הרבה חיכיתי לרגע הזה, שהאקירובי הזה שזקנתו מביישת את צעירותו יחליט סוף- סוף לנקוט פעם אחת בחייו בצעד החלטי חיובי אחד. בלבנון הוא נקט בצעד יעני החלטי אבל מטופש והשאיר אחריו את החיזבאללה.

בעזה החמאס יושב שם על מאגרי טילים לא מעט בשל עזרתו האדיבה. בשטחים המתנחלים הפכו את הסדר 2 המדינות לכמעט בלתי ישים, ובתנועת העבודה הוא זיגזג עד שלא ניתן היה לזהות האם הוא מזרעו של בן גוריון או של זבוטינסקי.

ועכשיו סוף סוף, האיש מאקירוב החליט לחתוך והוא אינו מבין איזו טובה גדולה עשה לתנועת העבודה, שעתה, אחרי בגידתו המכוערת, תוכל אולי להרים שוב את ראשה ולשוב למקומה הראוי בנוף הפוליטי והחברתי של המדינה.

ברק איש אנליטי אמרו עליו, ואני תוהה היכן בדיוק כאן האנליטיות. אולי הוא זכה בעוד שנתיים של חליפת שר הביטחון, אולי. אבל ברור כשמש שההשקעה לטווח קצר זו, תאייד אותו אל ביבי השופכין של היסטורית מדינת ישראל יחד עם שורת מנהיגים שלא ידעו להתעלות על דחפיהם הרגעיים, ונהגו כמו ילד קטן שלא מעניין אותו דבר מלבד אותו צעצוע בחלון הראווה.

אז אין כאן לא אנליטיות ולא נעליים. יש לנו כאן רק טיפשות מהולה בהתנשאות, בורות רגשית מעורבבת בהרבה חשיבות עצמית מנופחת, ותו לאו. הברק שעבורי דהה כבר מזמן, הולך ומתגמד ומתגמד עד שאחרי הבחירות הבאות תישאר ממנו בקושי נקודה מיקרוסקופית בגלקסיה וזו לא תדע שהוא בא אל קירבה.

מפלגת ותנועת העבודה, כך אני מאמין, תצמח דווקא מהשפל אליו צנחה ומהשפל הנבזי שהצניח אותה. היא תצמח- אם מי מאלו שעומדים בראשה היום, ידעו להתעלות על המזוכיזם המאפיין כל כך את תנועת העבודה לדורותיה, יפסיקו להתקוטט על משרות כמו מזכיר מפלגה או על אגו עצמי. המפלגה כיום למי שלא שם לב אינה כוללת מזרחי להדגמה כמו פעם והחלוקה היום בתוך השמינייה ששרדה למי שלא שם לב או לא נעים לו להודות בתוך, הינה בין 4 מזרחיים ל 4 אשכנזים.

מה זה אומר... זה אומר שהתנועה היום לא תוכל להצטייר כתנועה אשכנזית אליטיסטית, היא יכולה אם תרצה ותפעל נכון, לחדור לתוך השורות של אוהדי הליכוד מהפריפריה לדורותיהם שפיטמו אותם בשנאת ערבים. תסביר להם שהביטחון הוא לא חזות הכל, ושהעוני והאפליה למי שעוד חש אותה, ייפתרו כשהם יבינו ששלום הינו אינטרס שלנו, שהשטחים הינם קללה ממארת ושדווקא צאצאי עולי ארצות ערב, הם הם שיוכלו לסגור דיל עם הערבים דווקא בגלל שהם "חושבים באותה שפה" ומדברים בגובה העיניים. אז יאללה לעבודה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות