חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ערוץ Cartoon Network הכריז על תחרות ציורי אנימציה

 

בתחרות הארצית לציורי אנימציה מוזמנים ילדי מודיעין להפעיל את הדמיון ולצייר את הדמויות המוכרות של הערוץ בטיול בעיר מודיעין

 

ערוץ Cartoon Network, ערוץ האנימציה לילדים הפופולארי במזרח התיכון ובאירופה, מקבוצת טרנר (Turner Broadcasting), ומשרד החינוך, מכריזים על תחרות ארצית לציורי אנימציה לילדים, זו השנה השנייה ברציפות.

התחרות המיועדת לתלמידי בתי הספר היסודיים, גילאי 6-12, מכל רחבי הארץ, תתחיל בשבוע הבא, ראשית חודש מאי ותימשך עד סוף החודש. עשרת הציורים הזוכים יפורסמו על גבי שלטי חוצות ברחבי הארץ והילדים הזוכים יקבלו כפרס טלוויזיה ו- DVD . בתי ספר בהם לומדים הזוכים יקבלו 1,500 שקל בתווי קנייה ברשת החנויות אופיס דיפו.

לאור ההצלחה הגדולה של המבצע בשנה שעברה, בו נטלו חלק מאות אלפי ילדים ממאות בתי ספר ברחבי הארץ, נוסף לתחרות לשנת 2006 נדבך תוכן חדש: הילדים יתבקשו לצייר את גיבורי עולם התוכן של ערוץ Cartoon Network, כמו סמוראי ג’ק או בנות הפאוורפאף ודקסטר, ולשלב אותם בסצנה המתרחשת בישראל.

במודיעין מרכז את התחרות המתנ"ס עם נושא ציור הדמויות המוכרות של cartoon "בסיור" בעיר מודיעין. את הציורים יש להגיש למשרדי המתנ"ס עד יום רביעי, (10.5). עשרה ציורים נבחרים יישלחו לתחרות הארצית. הודעות ימסרו לזוכים בתחילת חודש יוני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות