חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אין מים ברעות ובמכבים

 

פיצוץ של צינור מים מרכזי למרגלות מגדל המים ברעות עוד בסוף השבוע שעבר, חייב הפסקת מים בכל רעות ומכבים. בהודעה רשמית שנמסרה נאמר כי הטיפול בתקלה יבוצע במהלך ליל ראשון-שני ובהתאם אף פורסם המידע. אלא שבינתיים הופסקו המים כבר היום (א’) בצהריים בטרם הספיקו התושבים להתארגן צפי לסיום התיקון: 20:00

 

אין מים ברעות ובמכבים!! למרות ההודעה הרשמית על הפסקת מים יזומה שתהיה ברעות במהלך ליל 9-10 בינואר (ליל ראשון-שני), מסתבר שהפסקת המים בכל רעות ומכבים החלה כבר לפני כשעה וחצי, בסביבות השעה 12.30 בצהרים.

לקראת הפסקת המים המוחלטת, בוצע הליך של הוצאת מים מהמערכת, ובמסגרתו נשפכו אלפי ליטרים של מים אל הרחובות- באמצעות פתיחת הידרנטים לכיבוי אש שממוקמים ברחובות רעות סביב בריכת המים המרכזית שבגבעת הלבונה.

כבר משעות הבוקר הייתה אספקת המים לבתים ברעות ומכבים בלחץ נמוך מאוד ומהצנרת זרמו זרזיפי מים בלבד.

בהודעה מוקלטת של "מי מודיעין" נמסר כי "עקב פיצוץ צינור מים" הופסקה אספקת המים בכל רעות ומכבים.

תאגיד המים נערך עם נקודות לחלוקת מים במקומות הבאים: ברעות: בחניה המרכזית של המרכז המסחרי "לב רעות", בחניה של פארק המים, בחניית ביה"ס מעלות/ברנקו וייס ברחוב ערבי נחל, בחניית המעון ברחוב עומרים, בחניית השרות הפסיכולוגי ברחוב מיתר וברחוב ניצן בחניה העליונה של ביה"ס עמית במכבים בחניה של המרכז המסחרי רננים, בחנייה של המרכז המסחרי הישן, ברחוב רכסים בחניית המעון, בחניה של המרכז המסחרי הישן.

מדובר עיריית מודיעין נמסר כי אכן, למרות ההודעה המוקדמת על הפסקת המים רק בליל ראשון שני, הטיפול בתיקון התקלה חייב את ביצוע הפסקת המים הכללית כבר בשעות הצהריים של יום א’.  ההערכה כרגע היא כי תיקון התקלה יארך עד השעה 20:00.

אם יהיה שינוי נוסף בלו"ז והפסקת המים תתארך, תבוא הודעה נוספת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד תאגיד "מי מודיעין" בטלפון: 1800300420

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות