חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

5:0 לכדורגלני עירוני ג’ ואליפות מחוזית ראשונה

 

במשחק הגמר על אליפות מחוז ירושלים בכדורגל לבתי הספר התיכוניים, ניצחו כדורגלני מועדון הספורט של עירוני ג’ ממודיעין את "חוות הנוער" מירושלים בתוצאה 5:0. הם הוכתרו כאלופי מחוז ירושלים ויצאו לדרך לטורניר הגמר הארצי....

 

נבחרת הכדורגל של תיכון עירוני ג’ ע"ש מוטה גור זכתה בגמר אליפות מחוז ירושלים בכדורגל. משחק הגמר נערך באצטדיון הירושלמי טדי בין נבחרת בית הספר לנבחרת בית הספר "חוות הנוער" מירושלים, מול מאות תלמידים משני בתי הספר.

ממודיעין, מכבים-רעות יצאו למשחק חמישה אוטובוסים עמוסי אוהדים ובהם תלמידים, צוות המורים ומנהלת התיכון, הילת אופנהיימר-שילה.

למרות הציפייה למשחק דרמתי ומותח, על המגרש התנהל המשחק במעמד צד אחד כאשר נבחרת תיכון עירוני ג’ בהדרכתו של אלכס רייכמן המשמש מורה להתעמלות בבית הספר נוסף על תפקידו כמנהל מחלקת הנוער של המועדון, דרסה את המתמודדת הירושלמית בתוצאה 5-0 .

את השערים כבשו עידו רום, דני בלאט, דניאל סיטבון, יוגב בן נון, ולידור ברקוביץ. זו הפעם הראשונה בה מביאים תלמידי ביה"ס ממודיעין את אליפות מחוז ירושלים בכדורגל.

הזכייה בטורניר מעלה את מודיעין לשלב הבא, האליפות הארצית, שתתקיים בפברואר השנה בבאר שבע בהשתתפות ששת אלופות המחוזות מכל הארץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות