חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

קובי עצבני - הבו לנו דיקטטור!

 

העצבני התייאש מהדמוקרטיה שהביאה לנו ממשלות חולות המזכירות בזאר תורכי (במקרה הטוב), ומבקש פסק זמן לטובת דיקטטור עם לב ונשמה שיכניס כאן סדר חדש. אשרי המאמין....

 

טור אישי
אם תשאלו אותי, ואני דמוקרט בנשמה, דחוף, אבל דחוף ביותר לקחת פסק זמן מהדמוקרטיה החולה שלנו ולהביא לנו דיקטטור שיקח לידיים את המדינה ל 5 שנים קצובות. בלי כנסת וממשלה חובבניות הדואגות רק לכיס ולמקורבים שלהם ושאר העם שילכו לעזאזל.

הסיבה... יש 1000 ועוד אחת סיבות מדוע העם החולה הזה זקוק למנהיג יחיד, דוגמת חוסיין או מובראק. אבל בואו נשאיר כמה עצמות לפעמים הבאות ונתרכז הפעם בפשע הכי חמור של עושי העוולה היושבים בקריה בירושלים ובאוצר והופכים את חיינו למסע תלאות מחריד יום יומי, שנה שנה, קדנציה אחר קדנציה.

ואני מדבר על הפשע שהם עושים לקשישים במדינה. 750.000 קשישים החיים מהגרושים של קיצבת זיקנה, קיצבה שבצרפת מוציאים רק על קרואסנים לארוחת בוקר, נהנו בעבר הרחוק מצ’ופר אחד, קיצבתם הדלה הוצמדה לשכר הממוצע במשק.

לא שזה הפך את הקיצבה למשהו שאפשר ללכת איתו לתיאטרון פעם בשבוע, אבל למכולת ולארנונה זה הספיק- גם בקושי. והנה לפני מס’ שנים בא ראש ממשלת הנכאים הזו ההופכת את חיינו לבלתי אנושיים והחליט להצמיד את הקיצבה למדד, ואתם יודעים מה קורה עם המדד בשנים האחרונות...בקושי זז. ולקשישים לא נשכח, אין תוספות יוקר או יכולת לשבות. הם לבד לבד.

אבל לאלה שבממשלה ובכנסת המדד הזה הפריע. ובעצם למה שלא יפריע? הרי גם ההצמדה לשכר הממוצע במשק הפריעה להם.. והם מסכנים, שכרם בן עשרות אלפי השקלים מוצמד "עדיין" לשכר הממוצע ומידי מס’ חודשים אנו עדים לעוד קפיצה בת אלפי שקלים בשכרם.

אבל הם הולכים מתברר, בעוד זמן קצר, להצביע על חוק הסדרים המסתיר בין מיליוני מילותיו קיצוץ של 1.5% מהעידכון המתוכנן בחוק בקיצבה לאותם מאות אלפים. ובני העוולה האלה לא יעמידו את הסעיף להצבעה כי הם הסתירו אותו- כמו פחדנים- בחוק ההסדרים, ליד פשעים אחרים כמו קיצבאות לאוכלי החינם מהכוללים.

למה? כי זה למה: כי בעוד שבצרפת יוצאים מיליונים להפגין ולשרוף ולהשבית את כל המדינה על הוספת שנת פנסיה, כאן מיליוני סטודנטים, פועלים ופקידים גם, חיים באשליה שהם בחיים לא יגיעו לגיל פרישה. אז מה יש להם לדאוג?!

ואני אומר לכם מיליוני אדישים על גבול הטפשות, חברי הממשלה והכנסת מבצעים פשע שספר החוקים טרם מצא את העונש הראוי לו. כאשר מצד אחד הפנסיה הענקית שלהם יכולה לפרנס בית אבות שלם, ומאידך את הוריכם זורקים לחתולי רחוב.

אם לא תקומו לזעוק, גם תורכם יגיע לגיל פרישה! ואל תתפלאו אם אז מיליוני הילדים שיגדלו בינתיים יחקו אתכם ולא יקומו לזעוק עבורכם, כשהפנסיה תקוצץ עוד ועוד עד שתחנקו.

קומו מכורסתכם הנוחה, קומו לזעוק את זעקת הקשישים כי היום הם- מחר אתם.

אבל מאחר והתייאשתי מזמן שזה יקרה, מה שנותר לי זה רק חלום. שמחר יקח את השרביט מנהיג עם ביצים, חזון ולב אנושי. ללא כנסת וממשלה וללא חוקים וכבלים, ויכניס כאן סדר בג’ונגל הזה של הבזאר הזה ששמו כנסת ישראל.

רק 5 שנים. בחיי.. תנו לי לחלום. אז דקה לפני שהרוב האוטמטי בכנסת רשעי ישראל יעביר את חוק הזדון הזה בהצבעה אטומת לב, תרימו קול זעקה!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות