חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סניף הביטוח הלאומי-מודיעין ייחנך בתחילת דצמבר. לא שמענו את זה כבר פעם?!

 

השבוע התבשרו תושבי מודיעין מכבים-רעות על מועד חנוכתו הצפוייה של סניף הביטוח הלאומי החדש בקניון עזריאלי במודיעין. רק שבדיקה לאחור גילתה שהודעה כזו קיבלנו בדיוק לפני שנה. האם עיריית מודיעין, בשיתוף המוסד לביטוח לאומי החליטו להמציא מחדש את מושגי הזמן?!

 

"סניף חדש של הביטוח הלאומי במודיעין, מכבים-רעות בקניון עזריאלי ייחנך בתאריך 5/12/2010 במעמד שר הרווחה יצחק הרצוג וראש העיר חיים ביבס". כך נמסר השבוע בהודעת דוברות עיריית מודיעין.

הערת הכתב: כאשר קיבלתי את ההודעה נדמה היה לי שכבר ראיתי מתי שהוא את ההודעה הזו, או דומה לה. אז חיפשתי מעט בארכיון של האתר.. ומצאתי!! בדיוק בנובמבר 2009, הודיעה עירית מודיעין בשמחה על חנוכת הסניף החדש של הביטוח הלאומי "בתוך כשלושה חדשים"...

בהודעה הנוכחית, השבוע, של דוברות העיריה נאמר עוד:"מזה שנים, היו ניסיונות רבים של העירייה יחד עם הביטוח הלאומי להקמת סניף שיפעל באופן מסודר במשך מספר ימים בשבוע, בניגוד למצב שהתנהל עד כה ובו פעל הסניף יום אחד בלבד בשבוע. כעת מאמצים אלו הצליחו ותושבי העיר יוכלו להסדיר את עניינם בביטוח הלאומי בתוך העיר ללא צורך ב נסיעה לסניף האזורי ברמלה.

לצורך פתיחת הסניף הושכר מתחם הכולל שטח מתאים בבניין משרדים בקניון עזריאלי בעיר. בחודשים האחרונים נערכו במקום עבודות להתאמת השטח והכשרתו לצורכי הסניף.... העירייה פעלה רבות בשנה האחרונה על מנת לפתוח סניף מסודר והולם עבור תושבי העיר כאשר חשוב לציין את שיתוף הפעולה מול הביטוח הלאומי בכל הקשור למציאת מקום לסניף והגברת הפעילות של הביטוח הלאומי בעיר בשיתוף פעולה עם האגף לשירותים חברתיים והעומד בראשו, יעקב אלמוג".

דיעה אישית: אז זהו.. בעיריית מודיעין המציאו כנראה מחדש את מושגי הזמן. מה יש? לאמריקאים מותר להשתמש במידות מרחק משלהם? אז לעיריית מודיעין ולביטוח הלאומי במדינת ישראל אסור להמציא מידות זמן חדשות.. מקומיות?! בואו ונראה:

3 חדשים= שנה אחת. חודש, לאור זאת=4 חודשים. וכו’ וכו’, על זה אמר השכן שלנו מבית סירא הסמוכה: "בוקרא פיל מישמיש". ובשפה שלנו- אל תאמינו עד שתראו בעיניכם!

מעניין גם האם זה עובד הפוך: למשל, כשכותבים לכם בחשבון הארנונה שיש לשלמו בתוך 30 יום.. האם מתכוונים שתשלמו אותו באמת- תוך 4 חודשים?!

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות