חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

סיפור פלילי עם מסקנות אופרטיביות

 

מקרי גניבה שבוצעו לאחרונה הן במודיעין והן בבית שמש, נעשו תוך התחזות הגנב לעובד ציבור שמגיע לבצע את תפקידו ועבודתו. אחד כזה נתפס לאחרונה במודיעין "על חם". מעבר לזהירות הטבעית שמתבקשת בעניינים כאלה מהציבור הרחב, טוב תעשה העירייה אם תצייד את אנשיה הבאים במגע עם הציבור באמצעי זיהוי אמין... לרווחת הציבור...

 

בתאריך 26.10.2010 בסמוך לשעה 1230 התקבל דיווח על חשוד שנכנס לדירה. לדברי המתלונן, טען החשוד שהוא עובד עירייה ושהוא הגיע לבנין בשל פיצוץ בצינור מים שהוא בא לתקן.

אלא שתוך כדי ה"תיקון" גנב החשוד תכשיטים מהבית ויצא.

בסריקות בסמוך אותר החשוד א.מ. בן 41, בעל רישום פלילי שעונה לתיאור. בחיפוש על גופו אותר הרכוש שנגנב.

בחקירה הודה ונעצר. מעצרו הוארך עד יום א. במהלך החקירה התברר היו עוד 2 מקרים דומים באזור בהם נקט הגנב באותה השיטה. גם בבית שמש התגלו עוד 8 מקרים דומים.

כתב אישום יוגש נגד א.מ. בגין המיוחס לו ביום א’ הקרוב, יחד עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

ומה למדנו מזה? ראשית, שחלק נרחב מאתנו תמימים ושעבריינים-גנבים מנצלים זאת. שנית, לפחות במודיעין- האחראים על תיקון פיצוצים ותקלות מים אלה "מי מודיעין" ולא עובדי העירייה- לתשומת לבכם החשדנית מעתה.

ושלישית, העובדה שמישהו מציג את עצמו כעובד ציבור, או נציג של חברה כלשהי, אינה מתירה לו להיכנס באופן אוטומטי לתחום השטח הפרטי שלכם. רשויות רבות נוהגות לצייד את עובדיהן הבאים במגע עם הציבור באישור/תעודה מיוחדת המעידים על היותם עובדי עירייה וכי הם נמצאים בשטח שלכם ברשות ובמסגרת תפקידם העירוני. טוב תעשה עיריית מודיעין אם תצייד את עובדיה בתגים/תעודות/אישורים מסוג זה, ותפרסם הנחיות מתאימות בענין, הן לעובדיה והן לציבור התושבים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות