חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תיכון מכבים-רעות ”יצרן” הקצינים מספר 1 בארץ

 

97 מבוגרי בית הספר התיכון "מכבים-רעות" (מו"ר) סיימו בשנת 2010 את בית הספר לקצינים בצה"ל. בכך מתמקם בית הספר במקום הראשון בארץ ברשימת הבוגרים שהפכו לקצינים בצה"ל. אפילו לפני ביה"ס הריאלי בחיפה שמוציא בכל שנה מתוכו גם את בוגרי הפנימיה הצבאית לפיקוד. ופרט מעניין: ברוך קופל, מנהלו בעבר של בית הספר ברעות, נמצא עם ביה"ס אותו הוא מנהל כיום ביהוד, במקום הרביעי...

 

תלמידי/ות ביה"ס מכבים-רעות (מו"ר) מובילים במקום הראשון, את הטבלה הארצית של מספר בוגרי בתי הספר שסיימו את קורס הקצינים מאז תחילת שנת 2010. כך פרסם הבוקר (ד’) העיתון "ידיעות אחרונות".

עפ"י הנתונים הללו, 97 מבוגרי בית הספר סיימו השנה (2010) את ביה"ס לקצינים. במקום השני דורג בית הספר הריאלי בחיפה עם 87 בוגרים (ונזכיר כאן כי בית הספר הריאלי מארח בין כתליו, את הפנימיה הצבאית לפיקוד). במקום השלישי תיכון בליך מר"ג עם 69 בוגרים וברביעי, תיכון מקיף יהוד עם 66 בוגרים.

פרט מעניין לו ככל הנראה לא היו עורכי "ידיעות אחרונות" מודעים, הוא כי מנהל בית הספר התיכון ביהוד, מר ברוך קופל, אשר אף רואיין במסגרת הכתבה, היה בעברו מנהל בית הספר התיכון מכבים-רעות. קופל היה האיש שהניח את המסד הארגוני והערכי של בית הספר ברעות.

מקרה?! אולי! מה שבטוח הוא שאין זה מקרה שברוך קופל לא הזכיר זאת בראיון לידיעות אחרונות. ככל הנראה בשל נסיבות עזיבתו את התיכון ברעות. ורק נזכיר כאן שעזיבתו הייתה בעיקרה בשל חילוקי דעות מהותיים, עם מי שהיה בזמנו ראש המועצה המקומית, משה ספקטור.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות