חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שיפורים בקוי ההסעות לבתי הספר

 

ויאוליה, חברת התחבורה הציבורית במודיעין, בצעה לאחרונה מספר שינויים ושיפורים בקוים הקיימים ברחבי העיר. רובם במטרה לשפר את השירות לתלמידים בבתי הספר שנזקקים לתחבורה הציבורית. אם חשתם בשינויים, נשמח לקבל פידבק מהשטח..

 

חברת "ויאוליה" הוסיפה שני קווי אוטובוס, תגברה שלושה קווי שירות נוספים ועדכנה מסלול של קו נוסף במהלך החודש האחרון, זאת בהתאם לצורך התלמידים המשתמשים בקווי התחבורה הציבורית.

בתום חודש הלימודים הראשון ישבו נציגי העירייה עם נציגי חברת התחבורה לפגישה משותפת, במהלכה הוצגו נתונים על הצרכים של התלמידים בכל הקשור לנסיעה בקווים ציבוריים במטרה להפיק לקחים לקראת המשך שנת הלימודים.

בעקבות אותה ישיבה נקבע כי החברה תוסיף קו אוטובוס עבור תלמידי בית הספר הדמוקרטי הלומדים בשנה זו במבנה הקודם של בית הספר רעים. קו חדש נוסף עבור תלמידי התיכון "מעוף- ברנקו וייס" הלומדים ברעות ביפה נוף.

עוד נמסר כי הקו המקשר בין שכונות השבטים ומוריה לתיכון מכבים רעות תוגבר, כמו גם קו 14 המגיע למבנה תיכון "יחד" וכן הקו המגיע לישיבה התיכונית ולאולפנה.

חברת התחבורה ביצעה בנוסף לשינוים אלו גם התאמות בשעות נסיעת האוטובוסים לשעות סיום הלימודים של בתי הספר בעיר.  קו מספר 1 הרחיב את מסלול נסיעתו גם לרחובות החדשים בשכונת הכרמים.

עוד, נבדקת האפשרות לתגבר את קווי האוטובוס המקשרים בין העיר מודיעין לבית הספר על"ה בלוד.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות