חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יריד התעסוקה, מודיעין 2010. הצלחה עם מחשבות נוגות- בחושך

 

יריד התעסוקה 2010 שנערך בערב יום רביעי נחל ללא ספק הצלחה רבה. אין עדיין פרטים על מספר מקומות העבודה שהוצעו, אולם מדובר ללא שום ספק בעשרות מקומות עבודה חדשים. עם זאת אי אפשר שלא להרהר במהותם וטיבם של אותם מקומות עבודה... תושבי מודיעין יכולים וראויים לאיכות אחרת של עבודה במקום הנושא את השם-"פארק טכנולוגי"... וגם- הפסקת חשמל שסגרה את היריד בעודו באיבו

 

לא צריך להיות חד עין במיוחד כדי להבחין ולקבוע שיריד התעסוקה שנערך אמש (ד’) בקומה השניה של קניון עזריאלי במודיעין, יכול להירשם כהצלחה רבה! בחלק מהדיכנים שנפתחו עמדו תורים של מועמדים שהגיעו מוכנים עם דפי קורות חיים.

הביקוש הגבוה לעבודה בא לידי ביטוי אף בחלק מהדוכנים שכבר בסביבות השעה 16.30 נראו נטושים, הן מנותני העבודה והן ממחפשי העבודה. לשאלתנו התברר כי מקומות העבודה שהוצעו בדוכנים הללו כבר מזמן נחטפו ולא היה טעם בהמשך קיומם של הדוכנים הללו. פשוט הביקוש לעבודה עלה בהרבה על היצע העבודה.

אז אמרנו- הצלחה רבתי. יחד עם זאת, קשה היה שלא להבחין אילו תפקידים ומקומות עבודה מציעים המעסיקים שחלק ניכר מהם ממוקמים ב"פארק הטכנולוגי" של מודיעין: מלגזנים, מחסנאים, פקידות, אחזקת שבר ואחזקה כללית ועוד ועוד.. נדמה לי (ויתכן שאני טועה קצת) שלא ראיתי אף מקום עבודה שהציע עבודה בתחום ההיי טקי, בתחומי המחשבים, בתחומי המחקר, ואפילו לא בתחומי היצור הטכנולוגי.

אז למרות שבסופו של דבר נפתחו במודיעין מקומות עבודה חדשים, אי אפשר להתעלם מ"איכותם" ותחום העיסוקים שמוצע לתושבי העיר שמסומנת כעיר צעירה שהשכלת תושביה גבוהה יחסית, (ומכאן גם הנגזרת של העיסוקים המתאימים לכישוריהם).

לפחות בשלב הזה, נראה שה"פארק הטכנולוגי" מציע לתושבי מודיעין עיסוקים שביניהם לטכנולוגיה, היי טק או אפילו תעשייה חכמה, המרחק רב. ה"פארק הטכנולוגי" של מודיעין, בשלב הזה הוא ברובו לא יותר מאשר מרכזים לוגיסטיים (בלשון גבוהה) וסתם מחסנים ומשרדים (בלשון לא מכובסת). וככזה, זו התעסוקה שהוא יכול להציע לתושבי העיר מודיעין.

אי אפשר להתעלם גם מהפסקת החשמל שהביאה לסיום המהיר והחד של היריד. בסביבות השעה 17:30, כבתה כל מערכת החשמל בקניון עזריאלי שבמודיעין. האור האחרון שנכנס מבעד לחלונות המבנה, מלבד תאורת החירום, הספיק בעיקר לסגור. זאת בשל שעה וחצי ללא חשמל בקניון, ללא אור ללא מיזוג ועם אנשים ומשפחות שנתקעו במעליות.

מחברת החשמל נמסר שמדובר בהפסקת חשמל שנוצרה מתקלה בכבל תת קרקעי ושתיקונה ארך כשעה וחצי. מדובר עברת החשמל נמסר כי צןןת התיקון הגיע למקום במהירות והתקלה תןקנה בתוך שעה וחצי. גם היום נמשכות העבודות במקום.בקשנו לקבל פרטים נוספים על מהות התקלה, וכשנקבל, נעדכן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות