חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הסתדרות העובדים הלאומית מעבירה משרדיה לאיזור התעסוקה (”פארק טכנולוגי”) של מודיעין

 

הסתדרות העובדים הלאומית נוטשת את משרדיה מזה 75 שנים שבעיר ת"א ומעתיקה את פעילותה ואת פעילות מחוז המרכז שלה לאזור התעסוקה של מודיעין ("הפארק הטכנולוגי").

 

הסתדרות העובדים הלאומית עוזבת את משרדיה הותיקים בת"א, לאחר 75 שנות שהייה בהם. לאחרונה היא חתמה על הסכם לשכירת משרדיה החדשים באיזור התעסוקה- "פארק הטכנולוגי" של מודיעין, במבנה "ליגד 2".

יואב שמחי, יו’’ר הארגון משוכנע כי הבחירה להעתיק את המשרדים לאזור המתחדש אינה מקרית ומשתלבת בחזונו של הארגון ולמיתוגו כארגון "בוטיק" בתחום יחסי העבודה והחברה במדינת ישראל".

בימים אלה פועלים בהסתדרות העובדים הלאומית על שורת מוצרי מדף חדשים, בתחום מתן השירות לטובת העובדים בישראל. במהלך השנים האחרונות הסתדרות העובדים הלאומית נמצאת בהתחדשות מתמדת וכחלק ממהלך זה בחרה להעתיק את משרדי הנהלת הארגון לפארק הטכנולוגי המתפתח של העיר מודיעין.

מיקומו של הפארק בלב צירי התנועה המרכזיים של מדינת ישראל (כביש 1, כביש 431, כביש 443 וכביש 6) ישפיע להבנתם, רבות על הפיכתה של הסתדרות העובדים הלאומית כארגון מוביל בתחום יחסי העבודה והחברה בישראל. במשרדי הארגון בפארק הטכנולוגי של מודיעין יפעלו גם משרדי מחוז מרכז של הארגון.

ראש עיריית מודיעין מר חיים ביבס מברך על המהלך: "הסתדרות העובדים הלאומית הוא אחד הגופים החשובים בישראל ואנחנו שמחים וגאים על הגעתו לעיר." יואב שמחי, יו’’ר ה.ע.ל : " המעבר לפארק הטכנולוגי מהווה נדבך נוסף בשינוי המשטר התאגידי לאחר החתימה על ההסכם המשולש בין ה.ע.ל קופת חולים לאומית ומדינת ישראל. היציאה מלב תל אביב הינה ההתנתקות, הלכה למעשה, בין הסתדרות העובדים הלאומית לבין קופת חולים לאומית ".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות