חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רות לסרי תנהל את התיכון השש שנתי ברעות

 

בתום תקופת המתנה ארוכה, בישרה העיריה את מה שניחשו כבר זמן מה: רות לסרי, מנהלת תיכון מכבים-רעות היא הזוכה במכרז לניהול התיכון השש שנתי החדש ביישוב. עכשיו מצפה לה עבודת מיזוג מתישה

 

רות לסרי, המנהלת כיום את תיכון מכבים-רעות, נבחרה במכרז שהתקיים בתאריך 11/4 לניהול תיכון שש שנתי ברעות. כך נמסר אתמול (25.4) בהודעת דוברות של עיריית מודיעין. עוד נמסר כי "במסגרת מהלך לאיחוד בין חטיבת הביניים "מור" ותיכון מכבים-רעות, מתוך שיקולים פדגוגיים חינוכיים של ראיית הרצף השש שנתי, התקיים ב- 11/4 מכרז למשרת מנהלת בית הספר השש שנתי. בית הספר יחל לפעול במתכונת שש שנתית בשנת הלימודים תשס"ז".

הודעת העירייה שמה קץ לחרושת השמועות סביב הזוכה במכרז. עם זאת, התחושה ברעות היתה שסיכוייה של לסרי לזכות הם הטובים ביותר. עפ"י הנתונים שנמסרו נגשו למכרז כ- 30 מועמדים. לשלב הסופי הגיעו שישה ומהם נבחרה הגב’ לסרי.

רות לסרי היא המנהלת השנייה של בית הספר התיכון ברעות. היא החליפה את ברוך קופל שעזב את תפקידו לאחר שאיבד את אמונו של ראש מועצת מכבים-רעות דאז, משה ספקטור. עם זאת, כבר בימי כהונתו של קופל, התנהל במשך כשנה ברעות, דה- פקטו, בית ספר שש שנתי, בניהולו של קופל. זאת לאחר עזיבתה של שרונה, מנהלת החטיבה, עזיבה שלוותה אף היא בלשונות רעות וגרפיטי שנכתב כנגדה על ידי תלמידי החטיבה על מגדל המים שברעות.

הבחירה בתיכון שש שנתי, אינה עומדת בהכרח בקנה אחד עם רצונם של ההורים והנהגת ההורים ביישוב. אפשרויות אחרות שעלו בעניין זה כללו למשל חזרה למבנה של 8 שנות יסודי ו- 4 תיכון, מבנה שהיה מקובל בארץ במשך שנים רבות. אלא שכרגע מדובר באילוץ שבמרכזו היכולות הפיזיות לממש תכניות אחרות.

גם דרך ההתנהלות החדשה של בית הספר עדיין אינה מסוכמת סופית. הפיכת המוסד הזה לבית ספר שש שנתי הופכת אותו לבית הספר הגדול ביותר באזור. ניהול ארגוני ופדגוגי של מוסד חינוכי בסדר גודל שכזה מחייב התארגנות מיוחדת שתאפשר זאת. אחת האפשרויות שעלו היא בניית "שכבות" דו שנתיות שבראש כל אחת מהן יעמוד סגן מנהל שכפוף ישירות לרות לסרי.

מאידך, תקלות קשות שהיו עד כה בתיאומים של תכניות לימוד, חומרי לימוד וקביעת סטנדרטים מחייבים לקראת ההגעה לבית הספר התיכון, יעלמו ככל הנראה בשל הניהול האחוד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות