חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

ג’אז חם בהיכל

 

היכל התרבות מודיעין מכבים רעות מארח סדרת הופעות המפגישה אמני ג’אז ידועים מחו”ל עם נגני ג’אז ישראלים בערבים מרתקים ומלהיבים. מופע הפתיחה: וורן ואשה - נגן חצוצרה מארצות הברית במופע של דיקסילנד

 

לראשונה בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות, עולה על במת ההיכל השנה סדרת "ג'אז חם". הסדרה מביאה אמני ג'אז ידועים ומפורסמים מחו"ל, המשתפים פעולה עם נגני ג'אז ישראלים, בערבים מרתקים ומלאים התלהבות. הסדרה מנוגנת גם במוזיאון ת"א, בזאפה הרצליה ובמספר מקומות נוספים בארץ.

גם השנה מקפיד המנהל האמנותי של הסדרה, זיו בן, לשלב בין האמנים האורחים לבין מוסיקאי ג'אז בכירים הפועלים בארץ. אלו שיתופי פעולה מיוחדים המביאים להתרגשות, לצליל חדש ומעניין ולמפגש מרתק בין אמנים המגיעים מרקע שונה. נוצרים חיבורים והכרויות הנמשכים גם אחרי שהאמנים הופיעו ברחבי הארץ .

ולאמני הסדרה השנה:

את הסדרה יפתח וורן ואשה. נגן חצוצרה מארצות הברית במופע של דיקסילנד, יחד עם שישיית הדיקסילנד. ואשה, הפועל כבר שנים רבות, הופיע עם גדולי אמני הג'אז בארצות הברית ואף הקליט דיסק בהופעה חיה יחד עם אחיו נגן הקלרנית אלן ואשה. המופע יתקיים ב-23/10 בשעה 21:00 בהיכל התרבות.

המופע השני מביא לבמה איחוד מרתק בין שני זמרים, שיבצעו שירים מתוך פורגי ובס מאת גרשווין. השירים האהובים מתוך האופרה שכתבו האחים איירה וג'ורג' גרשווין. מיילס גריפית ויעלה באלין במפגש מרתק בין שני זמרי ג'אז שונים.

מיילס גריפית החל לשיר במקהלת הכנסייה ובמקהלת נערים של הארלם. עוד בעת לימודיו גילה את זמרי הג'אז הגדולים והחליט ללכת בדרכם. יעלה באלין פועלת בניו יורק ושרה בסגנונות ג'אז שונים, עם מוסיקליות רבה והשפעה של זמרות הג'אז הגדולות בכל הזמנים. המופע יתקיים ב- 10/1/11 בשעה 21:00 בהיכל התרבות.

מיד אחר כך תגיע אגדת ג'אז המתופף בילי הארט. הארט הוא אחד המתופפים העסוקים ביותר היום בעולם הג'אז. שמו מופיע בלפחות 600 אלבומים שונים. איתו יופיע הסקסופוניסט קרייג הנדי.

מהיום שהגיע לניו יורק בגיל 23 התגלה צליל הסקסופון טנור המופלא של הנדי. הוא הופיע עם מיטב האמנים ואף כתב מוסיקה לתוכנית של ביל קוסבי.

איתם יופיעו שני נגנים ישראליים - אסף קהתי בגיטרה ונעם ויזנברג בבס - המופיעים איתם בשנתיים האחרונות ברחבי ארצות הברית. המופע יתקיים ב- 21/2/11 בשעה 21:00 בהיכל התרבות.

אל האמנים האורחים מחו"ל יצטרפו במהלך העונה בחלק מן המופעים שורה ארוכה של מוסיקאים ישראליים, ביניהם: נגני הסקסופון: מורטון קם, חגי אמיר, קובי סלומון. הפסנתרנים: ניתאי הרשקוביץ, אלון תייר. המתופף : שי זלמן. הבסיסטים: טל רונן, אסף חכימי. נגן הטרומבון: רון זילברשטיין.

לפרטים והזמנות היכל התרבות 08-9737333

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות