חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מתנדבים עם הלב למשפחה

 

הסניף המקומי של ארגון יד שרה מתחיל להפעיל בעיר שירות חדש המעניק תמיכה חברתית למשפחות בהן יש חולים או בעלי נכות. לפרויקט דרושים מתנדבים המוכנים לתרום ולהיות שותפים

 

בימים אלה נרקם פרויקט חברתי חדש במודיעין מכבים רעות בין יחידת ההתנדבות באגף לשירותים חברתיים והסניף המקומי של ארגון יד שרה. פרויקט "עם הלב למשפחה".

מדובר בפרויקט המיועד לאוכלוסיית המשפחות (עד גיל 60) אשר מטופלות באגף לשירותים חברתיים, ובהן יש בני משפחה חולים או בעלי נכות. הפרויקט מתאים גם לאדם בודד הסובל מנכות או חולי. היוזמה לתת התייחסות ייחודית לתמיכה במשפחות אלו באה מ"יד שרה", אשר הפעילה בהצלחה תוכנית דומה באזור ירושלים.

בפגישה המשותפת של יו"ר יד שרה, אלי רוזנברג וצוות הפרויקט עם נציגת אגף הרווחה בעירייה, יואלה תבור, הוחלט להעמיק את שיתוף הפעולה בין הארגונים ולהפעיל את התוכנית גם במודיעין מכבים רעות.

תבור מציינת כי משפחות המתמודדות עם חולי ונכות עוברות לעיתים משבר מורכב ומתמשך. הריחוק הפיסי של רבים מתושבי העיר ממשפחות המוצא מחייב חיזוק של המענים הקהילתיים עבור המשפחות.

במסגרת התוכנית שתחל לפעול בשבועות הקרובים, מתנדב קבוע מ"יד שרה" יגיע לבית המשפחה פעם בשבוע ויסייע לבן המשפחה הזקוק לו, או למשפחה כולה (בהתאם לצורך).

הפרויקט מעניק תמיכה חברתית לחולה ולמשפחתו. משפחות יופנו ע"י האגף לשירותים חברתיים לרכזת הפרויקט, תוך קשר רציף עם העו"ס המטפלת במשפחה.

תהליך חיבור המתנדב למשפחה נעשה ע"י רכזת הפרויקט ביד שרה. קבוצת המתנדבים לתוכנית מ"יד שרה" תקבל הדרכה וליווי מקצועי לעבודתם עם המשפחות מטעם האגף לש"ח.

סניף "יד שרה" זקוק למתנדבים נוספים אשר יהיו מוכנים לתרום מזמנם ולהיות שותפים בפרויקט. ניתן לפנות לרכזת הפרויקט בטלפון: 054-6220118 או לרכזת המתנדבים רונית שטייגמן בטלפון: 073-2326420.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות