חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

כ-20 אלף מתרחצים בבריכה העירונית

 

הבריכה העירונית של מודיעין נפתחה לתקופת הרצה של חודשיים: הפסד תפעולי של פחות מ-100 אלף ש"ח ו-20 תלונות. עונת הרחצה הבאה תפתח בחודש מאי 2011 וציבור המתרחצים יוכל לרכוש מנויים

 

בחודש אוגוסט האחרון נפתחה לראשונה הבריכה העירונית של מודיעין מכבים רעות לתקופת הרצה בת חודשיים. עונת הרחצה הסתיימה לפני כשבועיים ובחברה הכלכלית לפיתוח העיר האחראית על הקמת הבריכה ותפעולה ערכו סיכום של הנתונים והמבקרים בבריכה לאורך כל תקופת הפעלתה.

בחודש אוגוסט הגיעו לבריכה מספר עצום של מבקרים- 16,584 מבקרים. נתון זה אינו כולל את שלושת הימים הראשונים להפעלתה של הברכה אז נכנסו מבקרים באופן חופשי. ההערכה היא כי באותם ימים ראשונים בלבד ביקרו בבריכה כ-2000 מתרחצים.

בחודש ספטמבר, לאחר תחילת הלימודים ותקופת החגים נרשמה ירידה צפויה וסך המבקרים הגיע ל-3,275 מתרחצים. סיכום תקופת ההרצה בה ביקרו בבריכה למעלה מ-20 אלף מתרחצים הייתה מעל ומעבר לכל התחזיות טרם פתיחתה.

נתונים אלו השתקפו גם במחזור הכספי של הבריכה כאשר על פי התוכנית העסקית היא איננה צפויה להיות רווחית בשנה הראשונה להפעלתה: בעונת הרחצה ההפסד התפעולי היה צפוי להיות כ-450 אלף ש"ח.

בפועל, בשל כמות המבקרים הרבה וניצול קפדני של ניצול כח-אדם ועובדים ההפסד התפעולי יסתכם בפחות מ-100 אלף שקלים בלבד.

בתקופת ההפעלה כולה התקבלו בעיריית מודיעין מכבים רעות ובחברה הכלכלית 20 פניות ותלונות תושבים בלבד. שבע פניות עסקו בנושא שעות הרחצה הנפרדות לחילונים ודתיים ושבע פניות עסקו בנושא מחירי הכרטיסים, עלותם והנחות למגזרים שונים.

שתי פניות עסקו בנושאי רחצה ונגישות לנכים ופניות בודדות התקבלו בנושאי בטיחות, הפעלת חוגים, בקשת כניסה וחזרה לבריכה באותו היום ועוד. בהנהלת הבריכה מציינים כי לא מעט פניות תודה והערכה על תפעול המקום התקבלו גם כן במשרדיהם.

מנכ"ל החברה הכלכלית, דורון ברק: "אנחנו מסכמים את תקופת ההרצה של הבריכה בסיפוק והצלחה. תמיד בהתחלה קיימים קשיים וחבלי לידה שאיתם צריך להתמודד ומהם למדנו. את המסקנות והלקחים אנחנו כבר ניישם בעונת הרחצה הבאה".

ברק מסר עוד כי הבריכה תפתח מחדש לציבור בחודש מאי 2011 ולתושבים תוצע אפשרות לרכוש מינויים. "עד אז נשלים את בניית ואכלוס הקומה השנייה שתכלול חדר כושר וחדרי סטודיו לפעילות וחוגים שונים שיתקיימו במקום. אני רוצה להודות להנהלת הבריכה וצוות העובדים המסור על העבודה הנפלאה, וכמובן לתושבי העיר שהצביעו ברגלים, נתנו את אמונם ונהנו מהבריכה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות