חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

רוזנפלד: ”לפזר את וועד הרובע ולקיים בחירות חדשות”

 

חבר המועצה דני רוזנפלד, חושב שוועד הרובע מושבת ואינו מתפקד ומציע הצעה לסדר- לפזר את הוועד ה"כושל". גם אם הטענה נכונה, נראה שיש לנו כאן סיפור על הילד שזרק אבן על החלון ומתלונן שעכשיו קר לו...

 

וכך כותב (בתקציר) חבר המועצה דני רוזנפלד את מכתבו המציע לפזר את וועד רובע מכבים-רעות: 

"הנדון : הצעה לסדר לישיבה מן המניין של מועצת העיר מודיעין מכבים -רעות שתתקיים בחודש אוקטובר 2010

בחודש נובמבר 2008 ערך משרד הפנים בחירות לוועד הרובע מכבים רעות שבמסגרתן נבחרו 9 נבחרי ציבור . למן הבחירות ועד עצם היום הזה לא הצליח ועד הרובע הנוכחי לקיים פעילות תקינה ומוסדרת. מריבות פוליטייים, תככים ושנאות מן העבר, מינהל ציבורי לקוי ,מאבקים משפטיים ושאר מרעין בישין מלווים את ועד הרובע מיום תחילת כהונתו ועד עצם היום הזה.

ועד רובע עירוני מתפקד אמור לעבוד בשיתוף פעולה מלא בין חבריו , באמון הדדי ובדומה לדפוסי עבודה הנהוגים במועצת העיר לרווחת תושבי הרובע. קואליציות ואופוזיציות בוועד הרובע הן דבר לגיטימי. ברם, מלחמות התשה פוליטיות ואינטרסים אישיים פסולים והבאתו לכדי שיתוק מוחלט של וועד הרובע מלווים את סדר היום הציבורי של פעילותו מיום היווסדו .

הסובלים היחידים הם התושבים והקופה הציבורית הגרעונית אשר משחיתה את כספה במימון הוצאות משפט, הקלטות , יועצים משפטיים ותשלום שכר סרק למנהל הרובע..

מועצת העיר רשאית, על פי חוק, לפעול לפיזור ועד הרובע ולקיום בחירות חדשות בוועד הרובע העירוני מכבים רעות . אין לי צל של ספק כי מהלך שכזה בצד התנהלות נכונה של העירייה יסיים באחת את הפארסה והכאוס השוררים כיום בוועד הרובע ויאפשר לתושבי מכבים רעות לקבל שירותים מגוף סטטוטורי פעיל ומתפקד לשנים רבות.

לאור האמור לעיל ולסעיף 14 לתקנות העיריות (רובע עירוני מכבים רעות) התשס"ז 2006 הנני מתכבד בזאת להעמיד להצבעה ולהחלטה לפיה :

מועצת העיר מודיעין מכבים רעות מכריזה בזאת כי ועד הרובע העירוני מכבים רעות הינו ועד רובע נחשל ותפנה לממונה על המחוז במשרד הפנים לקבלת אישורו לקיום בחירות חדשות לוועד הרובע .

במכתבו מפרט רוזנפלד גם את חלקה של עיריית מודיעין בסאגה הזו. אולם בהנחה שטענותיו בעניין זה אף הן נכונות, וכי לעיריית מודיעין ולעומד בראשה יש יד ורגל בהתנהלות זו, הרי שברור גם כיצד תתנהל ההצבעה ומה יהיו  תוצאותיה...

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות