חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

חגיגת הצגות ילדים בהיכל

 

תיאטרון אורנה פורת חוגג 40 שנה להיווסדו, בפסטיבל הצגות ילדים בהיכל התרבות מודיעין מכבים רעות, שיתקיים בחול המועד סוכות. בכל יום תוכלו לצפות במספר הצגות ילדים, בסוף שבוע שלם, של קסם וחוויה

 

בחול המועד סוכות 2010 ממארח היכל התרבות בעיר את פסטיבל אורנה פורת להצגות ילדים.

במסגרת הפסטיבל יופיעו שתי הצגות שזכו בטקס פרסי הבמה של תיאטרוני הילדים לשנת 2010: ההצגה "הרפתקה בקרקס" זכתה בפרס ההצגה לגיל הרך, ואילו "הצמיד של אופירה" זכתה בפרס ההצגה הטובה ביותר לכיתות ה'- ו'.

בנוסף, אתם מוזמנים להתארח בסוכה של קפה אנג'לו במהלך הפסטיבל וליהנות מתפריט מגוון מיוחד לחג הסוכות.

עלות כרטיס: 55 שקלים. לרוכשים מעל ל- 4 כרטיסים עלות כרטיס: 40 שקלים בלבד.


שישי, 24.9.10, בשעה 10:30 - "פיטר פן".

פיטר פן, הילד הנצחי חוזר לבמה ואיתו וונדי ,קפטן הוק, טינקר בל והילדים האבודים. עיבוד חדש ומקורי לסיפור שהצית את דמיונם של ילדים במשך דורות. בואו לעוף לארץ "לעולם לא" הבלתי נשכחת ותגלו שהקסם חוזר. הפקה חדשה, קסומה ומרתקת של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער בשיתוף תיאטרון חיפה.

שבת, 25.9.10, בשעה 11:30 - "הרפתקה בקרקס".

לנסלוט הוא נער שפוחד. אין לו חברים והוא מעיד על עצמו שאין לו אומץ לב. הוא עוזר לדודתו בחנות הגרוטאות. יום אחד מגיעים אל החנות נערה וחתול מדבר שמביאים איתם שימחה ותיקווה גדולה לחיו של לנסלוט. אלא שדווקא אז מחליט מנהל קרקס מרושע לגנוב את החתול לקרקס הגדול.

האם יצליח לנסלוט לממש את ההזדמנות להתגבר על פחדיו ולצאת להרפתקה בקרקס? האם יגלה את אומץ ליבו, יתגבר על בישנותו ויגיע אל ליבה של הנערה? הצגה על האפשרות לבחור ב"טוב" במקום ב"רע" ועל האומץ שנמצא בתוך כלל אחד מאיתנו. הרפתקה בקרקס משעשעת מצחיקה ומזילה דמעה ובסוף גם מפתיעה. משך ההצגה: כשעה.

שבת, 25.9.10, בשעה 16:30 - "מוצרט הקטן".

בגיל 3 מוצרט הקטן כבר מנגן בפסנתר! בגיל 5 מלחין את היצירה הראשונה שלו! לאביו יש תוכניות גדולות עבורו, אבל יותר מכל מוצרט הקטן רוצה להיות ...ילד.

הצגה מסוגננת של שחקנית אחת המחוללת בין כל הדמויות בשילוב תיאטרון אצבעות ידיים, פאות גדולות וחפצים, המלווה ביצירות מוזיקליות שהלחין וולפגנג אמדאוס מוצרט. ההצגה בעלת שפה אישית מובהקת המצטיינת באיכויות גבוהות של מרכיבי העשייה הבימתית. מטפלת בנושא ענק באמצעים זערוריים, יוצרת קסם אמיתי ומציגה סיפור מכמיר לב מלא בהומור ושובבות.

שבת, 25.9.10, בשעה 20:30 - "הבחורים בדלת ממול".

בדירה רגילה בקומפלקס גדול באחת מערי השדה שבניו-אינגלנד ארה"ב, חיים ביחד ארבעה בחורים חריגים: ארנולד, לוסיין, נורמן וברי. נורמן ולוסיין הם מפגרים ברמת תפקוד בינונית, ארנולד הוא גבולי עם נטייה קשה לדפרסיה וברי מוגדר כסכיזופרן, עם היסטוריה של אשפוזים חוזרים ונשנים.

ארבעתם נמצאו ע"י הגורמים המטפלים כמתאימים להשתלב בקהילה במסגרת דירה משלהם, ועליהם לתפקד בעצמם ולהתמודד עם בורותם וזרותה של האוכלוסייה הבריאה שבשכנותה הצמודה הם גרים. מדריך הקבוצה הוא ג'ק, המצליח לבנות קשר של אמון בינו לבין הבחורים, עד לאותו רגע בו הוא מודיע להם שהחליט לעזוב אותם לטובת עבודה אחרת.

ראשון, 26.9.10, בשעה 10:30- "אלאדין ומנורת הקסמים".

אלאדין הוא ילד עני ומלא קסם, שנופל למלכודת הכסף והעושר אותה מטמין לו ג'אפר הרשע בתוך מערת הזהב. במערה פוגש אלאדין שדון חביב הכלוא בתוך מנורת הקסמים, שמבטיח לעזור לאלאדין וגם להגשים לו שלוש משאלות. באחת מן המשאלות מבקש אלאדין להיות לנסיך כדי שיוכל להגשים את אהבתו לנסיכה יסמין.

הכול מסתבך כאשר המנורה מתגלגלת לידיו של ג'אפר הרשע שמנסה לשלח את אלאדין אל מצולות הים.זהו סיפור הרפתקאות מלא בתהפוכות ומכשולים אשר במהלכו מגלה אלאדין את אומץ ליבו ומבין שלהיות עשיר זה לא בהכרח להיות מאושר.

האגדה המוכרת והאהובה המגוללת את הרפתקאותיו של הנער אלאדין, מסופרת לקהל בשפת המחול בגרסה מיוחדת המשלבת בתוכה קטעי ריקוד, תיאטרון, תנועה, מוסיקה אוריינטאלית ותלבושות מרהיבות.

ראשון, 26.9.10, בשעה 16:00 - "דוד וגוליית".

סיפורו של הנער הקטן דויד, שמתנדב לצאת לקרב מול גולית הפלשתי הלוחם הגדול. סיפורם של בני ישראל שניצלים מההפסד ומהבושה בזכות אומץ ליבו של נער צנוע, שמאמין בתבונה ובמח ולא בכוח. העלילה מגוללת את אחד מסיפורי המקרא האהובים על ילדים, אך גם מביאה לצופה שפת תיאטרון ייחודית: ציורים על קרטון שמתעוררים לחיים והופכים לדמויות מסיכות ואביזרים. הצגה איכותית וקסומה, מתובלת בהומור ומפעילה את הדמיון.

ראשון, 26.9.10, בשעה 17:30 - "הצמיד של אופירה".

על פי סיפור מאת רבקה מגן. אף אחד לא יודע כיצד הגיע הצמיד של אופירה לתוך התיק של נירה. ולמרות זאת כולם מחליטים לקרא לה "נירה הגנבת". בזה אחר זה נוטשים את נירה כל חבריה והיא מוצאת עצמה לבד בעולמה. יומנה האישי הוא הקשר היחיד שנותר במציאות יומה והיחיד שהוא שותף לרגשותיה.

סיפור על חבורת ילדים שמחה ומאושרת, שתקרית נוראה מובילה לנידוי אחד מהם. סיפור על חרם, על הולדתו, על תוצאותיו ועל כוחה של הקבוצה לעומת הפרט.

היכל התרבות, עמק דותן 49. להזמנת כרטיסים התקשרו 08-9737333.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות