חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סיירת הורים פותחת שנה

 

סיירת ההורים של מודיעין מכבים רעות נחשבת לאחת המובילות בארץ בפעילות ההתנדבותית המבורכת. ההורים מהווים אוזן קשבת לנוער ומושיטים יד באהבה בשעות הקטנות של הלילה

 

חמישים הורים מתנדבים בסיירת ההורים העירונית הגיעו להרמת כוסית לכבוד ראש השנה במועדון הנוער בעמק דותן בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, חבר המועצה אילן בן סעדון, חברת המועצה רונית מלכה, מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג ומנהלת הרשות העירונית למניעת סמים ואלכוהול ליאת אביזמר.

הערב נפתח בדברי ראש העיר שהודה להורים על פעילותם ותרומתם האדירה לבני הנוער של העיר. לאחר מכן סיכמה ליאת אביזמר את הפעילות של הסיירת במהלך השנה שחלפה.

בין השאר ציינה אביזמר כי השנה גויס מחזור ד’ של למעלה מעשרים הורים חדשים שהצטרפו לסיירת הפועלת מזה שלוש שנים, במהלכן הם חברו לבני הנוער, היוו להם אוזן קשבת, ויצרו היכרות עמוקה וקשרי אמון חזקים.

אילן בן סעדון ציין כי סיירת ההורים במודיעין מכבים רעות נחשבת לסיירת מובילה והיא משמשת כדוגמה ומופת לסיירות אחרות בארץ. בן סעדון המתנדב בסיירת ההורים אמר כי הוא רואה חשיבות עליונה בהתנדבות זאת.

לאחר הברכות הגיע החלק האומנותי. ההורים נהנו ממופע של "תיאטרון פלייבק באר שבע" בהשתתפות שחקנים ופסנתרן שעשו קטעי אימפרוביזציה מסיפורי ההורים על הפעילויות בסיירת, לקול צחוקם של ההורים שלקחו חלק פעיל בהצגה.

בתום האירוע קיבלו ההורים שי צנוע, מחברת מהודרת ובה נהלי הסיירת, טלפונים חשובים ותמונות מהווי הסיירת.

ליאת אביזמר: "הערב היה מדגם מייצג לשנה הנפלאה שעברה עלינו במהלכה ההורים עברו הכשרות, ימי גיבוש ונערכו סיורים קבועים בלילות שישי. הורים יושבים עם בני הנוער במקומות הבילוי שלהם, מדברים איתם מייעצים מסייעים ובעצם פשוט נמצאים שם עבורם עד לשעות הקטנות של הלילה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות