חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

אלי ישי - ממעמקים

 

קובי עצבני-טור אישי. קובי העצבני היה צריך להרחיק עד אילת כדי לקבל תובנות חדשות ולהימנע, לדעתו, מליפול בפח של מדיניות השר אלי ישי שמעוניין בגירוש ילדים זרים. רק אחרי שראה מה הולך שם, בעיר שבעברה הרחוק הייתה "מושבת גירוש" ישראלית, הבין העצבני שמסגד באילת נראה הרבה יותר קרוב למציאות מאשר מקדש הינדי בחולון

 

אחוז בעתה התעוררתי משנתי באחד האמשים בשבוע שעבר ולקח לי דקה לאפס את גזע המוח כדי לקלוט שבעצם חוויתי הזיה תת מודעית. לא על אחמדיניג’אד ולא על ערפדים. אלא לא תאמינו, על... השר אלי ישי. אלי ישי דוקא? כן.

תפסתי את עצמי לפתע שאני מפקפק עם עצמי שמה טעיתי ושמא 400 ילדי העובדים הזרים צריכים להיארז בתוך מכולת ילדים ולהישלח בעקבות ז’ול ורן אל יבשת נעלמת. כשהתעוררתי ממש, נכנסתי ל ynet ומצאתי לחרדתי שכמעט חצי מהנשאלים בסקר הצדיקו את החלטת ישי. איך זה קורה לי שבפעם הראשונה בהיסטוריה שלי עם האיש הלז, אני מוצא עצמי ספקן. ושמה אני טועה?

שמה אני טועה והבן אדם צודק? הרהרתי ביני לביני, ובעצם אולי מי צריך כאן 400 ילדי גויים למהדרין. הרי במקומם אפשר בהחלט להעלות ארצה את חצי שבט מנשה האוסטרלים ואת בני שליש שבט הלוי מהרי סין. "קח לך את הזמן", מלמלתי אלי, "תחשוב טוב, סע הנפש באילת, אולי יצוץ לך שם משהו בראש. כשתחזור הרהר שוב בסוגיה".

והנה הגעתי ל"קלאב הוטל" וכאן גיליתי שרבע בני שבט שמעון הסודאני כבשו את אילת ומלונותיה. להיכן שלא תזוז, ילדי התשחורת בני רבע שבט שמעון מילאו כל חור שקוף בעיר. כשעצרתי לקפה בדימונה בדרך חזרה הביתה נוכחתי לראות שהשמעונים גלשו גם לכאן.

וכאן נפל לי האסימון. אדון השר אלי ישי. כאן תפסתי שאיך אני כזה אידיוט שיכלתי לחשוב שהיית מסוגל להפיק מפיך מרגליות שאפילו אני אנטי שי-ניק מובהק כמעט התפתיתי לצדד בך. נפל לי האסימון כי הצביעות שלך מחליאה אותי. איך ביד אחת אתה עוצם עיניים ומחלק אישורי שהיה חופשי לכל גונב גבול שהקים לעצמו באילת אוטונומיה אפריקאית מוסלמית קטנה, עם פוטנציאל נפיץ עתידי והכול כדי לרצות את חב’ כוח האדם ובעלי המלונות, וביד השנייה מוציא צווי גירוש לילדי משפחות- דווקא לא מוסלמיות מהמזרח הרחוק, שבאו לכאן באישור וכחוק לתמוך בקשישי הארץ וחוליה. אם זו לא צביעות ממאורות הצבועים אז אני חתול בר. הרי ברור שהכול  אינטרסים ושאלוהים יסלח לך. אני אבקש ממנו כי לבד הוא לא ימחל לך.

תתבייש לך השר ישי! ושיתבייש זה שנתן לך לשבת בכס הממשלה! ושנתבייש כולם על איך איש כמוך יכול בכלל להיחשב שר. ורק לחשוב על זה שאני מממן לך חלק משכרך עתיר האפסים. וכשאני חושב שרבים ממקורביך ומצביעיך עד דור 50 לא יתנו כלום למדינה ורק ידרשו וייקחו, עד שלא יישאר מאיתנו דבר.

אזי אני מתחיל לתהות ביני לביני שמא יש כאן 2 עמים. שמא יש את העם הנבחר ההומאני, החילוני, המסורתי והדתי, ויש את העם שלך: עם חרדי החי על פי דאורייתא עתיקה שלהבנתי אין לה כלום עם מה שהבורא היה רוצה לראות. אתה לא מהעם הנבחר אדון אלי ישי, כי עם נבחר לא מתחרז לי עם חושך ובערות .

ואל תחשוב על זה! כי ספק רב אם יש לך עם מה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות