חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

החשוד בזיוף ”מסמך גלנט”: סא”ל (מיל’) בועז הרפז ממודיעין

 

החשוד בזיוף המסמך שנקרא "מסמך גלנט" הוא סא"ל (מיל’) בועז הרפז, איש עסקים, שחברת האבטחה בה היה שותף, "פיקל אבטחה" (רשומה בכתובת : מבצע קדש 19 במודיעין. מ.ב.). כך דווח אמש (שישי) בקול ישראל ופורסם באמצעי תקשורת אחרים בארץ. הוא צפוי להיעצר עם שובו ארצה, לאחר שהמשטרה הוציאה נגדו צו מעצר.

 

הערה: המידע מבוסס על סיכום מידע שפורסם בתקשורת
החשוד בזיוף "מסמך גלנט" הוא איש העסקים, סא"ל (מיל’) בועז הרפז. הרפז, שעפ"י הפרסומים עד כה, מתגורר במודיעין, שירת במטה אמ"ן בצה"ל. לפני כתשע שנים עזב את הצבא, לאחר שנטען נגדו כי התרשל בנושאים הקשורים לאבטחת מידע. הוא האשים את ראש אמ"ן דאז, אהרון זאבי פרקש, כי הוא מתנכל לו אישית, ולאחר שחרורו, ניהל משפט נגד השב"כ במטרה להחזיר לעצמו את הסיווג הביטחוני.

לאחר שחרורו מצה"ל, בדרגת רס"ן, פנה הרפז לעסקים ופעל בתחום הייעוץ ביטחוני באמצעות חברת "פיקל". בבדיקה שערכנו, החברה רשומה במודיעין, ברח’ מבצע קדש 19. הוא הסתכסך עם שותפיו לחברה, איש המוסד לשעבר עמי יער וגבריאל יעבץ, והשלושה ניהלו מאבקים משפטיים זה נגד זה.

בהמשך, הקים הרפז חברה משלו בשם "PICSEC", שעסקה בייעוץ בענייני אבטחה, כולל אבטחת נמלים.

הרפז, המיוצג ע"י משרדו של עו"ד ויינרוט, נמצא כעת בארצות הברית ואמר ל"ידיעות אחרונות" כי הוא מכחיש שהוא מחבר המסמך, אך הודה כי ראה אותו. הוא נחקר בעניין זה במשטרה ולדברי פרקליטתו, חוקרי המשטרה החזירו לו את מחשבו לאחר שבדקוהו, היא הוסיפה כי נסיעתו לחו"ל היתה בידיעתם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות