חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מידע וחדשות במודיעין. חצי השבוע השני

 

השבוע מגיע לסיומו. דוברות העירייה "נרגעה" ועדכנה אותנו במעט חדשות. אז הוספתי חדשות ממש מקרוב- מראשל"צ. אבל עם אופצייה להשפעה כבדה על עיר העתיד, וגם..מידע על מפות עם מסלולי טיולים עדכניים לגוש מודיעין ועוד. לשימושכם. שבת שלום

 

נקבע מועד לדיון בבג"ץ
דיון בעתירת עיריית מודיעין, מכבים-רעות בנושא מעבר נתיב הנחיתה מעל העיר בפני בית המשפט העליון נקבע לתאריך 11/10/10 בשעה 09:00 בירושלים.

העתירה תדון בפני הרכב השופטים הכולל את השופטים נאור, חיות ומלצר.
דיוני בית המשפט העליון פתוחים בפני כל מי שמעוניין להגיע אליהם.

על סטטוס מצלמות בבתי הספר במודיעין- הבהרה
דובר העירייה מבהיר: "בעקבות הפרסום בכלי תקשורת ארציים בדבר התקנת מצלמות בבי"ס היובל בעיר אני מבקש להעביר אליכם את ההבהרה הבאה:

לפני למעלה מחצי שנה הגיעו נציגי משטרת ישראל לפגישת עבודה עם נציגי מחלקת הביטחון בעירייה. נציגי המשטרה העלו הצעה לשתף את העיר בפיילוט חדש לפיו יותקנו מצלמות אבטחה בבית הספר.

על פי נציגי המשטרה תוכנית המצלמות היא לאבטחת בית הספר בלבד מבחינה היקפית כנגד כניסת גורמים עוינים לשטח בית הספר. הרעיון העתידי הוא החלפת השומר בכניסה לבית הספר במצלמות אבטחה מבחינה ביטחונית וכן מניעת ונדליזם בשעות הלילה, כאשר שנת הפיילוט היא עדיין עם השומר לבדיקה וניסיון בלבד ללא התחייבות עתידית.

מעולם לא דובר עם העירייה על אפשרות של הצבת המצלמות בתוך מבנה בית הספר, בכיתות או מסדרנות במטרה של פיקוח ומניעת אלימות בין תלמידים- אלא הגנה מפני גורמים זרים בלבד בהיקף בית הספר.

בנוסף, מאז אותה פגישה שהייתה בבחינת רעיון בלבד, לא התקיים כל קשר בין העירייה למשטרה או משרד החינוך, לא הייתה כל התקדמות בנושא, אין סיכומים, לא התקיימו סיורי הכנה ולא ייצאו מכרזים לביצוע.

בכל מקרה אין כל סיכוי שאכן יצא לפועל פרויקט זה בתחילת שנת הלימודים הקרובה, שכן לא ניתן להיערך לכך תוך שבועיים. במידה ותהיה התקדמות כלשהי בנושא ויהיו סיכומים ומעבר לפעולות בשטח אנחנו כמובן נעדכן.

מפת מסלולי טיולים חדשה לאזור מודיעין וירושלים
בימים אלה יוצאת לאור מהדורה חדשה ומעודכנת של מפת הטיולים וסימון השבילים מפה מספר 9 ,"מבואות ירושלים" בהוצאת החברה להגנת הטבע הכוללת מסלולי טיולים באיזור מודיעין וירושלים.

לאחר שאזלה מן השוק בחודשים האחרונים, מוציאה הוועדה לשבילי ישראל של החברה להגנת הטבע מהדורה חדשה ומעודכנת של מפת הטיולים וסימון השבילים, "מבואות ירושלים", ( מפה מס’ 9). המפה, נערכה בשיתוף המרכז למיפוי ישראל, והופקה בעיצוב גרפי קרטוגרפי חדיש.

מלבד הצגת האזור כולו ומסלולי הטיולים בקנה מידה של 1:50,000, לראשונה, מוצג בגב המפה אחד האזורים ה"צפופים" ביותר בסימון מסלולי הטיולים בקנה מידה של 1:30,000, זאת מתוך כוונה להציג בצורה ברורה ובהירה את מסלולי הטיול, לנוחיות המשתמש.

המפה כוללת גם מסלולים רבים באיזור מודיעין.

עוד נמצאים בגב המפה: "מפיות" הכוללות מסלולי אופניים בסטף ובפארק מערות עדולם, הצעות למסלולים רגליים וטיולי ג’יפים, אינפורמציה הנוגעת לצמחי בר נדירים וייחודיים באזור ומועדי פריחתם, הנחיות בטיחות למטיילים ומידע שימושי לתכנון הטיול.

לכבוד ההוצאה המחודשת, מזמינה החברה להגנת הטבע לנצל את ההזדמנות ולהשתתף המבצע "החלף ישן בחדש". כל המחזיר מפת סימון שבילים ישנה, ייהנה מהנחה של כ-40% על רכישת המפה החדשה.
לפרטים והזמנות ניתן להתקשר לחנויות החברה להגנת הטבע בתל - אביב, רחוב הנגב 2 - 03-6388620 בירושלים, רחוב הלני המלכה 13 - 02-6252357 חיפה, רחוב יפו 90 - 04-8553858 באר - שבע , רחוב ההיסתדרות87 - 08-6230555

קולנוע לא ממש מקומי. אבל השפעותיו על מודיעין....?
ב-15 במרץ השנה (2010) כלומר רק לפני 5 חדשים, נחנך בהשקעה של 450 מיליון ₪, באיזור התעשייה המערבי של ראשל"צ, מרכז הבידור והבילוי הגדול בעולם - G סינמה סיטי.

45,000 מ"ר של בתי קולנוע ומסחר, 26 אולמות קולנוע ותיאטרון, 4000 מקומות ישיבה, עיצוב מרהיב וטכנולוגיה מתקדמת מסוגה המציבים סטנדרטים חדשים בתרבות הבילוי בארץ ובעולם!

ולא פחות חשוב- המתחם מספק כ- 700 מקומות עבודה לתושבי האזור! הצפי לפעילות בשנה הראשונה (בה אנחנו עדיין נמצאים בתוך המחצית הראשונה שלה), עמד על מכירת 3 מיליון כרטיסים. וסך המבקרים הצפוי במתחם נחזה לכ- 5-6 מיליון.

אבל כמו ברחוב הנעליים (נווה שאנן ז"ל) שהיה מוסד בתחנה המרכזית בת"א, היה מי שהתקנא בקומפלקס החדש והשבוע התבשרנו כי עומד להיבנות בצמוד לו מתחרה חדש: Yes Planet. של "תיאטראות ישראל".

גם המתחם החדש יציע למבקריו 25 אולמות קולנוע (כולל אולמות בסטנדרט V.I.P ) עם כ- 4,000 מקומות ישיבה. כמו כן, ישולבו בו שטחים לכנסים ואירועים ושטחים להפעלת מסעדות, בתי קפה ופאבים.

והתוצאה המיידית: החל מסוף שבוע הקרוב יפונו בתי הקולנוע של גלובוס גרופ מקניון הזהב, אולמות אשר פעלו במקום במשך כמה שנים.

עכשיו תחשבו בעצמכם מה יעשו שתי מפלצות בידור שכאלה, עם 80 אולמות קולנוע, 8000 מקומות ישיבה, עם קניוני ענק צמודים, הכול ממוזג, עם מגרשי חנייה חינם, ובמרחק של 19 דקות נסיעה בכביש 431 ממודיעין (מדדתי- בדוק!) ?

איזה סיכוי יש לבתי הקולנוע שפועלים עדיין במודיעין? ולא פחות מעניין, איך והאם זה ישפיע על נפחי המסחר באתרי הבילוי והקניות שצמודים לאותם בתי הקולנוע?! לדעתי, כדאי לחשוב על זה. זו עלולה להיות המכה הגדולה ביותר למסחר בעיר העתיד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות