חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

”מוקד אמון” יאבטח (זמנית)

 

עיריית מודיעין יצאה למכרז "בזק" למציאת חברת אבטחה חדשה לעיר, לאחר פשיטת הרגל של "ארי אבטחה". תוצאות המכרז יפורסמו עוד השבוע. בינתיים מאבטחת "מוקד אמון" באופן ארעי.

 

בעקבות פשיטת הרגל של חברת האבטחה במודיעין, "ארי אבטחה", נטשו עובדיה את עמדותיהם ברחבי מודיעין והותירו את תושבי העיר נטולי אבטחה (ולא קרה כלום...). יחד עם זאת, בעיריית מודיעין הבינו ש"לא קרה כלום" עשוי להיות עניין זמני בלבד, לכן ביום שני השבוע נערך בעיר סיור נציגי חברות אבטחה המשתתפות במכרז "בזק" חדש לאבטחת העיר. לדברי מנכ"ל העירייה יורם כרמון, גם מכרז זה בוצע באמצעות החברה למשק ולכלכלה. "דווקא כאן, מומחש היתרון בעבודה עם החשכ"ל", אמר כרמון. 

11 חברות אבטחה שונות מכל הארץ הגיעו לסיור. בהודעת עיריית מודיעין נמסר כי, "בסוף השבוע הקרוב צפויה להיבחר חברה חדשה שתחל את פעילותה בעיר בראשון לספטמבר עם תחילת שנת הלימודים".

עוד נמסר כי, "החברות שהגיעו לסיור הוזמנו גם להגיש הצעת מחיר לאבטחת העיר בשבועיים הקרובים עד לבחירת החברה הקבועה. מבין הצעות המחיר שהוגשו נבחרה חברת "מוקד אמון" שפעלה בעיר בעבר. החברה החלה את עבודתה באופן מיידי והיא כבר הציבה מערך מאבטחים מלא בכל הנקודות הדורשות אבטחה ברחבי העיר לרבות המחסום בכניסה למכבים ורעות וניידות הסיור".

השבוע נערכה פגישה בין נציגי העירייה למאבטחים שהועסקו בחברת "ארי אבטחה" וטרם קיבלו את משכורתם. נציגי העירייה הסבירו לעובדים כי העירייה פועלת על מנת לסייע להם ולהעביר את משכורתם באמצעות הסכם עם המפרק של החברה ובית המשפט. הכסף של חודש יולי עדיין נמצא בעירייה וטרם הועבר לידי החברה. ראש אגף השירות בעירייה, יעקב כהן, האחראי על תחום הביטחון בעיר הסביר למאבטחים כי מזל גדול שהכסף נמצא עדיין בעירייה ולא הועבר לחברה, אחרת הוא היה משמש לכיסוי חובות אחרים של החברה ולא בהכרח לתשלום משכורות העובדים.

בין העירייה למפרק מתקיים מו"מ במסגרתו מוכנה העירייה להעביר את הכסף לחברה בתנאי שיובטח כי הוא ישמש קודם כל לתשלום כל משכורות המאבטחים שעבדו בעיר. המו"מ עדיין בעיצומו ובעירייה אופטימיים לגבי הסיכויים לסיימו בצורה חיובית ולהגיע לפתרון הסוגיה בכפוף לאישור בית המשפט.

באשר לטענות המאבטחים על בחירת חברת "ארי אבטחה"" כחברת הביטחון של העיר והבעיות שליוו את עבודתה בעיר הסבירו בעירייה כי מדובר בחברה ותיקה המשרתת גופים ציבוריים רבים כמו רשויות מקומיות, משרדי ממשלה ואף אבטחה את מעברי הגבול של מדינת ישראל לאחר שעמדה בכל תנאי המכרז של העירייה.

החברה הגישה את הצעת המחיר הזולה ביותר וגם אם העירייה הייתה בוחרת שלא להעסיקה, היה זה בניגוד לחוק, ובית המשפט היה כופה על העירייה לבחור בה מכיוון שלא הייתה כל סיבה חוקית שלא לעשות זאת. גם במהלך תקופת עבודתה בעיר, שבסך הכול עברה באופן תקין, הבעיות שצצו לא היו עילה מספקת לביטול המכרז והוצאתה מהעיר. נציגי העירייה הבטיחו למאבטחים כי ימשיכו לפעול ולסייע להם לקבל את המגיע להם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות