חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

קובי עצבני. הסחלב הטורף

 

בשבוע שעבר התבשרנו: מעתה אל תאמרו ’מתנ"ס’, אימרו ’עמותת סחלבים’. עוד לא יבשה הדיו על מסמך האיחוד ולקובי כבר יוצא הקיטור בלחץ רב. ולמה? מה הם כבר הספיקו לעשות? למשל- להביא לחיסולה של אגודת ספורט בעיר העתיד. מונופול, גם כשהוא ציבורי, זה רע!

 

ליבי ליבי על איצ’ה גואטה. לא חראם? מועדון לתפארת עם מאות שחקנים פעילים, קבוצת נוער שעלייתה לליגה העילית הלכה לאיבוד ו 14 שנים של מועדון מ.ס. מודיעין שהפך למותג, ירדו לטמיון.

וכל זה למה... כי בעיריה שזרו זר סחלבים שלכאורה בא להכניס סדר בבלאגן, אבל בדרך הרס מפעל חיים של איש אחד. זה מילא, אבל גם של אלפי ילדים.

ותהרגו אותי, אבל לכל הרוחות, איני מבין איך הראש של האנשים שם למעלה עובד. 14 שנה אגודת מ.ס. מודיעין לא הפריעה לכם, אז מה קרה דוקא עכשיו? למה מי מת... מה, לא יכלתם לחשוב על פתרון יותר יצירתי? מה, ככה סתם להרוג אגודה שלמה כימי מודיעין, רק כדי להראות למי יש יותר גדול?

אתם רוצים להקים אגודה עירונית? סבבה, תקימו, אבל תנו לכוחות השוק לפעול לבד, תנו ליזמים להמשיך וליצור, ובכלל מי ערב לנו שהמוצר שלכם יהא טוב יותר? כי אם אתם שם בעיריה- הערבים, אוי לנו. כן, אוי לנו כי ראינו איך אנסתם ברכות את המפעילים המסכנים של כלל החוגים בעיר להיכנס תחת כנפי המתנ"ס שמעתה שמו הוסב ל"סחלבים".

דפקתם לכם מחירי שכירות והוצאות נלוות שערורייתיים. גביתם מהם עמלות שבאיטליה של פעם ובנתניה של היום היו קוראים להם בשם אחר והבאתם את המחירים לרף שיאלץ זוגות צעירים לשקול לצמצם את הילודה.

אחרת עד הבר מצווה של הבן השני יצטרכו לפנות לוועדת ההנחות של העיריה או למסור בן או שניים לאימוץ. נו, טוב נסחפתי, אבל איך לעזאזל צריך להסביר לכם דברים שכל בוגר חודש אחד במדעי הלוגיקה היה מדקלם לכם כמו עילוי ישיבה את פרשת השבוע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות