חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אליפות שחייה גילאים צעירים היום הראשון

 

מה זה 42? חובבי ספריו של דאגלאס אדאמס, ישיבו שזו Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything . 42 . זו התשובה, אבל עדיין אל ברור מה היא השאלה... ובקיצור, חלק ראשון של התחרויות מובא כאן. תוכלו לקרוא את שני החלקים הנוספים בימים הבאים...

 

במקרה האישי שלי, 42 היא התשובה בשנים לשאלה כמה שנים חלפו מיום היוולדי ועד הגעתי לתוככי מכון וינגייט.. שבו התקיימה בשבוע שעבר אליפות ישראל בשחייה לגילאים צעירים.

בחלק זה של הסיקור, יובא סיפורו של היום הראשון באליפות ולאחריו יובא סיפורן של הצגות שתיים עד ארבע בתחרות והכתבה האחרונה, תסקר את ההצגה האחרונה באליפות.

לאחר שחמקנו מפקק אינסופי, מצאנו את עצמנו מחוץ לבריכה בוינגייט, שם פגשנו ב ג’ - חבר שלמד איתי באותה שכבה בתיכון, שלא ראיתי אי שם מאמצע שנות השמונים. למרות השנים שחלפו - הסתבר שאנחנו נראים פחות (שיער) או יותר (בטן) אותו דבר...

בכניסה לבריכה פגשתי את נצר שומר שלום, מאמן נבחרת העתודה של מכבי פארק המים רעות. "בחרת הצגה טובה, כמעט כולם שוחים - קודם כל ב 400 חופשי ואחרי זה בשליחים".

שעה לפני תחילת התחרות והבריכה הומה בעשרות שחיינים ושחייניות שמתחממים. היציע מלא לחלוטין בשחיינים, תיקים, הורים של שחיינים ומאמנים. בהמשך יסתבר שכל אלו (למעט התיקים) מתוחים ולחוצים, חוץ מהצופה היחיד בתחרות שלא שוחה, מאמן, או בן משפחה של אחד מהם וזה ככל הנראה עבדכם הנאמן...

איזו סאונה בפנים, יש משהו כמו 6314% לחות, השמש חודרת פנימה ואם זה לא מספיק - בהמשך הערב - ידליקו פרוז’קטורים מסביב לבריכה (מישהו שכח שכבר מזמן עברנו לשעון קיץ).

לאחר שנגמר החימום והוצגו השופטים, עברנו לשירת התקווה - שלקחה 1:30.19 דק’ לפי שעון העצר של הבריכה...

בהצגת המשחים הראשונה, התקיימו שני משחים 400 חופשי ו 50*4 חופשי לגילאים השונים.

התחרות נפתחה במקצה לגילאי 10-11 בנות ל 400 חופ’. זה נראה כמו אליפות פארק המים ברעות, ביחד עם קצת שחייניות אחרות - לא פחות משש שחייניות הפארק נטלו חלק. דניאל אלגריסי סיימה שנייה במקצה הראשון. במקצה השני - עדן פסקרה בת ה 10, שצעירה מיריבותיה בשנה, סיימה חמישית ונדין נאבקה על הארד, אבל נעקפה ב 100 האחרונים וסיימה רביעית.

בנים גילאי 10-11 - איתי כצנלסון (שיא אישי 5:32.87 דק’) ודניאל ויינבאום מככבים במקצה הראשון ובמקצה השני יש שתי סיבות לשמחה - אחת מקומית, כאשר איתי כרמי, מביא את המדלייה הראשונה של רעות באליפות - כסף בזמן של 5:13.15 דק’, שיפור של 6 שניות לשיאו האישי. השנייה - מקסים יליסביץ מהפועל בת ים, נאבק נגד השעון ושבר שיא גילאים שהחזיק מעמד 34 שנים. הנה אנחנוו גם יודעים לפרגן לאחרים כשצריך...

רותם מאירוב סיימה חמישית במקצה לבנות 12. אחרי תוצאות טובות של איתי לי’צק וגיא שלזינגר בבני 12 מגיע המקצה לו ציפינו...

400 חופ’ בנות 13 - כאשר יעל דניאלי שלנו, נאבקה מול טלי למקוף על הזהב ושחר כהן, גם היא מכוחותינו - נאבקה על הארד מול שיר חליוא. יעל וטלי היו צמודות, כאשר טלי הוליכה בהפרש זעום לאחר אמצע הדרך. יעל עברה להוביל בבריכה החמישית, הגדילה את הפער וזכתה במדליית הזהב הראשונה של רעות באליפות, בזמן של 4:42.63 דק’. שחר כהן ירדה לראשונה מגבול החמש דקות, והתוצאה שקבעה - 4:56.46 דק’, הקנתה לה את מדליית הארד.

400 חופ’ בני 14 - עומר הירשברג דורג 14 במוקדמות במשחה זה. אבל בזמן אמת - הוא פשוט התפוצץ בבריכה. הוא ברח לכולם במקצה הראשון, שבר את שיאו האישי ב 11 שניות וקבע 4:52.85 דק’, וקפץ עד למקום השביעי בדירוג הכללי. ליאור ברמן, הוריד שתי שניות משיאו וסיים רביעי עם 4:45.27 דק’.

כעת עברנו למקצי השליחים. ראשונות קפצה רביעיית הבנות בגילאי 10-11 - היה ברור שניקח מדלייה, השאלה הייתה - איזה. נדין טל, דניאל אלגריסי, רז פרדוסו ועדן פסקרה, שחו טוב וזכו בארד , בזמן של 2:18.52 דק’.

בנים 10-12: גיא שלזינגר - 31.19 שנ’ ואורי שניידר פנקס - עם 30.19 שנ’, שומרים על המקום השני, 31.1 של איתי ליצ’ק , העלו אותנו לפסגה. כעת יש קרב משולש בין הצפונים של נהריה וביאליק, לאיתי כרמי. כרמי שחה מצויין 29.31 שנ’, ורעות זכתה במדליית כסף - 2:02.31 דק’.

בנות 12-13 - שחר כהן שנייה לאחר 50 מ’ עם 31.06 שנ’. יעל כהן ועמר בר שחו אחריה ויעל דניאלי סיימה עם 29.52 שנ’ מדהים, 2:05.78 דק’ - 33 מאיות מהארד ומקום רביעי. רביעיית הבנים 13-14 מסיימת שמינית.

בדירוג המצטבר - רעות ראשונות בבנות, מקום שני בבנים ומקום ראשון בניקוד המצטבר. להזכירכם - רעות זכתה באליפות החורף במקום הראשון הקבוצתי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות