חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הבריכה העירונית. לקראת שעת האפס

 

הבריכה העירונית תיפתח ביום חמישי כפי שהובטח. שיהיה במז"ט! אבל היא תיסגר בסוף ספטמבר (אין קירוי לחורף). רוב רכיבי מרכז הספורט העירוני לא ייפתחו השבוע. אז מה יהיה? בריכה, מקלחות, שירותים ובעיקר...כיף לילדים. עם המינויים- תמתינו לשנה הבאה

 

היום ב’, הציג דורון ברק, מנכ"ל החברה הכלכלית של מודיעין, לעיתונות המקומית, את פרוייקט בריכת השחיה העירונית שייפתח ביום חמישי השבוע (5.8.2010). אקדים את המאוחר, ואציין כי בסופו של דבר, תיפתח הבריכה במועד שנקבע. אבל... רק הבריכה! עם זאת, אתמול (א’) כבר מיהרו בהולמס-פלייס מודיעין והודיעו על הורדת מחירי כניסה לבריכה ב-50%......

ביום חמישי הקרוב תיפתח בריכת השחיה העירונית לציבור הרחב. מה שיעמוד לרשות הבאים תהיה הבריכה עצמה (חצי אולימפית- 16*25 מטר)) ובריכת הפעוטות (83 מ"ר). מבנה הכניסה (לא כולל קומה שניה), שכולל מבואה, קפיטריה, מקלחות ושירותים (ספרתי במקלחות הנשים- 6 תאי שירותים ו-7 מקלחונים). מדשאה נרחבת ובה מתקני משחק לילדים (מקורה), עשרות שמשיות וכ-1000 כסאות פלסטיק למדשאה וסביבת הבריכה.

מה לא יהיה עדיין?: נתחיל בעובדה שהבריכה אינה מקורה לחורף. המשמעות היא שהיא תיסגר, באין קירוי, בסוף העונה. הקומה השנייה של המבנה המרכזי טרם הושלמה והיא מיועדת לזכיין שיקים בה מכון כושר (מכרז ראשון-נכשל, מכרז שני משופר- יוצא לדרך).

גם הבריכה הטיפולית (8*16 מטרים) שמתוכננת להיות מוקמת בנוסף לבריכות הקיימות, תהיה בשלב זה משטח דשא בלבד. אולם הספורט שיכלול 500 מקומות ישיבה ובגודל 1500 מ"ר יהיה מוכן בנובמבר. מגרשי הטניס, יעמדו לרשות הקהל במודיעין בתחילת אוקטובר. מגרשי הקט-רגל, טרם הוקמו.

עפ"י רשיון העסק של המקום תכולת האתר מיועדת לעד 1800 איש בו זמנית. החודשים ספטמבר ואוקטובר הקרובים הוכרזו כ"תקופת הרצה". בשל כך לא יימכרו השנה מינויים, אלא כרטיסים חד פעמיים וכרטיסיות בלבד.

והמחירים:   ילדים ונוער (עד 18) ובכלל זה גם חיילים -30 שקלים לכרטיס בודד. מבוגר- 35 שקלים לכרטיס. רחצה נפרדת לילד- 27 שקלים. רחצה נפרדת מבוגר- 30 שקלים.

כרטיסיות: 12 כניסות לילדים ונוער- 300 שקלים. 12 כניסות למבוגר- 350 שקלים. כרטיסיות שבת: 12 כניסות לילדים ונוער- 350 שקלים. 12 כניסות למבוגר- 400 שקלים.

מועדי פעילות ושעות מתוכננות: ככלל הבריכה תהיה פתוחה בימים א’-ה’ בין השעות 7:00 בוקר ועד 20:0 בערב. בשישי ושבתות, בין השעות 7:00 בבוקר ועד 18:00 אחה"צ.

כמו כן יתקיימו שעות פתיחה ייחודיות כלהלן: בימי א’-רחצה נפרדת לגברים בבוקר בין 7:00-9:00 ולנשים בין 9:30 בבוקר ל-11.30 בצהריים. ובימי ד’ רחצה נפרדת לנשים בין 16:00-18:00 ולגברים בין 18:30-20:30.

בנוסף, בימים א’,ג’, ב’, תהיה הבריכה פתוחה לרחצה לילית עד 22:00.

השוואת מחירים שערכה החברה הכלכלית בין בריכות שונות מעלה כי במחירי הכרטיסים הבודדים המחיר במודיעין יהיה זול בכ-20% מממוצע המחירים המוכר בימי חול. כך, בבריכת מסילת ציון המחירים כיום הם 35 ₪ לילד ו-45 ₪ למבוגר. במכבים: 40 ₪ לילד ו-50 ₪ למבוגר. במושב טל-שחר: 45 ₪ לכולם. בכפר דניאל: 40 ₪ לכולם. בשוהם:41 ₪ לכולם. ובגני תקוה: 40 ₪.

רק בריכת נילי, חורגת מהממוצע הנ"ל ובה המחירים מעט זולים יותר: 25 ₪ לילד ו-35 ₪ למבוגר, בימי חול. אגב- פארק המים ברעות אינו מאפשר כניסות חד פעמיות בתשלום, או כרטיסיות. פארק המים ברעות, אינו מאפשר כניסות חד פעמיות או כרטיסיות כלל.

הבריכה תתופעל ע"י חברת ניהול שנשכרה ע"י החברה הכלכלית- בשם "ניר עוז", וזהו תחום פעילותה של חברה זו. צוות התפעול כולל כ-80 איש. הבריכה תנוהל ע"י בני רזניק (44) שכיהן עד לאחרונה כמנהל קאנטרי "אזורי חן" ברמת אביב.

חניה: חניית מרכז הספורט כוללת כ-310 חניות צמודות למרכז. 100 חניות מעבר לכביש מול פארק ענבה, ועוד 120 חניות מול חניה זו, מעל פארק ענבה. סה"כ- כ-550 מקומות חניה. אבל... היא מיועדת לשרת גם את תחנת הרכבת מודיעין-מרכז.

ובשורה התחתונה: בריכת השחייה העירונית תיפתח כמתוכנן!! הבאים בה יאלצו אמנם להתמודד בשבועות הראשונים לפעילותה גם עם אתר בניה ועבודות פעיל (לא שונה מרוכשי הבתים בשכונות החדשות), אבל ייהנו מהמים. עם זאת, בסוף ספטמבר, היא תיסגר לפעילות.

נראה שלוח הזמנים שהוכרז לפתיחת מרכז הספורט, היה מעט "לחוץ" מדי. גם מנכ"ל החברה הכלכלית, דורון ברק, הודה בכך בדבריו היום. עם זאת מול המטרה של פתיחת הבריכה בלבד, נראה שנעשה מאמץ עילאי לעמוד בלוח הזמנים, מאמץ שהצליח! ועל כך יש לומר מילים טובות לחברה הכלכלית ולעומד בראשה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות