חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פתרון אמנותי לבעיות אקוסטיות בבית ובמשרד

 

אומני חברת ארטנובה הישראלית, פיתחו טכניקה יחידה מסוגה בעולם, בה המחטים מחליפים את מכחול הצבע, ואת הצבעים מחליפים סיבים אקריליים צבעוניים. החברה משיקה בימים אלה סדרה חדשה של תמונות ענק, המתבססת על הטכניקה החדשה. הציורים הרכים נותנים מענה ייחודי לבעיות אקוסטיות

 

פיתוח ישראלי חדשני בתחום האמנות: אומני חברת ארטנובה הישראלית, המרכז הגדול בעולם לציורים רכים, פיתחו טכניקה יחידה מסוגה בעולם, בה מחליפות סיכות את מכחול הצבע הרגיל של האומן ואת הצבעים מחליפים סיבים אקריליים צבעוניים. החברה משיקה בימים אלה סדרה חדשה של תמונות ענק, המתבססת על הטכניקה החדשה.

ייחודה של טכניקה זו נובע מכך שתוך כדי העבודה ומיזוג שכבות החומר נוצרים גוונים חדשים, שקיפויות וצורות חדשות. מאחר והטכניקה היא ידנית וכל יצירה היא עבודת אומנות אורגינאלית בפני עצמה, אין כמעט הגבלות של גודל, רכות, צבע וצורה של היצירות.

הציורים הרכים עוזרים בפתרון בעיות אקוסטיות ונותנים פתרון לקישוט קירות גדולים בחללים גדולים, קירות עגולים ועוד. כמו כן, הם מתאימים לקישוט מקומות בהם נדרש לתלות תמונות בהדבקה על הקיר ללא מסגרת כמו חדרי ילדים, אוניות, יאכטות ומטוסים פרטיים.

הציור הרך, מאפשר מענה ייחודי לקשיים שבו נתקלים אדריכלים ומעצבי פנים, במציאת פתרונות אמנותיים שיתאימו לחלל אותו הם מתכננים ומעצבים, הן בגודל, הן בצורה והן בסגנון. הציור הרך הוא מדיה חדשנית של אומנות מודרנית מקורית, בה הצייר משתמש בבדים וסיבים אקריליים צבעוניים כדי לבטא את רעיונותיו.

אמן הבית של גלריית ארטנובה, הוא הצייר יוחנן הרסון, שעבודותיו נמכרות ברחבי העולם. מנכ"ל המרכז היא מיכל מנדל שקד. הגלריה הראשונה נוסדה בשנת 1989 ופועלת עד היום. לחברה כיום 4 סניפים ברחבי הארץ בירושלים, נמל קיסריה, יפו העתיקה ומושב בית נקופה

בשנה הקרובה צפוי להיפתח סניף דגל בחו"ל במרכז העיצוב הגדול בניו יורק כחלק מתוכנית התרחבות בעולם. יצירות ארטנובה נמכרות בהצלחה ברחבי העולם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות