חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הבריכה העירונית תיפתח ב-5 באוגוסט

 

הבריכה העירונית ומתקניה ייפתחו ב-5 באוגוסט. כך מדווחת השבוע עיריית מודיעין ומציינת כי למרות גניבת המשאבות וציוד הבקרה שהותקנו בשבוע שעבר, נמצא ציוד חליפי והבריכה תיפתח באיחור של 4 ימים בלבד לתכנון המקורי

 

הבריכה העירונית מודיעין, מכבים-רעות תפתח לציבור ביום חמישי הבא, 5/8/10 בשעה 14:00. כך הודיעה השבוע דוברות עיריית מודיעין. מחירים ושעות פעילות יפורסמו לקראת מועד הפתיחה.

נזכיר כי על המיזם אחראית החברה הכלכלית לפיתוח העיר והעבודות באתר החלו לפני כשנה.

במרוצת החודשים האחרונים התקיימו במקום עבודות בינוי ופיתוח גם להקמת כלל מרכז הספורט העירוני. בריכת השחייה העירונית היא חלק מהמרכז כולו. כאמור, בשבוע הבא ייפתח לציבור מתחם הבריכה הכולל בריכת שחייה חצי אולימפית, בריכת ילדים, בריכת פעוטות, מדשאות ופינות משחקים, מגרש חול ים לכדורגל וכדורעף חופים, מזנון ומגרשי חנייה.

המתחם שייפתח כולל מבנה מרכזי עם מבואת כניסה, משרדי צוות, מלתחות וחדר סטודיו.

נזכיר כי לפני כשבוע נגנבה ממתחם הבריכה משאבת סחרור ראשית שהובאה מחו"ל במיוחד להפעלת הבריכה. בנוסף נגנבו גם משאבות משנה ומערכות בקרה. בהודעת דוברות עיריית מודיעין נמסר בענין זה כי "בימים האחרונים פעלו החברה הכלכלית והקבלן המבצע על מנת לאתר ולספק ציוד חלופי לאתר כדי לאפשר את פתיחתו. לאחר מאמצים רבים הצליחו בחכ"ל להשלים את רוב הציוד הנדרש ובימים אלה פועל הקבלן לביצוע עבודות חיבור והתקנה למערכות החדשות המצמצמות את העיכוב בפתיחתה של הבריכה בארבעה ימים בלבד".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות