חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נגנבה מערכת המשאבות והבקרה של הבריכה העירונית

 

 אם מישהו הטיל ספק בעובדה שהבריכה העירונית לא תיפתח במועד שנקבע, אז ביום ראשון בלילה נפל הפור: כל מערך שאיבת, ניקוי, טיהור ובקרת המים נגנב מאתר העבודות, שעות ספורות אחרי שהכל הותקן. ואיך זה קשור  להגעת המשט הבא מספרד ואיטליה?? ומה עם ועדת חקירה בינלאומית?

 

בליל ראשון- שני השבוע , נגנבו מאתר העבודות של הבריכה העירונית, מערכת משאבות, לוחות בקרה ואביזרי הפעלה, שהיו מיועדים להפעלתה של הבריכה החדשה הנבנית בימים אלה בעמק זבולון.

במסגרת עבודות ההקמה הותקנו במרתף המכונות והמסננים של הבריכה, מערכת בקרה והפעלה ומספר משאבות שונות, חלקן מיובאות מאיטליה ומספרד מערכות אלה נדרשות להפעלתה של הבריכה. המשאבות יובאו לארץ בדרך הים ע"י הקבלן המבצע את עבודות ההקמה. כאמור, כבר בליל יום התקנתן בוצעה הגניבה של חלק ניכר מהמערכות, עפ"י הפירוט הבא:

משאבת סחרור ראשית, משאבת יניקה לסינון ראשון, משאבה טבולה, לוח מדי ספיקה ובקרה ומערכת חיטוי הכוללת בקרים, משאבות מינון, מד עכירות ובקר התראות. בעקבות האירוע הוגשה ע"י הקבלן הראשי תלונה במשטרה והנושא כולו נמצא בחקירה משטרתית. משאבת הסחרור התורנית נותקה אמנם על ידי הגנבים ממקומה, אך מסיבה שטרם הובררה, יתכן בשל הפרעה לפעילותם, היא נשארה באתר.

דורון ברק מנכ"ל החברה הכלכלית מסר כי למקרה אין השלכות כספיות על העירייה או על החברה הכלכלית המקימה את הבריכה העירונית ואת מרכז הספורט. מדובר באחריותו של הקבלן המבצע ובהסכמים בינו לבין חברת הביטוח עמה הוא עובד. ייתכן ותהיה השלכה על המועד בו צפויה להיפתח הבריכה, ובימים הקרובים יתברר כמה זמן יידרש לקלוט ולהתקין את מערכות הציוד שנגנבו, לרבות משאבה חדשה מחו"ל .

בהודעת העירייה נמסר עוד כי בחברה הכלכלית בשיתוף יועצי ההפעלה מנסים לגבש דרך הפעלה זמנית לתקופת ההרצה ולהקטין את השפעת האירוע על לוח הזמנים ככל האפשר, על מנת להפעיל ולפתוח את הבריכה..

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות