חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אופססס שכחתי! לא תדעו כמה מטוסים ינחתו לכם על הראש

 

רעמי המטוסים אחר חצות, בשמי מודיעין-מכבים-רעות, בליל יום א-ב השבוע הזכירו לי שבעצם חברי מועצת העיר הצביעו בישיבת המועצה ביום ד’ האחרון נגד פרסום ופתיחת המידע בנושא לציבור הרחב. ולא שמישהו מהם ידע אי פעם את הנתונים לאשורם. סתם ככה, כי לראש העיר התחשק

 

כמעט ושכחתי! פתיחת ישיבת מועצת העיר ביום רביעי שעבר, עוד טרם פארסת וינרב, עלתה לדיון בקשתו של חבר המועצה דני רוזנפלד, לפתוח לציבור את כל המידע שיגיע ויועבר ל"צוות המעקב המצומצם" על כמות נחיתות וחליפות מטוסים בשמי מודיעין.

ומה קרה שנזכרתי בכך? פשוט מאוד, בליל ראשון-שני, נדדה שנתי. בעיקר בשל רעמי המטוסים (ספרתי לפחות 7 נחיתות, אבל אולי היו יותר....) כשהאחרון אותו שמעתי היה לקראת בשעה 01:00 אחר חצות!

ומה השתנה הלילה הזה מכל הלילות?!, זהו, שנזכרתי בשל כך בהתנהלות הדיון בהצעתו של רוזנפלד, ימים ספורים קודם, בישיבת המועצה. רוזנפלד הציע שכל המידע יהיה פתוח לציבור, וראש העיר, אמר שזו בקשה מיותרת, כי ממילא מתקיים "ברוגז" בין העירייה ואנשיה לבין רת:א ורש"ת, ברוגז שלהערתו גם יביא ממילא לאי דיווח הנתונים הרלוונטיים כפי שהתחיבו רת"א ורש"ת בעבר לדווח.

אז מה הבעיה? מה גרם לראש העיר למנוע את העברת ההחלטה הזו ברוב מוחץ (שכידוע עדיין עומד לרשותו)? מדוע הרימו כל חברי המועצה (כמעט) את ידיהם לדחיית הצעתו של רוזנפלד, שאין יותר הגיונית ממנה? הרי אם המידע לא יגיע, לא יהיה ממילא מה לדווח. ואם יגיע, מה אכפת לראש העיר שכל הציבור ידע אותו? הרי לראש העיר יש כעת אינטרס מובהק לגבש סביבו רוב ציבורי למאבק המחודש בבית המשפט, אליו הכריז בפתיחתה של אותה הישיבה.

כנראה שההצבעה הגורפת נגד הצעתו של רוזנפלד, היתה בכלל משהו אחר... אולי משחק כוחות פוליטי? או אולי להראות משהו בנוסח ככה יעשה לאיש אשר...., ואולי היתה זו תמיכה גורפת בסגנו אשר על התחבורה? ואולי ואולי ואולי..... מה שבטוח זה שראש העיר פספס כאן הזדמנות לשחק אותה לארג’. לאפשר לכל חבריו לקואליציה להצביע עפ"י צו מצפונם. מה היה קורה?! ממילא, הוא עצמו אמר, שבעצם זהו משחק סכום אפס.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות