חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הקלות רישוי לסוחרים במרכזים שבמודיעין

 

חייהם של הסוחרים במרכזים המסחריים השכונתיים במודיעין צפויים להיות קלים וזולים יותר, לפחות בכל הקשור לרישוי וחוקיות פעילותם. הקלות עליהם הכריזה עיריית מודיעין בנושא זה, צפויות לאפשר לסוחרים מרחב מחייה נוח וסביר יותר, ללא חשש מפקחי העירייה

 

ביום ראשון, הגיעו לבניין העירייה נציגי הסוחרים ובעלי העסקים ממרכזים מסחריים בעיר על מנת לשמוע על מספר שינויים והקלות שמבצעת העירייה במסגרת תחום רישוי עסקים.

בהודעת דוברות עיריית מודיעין נמסר בין השאר כי, "הנציגים עודכנו כי הנהלת העיר החליטה לבטל את אגרת השולחנות והכיסאות לשנת 2010. ההחלטה קובעת כי מעתה לא תגבה אגרת הצבת שולחנות וכסאות וכן מקררים ופריטים נוספים בשטח החיצוני לעסק. החיוב ייעשה במסגרת חיוב הארנונה עפ"י השטח בלבד בו הן מוצבים ולא יהיה כפל תשלום גם על ההצבה עצמה.

עוד עודכנו הסוחרים ובעלי העסקים כי ראש העיר חיים ביבס הורה על המשך מדיניות העירייה לאפשר הוצאת סחורה מחוץ לעסק בסופי שבוע, חגים, פתיחת שנת הלימודים ובתקופות מיוחדות נוספות, על מנת לעודד את הקנייה והצריכה של תושבי העיר.

בנוסף, מתוכנן שינוי תב"ע שיבוצע במרכזים המסחריים. מטרת התוכנית החדשה היא להוסיף שטחים עיקריים ושטחי שירות לעסקים שבמרכזים מסחריים הקיימים . התוכנית כוללת בשלב הראשון ארבעה מרכזים מסחריים: מודיעין סנטר, מרכז מרלז, קאנטרי סנטר ומליבו סנטר.

התוכנית מציעה הסבה של שטחי שירות מייעוד עיקרי- למחסנים, לשטח עיקרי למסחר וכן תוספת שטחי שירות עבור יציעים (גלריות) בחנויות. תוכנית זו תסדיר בסופו של דבר את אותם העסקים שפעלו ללא רישיון עסק עד כה ובעקבות התוכנית יפעלו ברישיון כחוק".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות