חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

וינרב רוצה להביא את חירייה למודיעין. זוית אישית

 

וינרב כועס על שלא הוזמן למפגש עם השר לאיכות הסביבה ושובר את הכלים באמרו: "חיים ביבס הוא מכשול לניהולה של העיר". היום, ד’, הוא צפוי להכריז בישיבת המועצה, הודעה דרמטית- לבקשתו. ההערכה היא כי יודיע על פרישתו מהקואליציה. ניחא. אבל לעשות זאת כדי להביא את כל האשפה הרטובה של ערי השפלה אל מודיעין, ולמעשה להביא את חירייה לכאן?! כנראה גם זה WIN-WIN בעיניו

 

מה גרם לאלכס וינרב להגיע למסקנה שמבחינתו כלו כל הקיצין? מה הביא את אלכס וינרב להוציא הודעה לעיתונות בה הוא מכריז על ראש העיר חיים ביבס כ"מכשול רציני לניהולה התקין של העיר"? ומה הביא את אלכס וינרב להכריז כי "חובה לעשות כל מאמץ כדי שהוא (ביבס מ.ב.) לא ימשיך" וגם..האם צפוי וירב להתפטר מהקואליציה?

מזכיר לכם סדרת טלויזיה מוטרפת מן העבר? זה לא מקרי. מה שנותר עתה זה רק להכריז "המתינו לפרק הבא"... כי כשבוחנים את מכתבו של וינרב לעיתונות, בו הוא מעלה את כל הנ"ל, עולות תמיהות לא מעטות.

ונתחיל דווקא מהסוף: "הנה הקש ששבר את גב הגמל" כותב וינרב. ומהו הקש? אי הזמנתו למפגש עם השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן, שהגיע לפגישת עבודה במודיעין בסוף השבוע שעבר.

ומבלי לצטט את כל התשבוחות העצמיות אותן הוא מרעיף על עצמו, להלן הסיפא של דבריו:" ומי שמשרת בתואר סגן ראש העירייה לענייני איכות הסביבה מזה כשבע שנים-לא הוזמן ולא שותף בנושא הביקור!".

אי הזמנה למפגש, או בלשון אחרת עניינים שכל כולם כבוד ותו לאו, הם שמניעים את גלגלי ההחלטות של נבחר הציבור הירוק, אלכס וינרב. לא הפריע לו כשהוא עמד וצפה בהשמדתו של אתר ארכיאולוגי נדיר בעיר. לא הפריע לו ללחום את מלחמתן של החברות הסלולריות בניגוד גמור לרצון תושבים בעיר. לא הפריע לו היעלמותם הכמעט מוחלטת של פעילויות אירגונים ירוקים בעיר מודיעין, כתוצאה ממלחמת התשה אותה הוא ניהל נגדם ובהצלחה, יש לומר. מה שהגדיש את הסאה אצל הפוליטיקאי המתיימר להיות הירוק האולטימטיבי במודיעין, זו הפגיעה בכבודו! "לא הזמינו אותי! וואללה!

אבל לא די בכך: סגן ראש העיר בתואר- אלכס וינרב, מודיע חד משמעית שהוא מתנגד לפרוייקט הפרדת הפסולת במודיעין. פרוייקט "ירוק" ראשוני וייחודי, שישים את מודיעין כמובילה ארצית בתחום. לא להאמין! ה"מומחה לאיכות סביבה" שעוסק כיום בייעוץ לרשויות מקומיות בנושא זה לפרנסתו, מתנגד ליישומה של תכנית בעלת איכויות נדירות לשמירה על איכות הסביבה.

וכך הוא כותב בענין זה:" חיים ביבס מנסה לקדם בשקט-בשקט ללא שיתוף וללא שקיפות נושאים שהוא יודע שלא יקבלו את הסכמתי או הסכמת חברי הוועדה לאיכות הסביבה או את הסכמת חברי מועצת העיר!!!" ומהם הנושאים שלא יקבלו את הסכמתו?! שימו לב: ".... וזאת גם בניגוד לדעת אנשי המקצוע בעירייה אשר מעדיפים הקמת מפעל לקומפוסט בתוך אזור המלאכה או באזור התחמ"ש בואכה יער בן שמן במקום לשנע את הפסולת הרטובה לדרום הארץ!!! אך חיים החליט על כיוון אחר וזהו!!! (הצעתי שנבחן אולי להפוך את המפעל שנקים למפעל שיקלוט פסולת רטובה מערים שכנות ויכניס לעיר הכנסה נאה מאד)."

הבנתם את זה?! אלכס וינרב, שלוחץ מזה שנים להכניס אנטנות סלולריות מול חלונות הבתים ולתוך רחובות העיר, תחת הכותרת "WIN-WIN", מעוניין להכניס גם את האלמנט הבא- על חשבון הבית: להביא את חירייה לתוך מודיעין! וכל זאת בעבור בצע כסף!

בסיכום מכתבו לעיתונות ולראש העיר (כנראה) בו הוא מוסיף עוד רבות ומלין על דרך התנהלותו של ראש העיר חיים ביבס מולו ובענייני ניהול העירייה, כותב וינרב:" חברים-כל מה שמתרחש כאן הזוי לחלוטין!"

מעיריית מודיעין, מכבים-רעות נמסר בתגובה: "מאז תחילת הקדנציה נוהג חבר הקואליציה וסגן ראש העיר בתואר אלכס וינרב כאופוזיציונר לכל דבר. מר וינרב משתלח השכם וערב בראש העיר, סגני ראש העיר ועובדי העירייה הבכירים ומפיץ הודעות מטעמו שאינן משקפות את המציאות ופוגעות בעבודת העירייה שהוא משמש כסגן ראש העיר שלה.

אין אף חבר קואליציה הנוהג בצורה כזו ולפני שמר וינרב עושה השוואה למעמדם של חברי קואליציה אחרים בעירייה עדיף שיבדוק קודם את התנהלותו. ראש העיר ניסה מספר פעמים בעבר ליישר את ההדורים ולהרגיע את הרוחות ללא הצלחה. חברי קואליציה אחרים משמיעים ביקורת ומעלים בעיות לא פחות ממר ויינרב, אך עושים זאת בצורה עניינית ומכובדת ולא בדרך פופוליסטית ומשתלחת.

ראש העיר הציב רף ברור על פיו נקבע כי כל מי שפוגע ומפריע לעבודת העירייה, משתלח בעובדיה ואינו פועל באופן ענייני לא יהיה חלק מהעשייה בעיר ומהפרויקטים המקודמים בה כולל פגישות עבודה עם גורמים חיצוניים ונציגות בכירה של ממשלת ישראל.

לגופו של עניין, ראש העיר נוהג בשקיפות מלאה בנושא וכבר הודיע, כי בניגוד לעמדתו של מר וינרב, הוא מתנגד באופן נחרץ להקים בעיר תחנת מעבר פסולת ומתנגד בתוקף לכניסתן של מאות משאיות זבל מערים אחרות שייפגעו בעיר ובאיכות החיים של התושבים רק בעבור בצע כסף".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות