חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חדשות ועדכונים במודיעין. מפה ומשם

 

במקום להפוך הודעות ומידע, חשובים ככל שיהיו, לאייטמים חדשותיים עצמאיים, סברנו שאפשר לרכז את תמציתם בידיעה מרוכזת אחת. תגללו להנאתכם, תתמקדו, תתעדכנו, ותעמיקו במה שיעניין אתכם. אז מה היה לנו כאן?.... "תכנית ל"מקפצות" חדשות בכבישי מודיעין. וגם- פרס איכות סביבה לפעילות החלה"ט. הצצה קלה לדרך בה מיובאים סמים למרחב החשמונאי... על כושר הביטוי של צעירי עיר העתיד ולקינוח- על מכשיר רפואי ייחודי והשימושים בו בבית הרופאים שבעזריאלי

 

עוד פסי האטה צפויים להקפיץ את הנוסעים מהר מדי:
לקראת שנת הלימודים הבאה פוצחת עיריית מודיעין בתוכנית להתקנת פסי האטה ומעברי חצייה מוגבהים. הפעילות תיערך בחודשים יולי-אוגוסט. במסגרת תוכנית העבודה תבצע העירייה ב-12 נקודות בעיר התקנת פסי האטה ומעברי חצייה מוגבהים.

נקודה ראשונה היא בעמק בית שאן לכיוון צפון בפינת הרחוב אליהו הנביא ליד בי"ס אסיף. נקודה שנייה היא בצד המקביל של עמק בית שאן, לכיוון דרום, בפינת רחוב משה דיין על יד מתחם הגנים ובית הספר הדמוקרטי.

לאורך עמק איילון יותקנו ארבע נקודות של פסי האטה ומעברי חצייה מוגבהים באזור בי"ס היובל: במפגשים עם הרחובות אלמוגן, כחילית ההרים משני הכיוונים ורחוב חרצית. בסמוך לבית הספר "נתיב זבולון" יותקנו פסי האטה ומעברי חצייה מוגבהים בצומת עמק החולה לכיוון דרום ונחל צין, ועמק החולה לכיוון צפון ורחוב עמק יזרעאל. העירייה תתקין פסי האטה גם בצומת הרחובות עמק דותן לכיוון דרום פינת רחוב נחל תנינים, בסמוך לבי"ס "אופק" ופסי האטה נוספים ברחוב נחל צין בסמוך לגני הילדים הנמצאים בו.

שתי נקודות אחרונות יהיו בשדרות יצחק רבין משני צידיו לכיוון צפון ודרום בסמוך לבי"ס ממלכתי ניצנים. פסי האטה אלה מצטרפים לארבע נקודות שכבר בוצעו ברחבי העיר ובהם עמק החולה משני צידיו בסמוך לרחובות נהר הירדן ונחל עיון, ועמק האלה משני צידיו בסמוך לבי"ס ממלכתי האלה.

ואיפה לא?: לאחר בדיקה שנעשתה בצומת הרחובות עמק החולה ונחל צין, הודיעה העירייה כי החליטה שלא לבצע בשלב הזה הקמת כיכרות בצורת שמינייה במקום כפי שתוכנן בתחילה בשל הבעיות התכנוניות במקום, העלות הגבוהה והתרומה הנמוכה להורדת מהירות הנסיעה בעמק שלא ליישם מודל זה בצומת. במקום זה מודל "כיכר השמינייה" יהפוך לשינויים שמשמעותם הגבהת מעברי חצייה, התקנת פסי האטה ושיפור שדה הראייה לנהגים.

פרס השר להגנת הסביבה למצוינות חברתית, יוענק לתוכנית החינוכית הפועלת במודיעין למצוינות סביבתית
בטקס שיתקיים ביום רביעי הקרוב בבית הנשיא, בהשתתפות הנשיא פרס והשר להגנת הסביבה, יוענק פרס השר להגנת הסביבה למצוינות סביבתית 2010 לתוכנית החינוכית של החברה להגנת הטבע, "ילדים מובילים שינוי", הפועלת במודיעין מטרת התוכנית: ליצור תחושת שייכות, מעורבות ואחריות של הילדים לסביבתם, על ידי עשייה אקטיבית למען הסביבה

התוכנית, הפועלת מאז שנת 2000, מתקיימת מלבד במודיעין גם בחיפה, ירושלים, באר שבע, אילת, שדרות, לוד, מעלות, שלומי, קצרין, קריית שמונה וביישובים נוספים, בעיקר ביישובי הפריפריה.

כיום פועלת התוכנית בכ - 150 בתי ספר בארץ, ומשתתפים בה כ - 25,000 ילדים ונוער. מטרת התכנית היא יצירת תחושת שייכות, אחריות ומעורבות של הילדים לסביבה, באמצעות עשייה אקטיבית למען הסביבה, בשיתוף הקהילה.

האם מתיתיהו החשמונאי קרא לאנשיו לבוא ולהתמסתל?!
ביום ראשון אחה"צ במהלך פעילות בלשי תחנת משטרת מודיעין ופקחני הנוער של התחנה, נתפס בצומת שילת קטין כבן 17 תושב חשמונאים וברשותו 28.4 גרם ברוטו חשיש .

בחקירתו הודה כי את הסם הוא רוכש מספק בירושלים, ומעביר לאחרים. כמו כן הודה בשימושים שונים ובעסקה לקניית 400 גרם מריחואנה תמורת 2200 ₪, עסקה שלא יצאה לפועל.

הקטין , שאינו בעל עבר פלילי קודם, נשלח למעצר בית מלא ל 5 ימים. החקירה נמשכת.

תלמידים ממודיעין בגמר "הנואם הצעיר" של רוטרי
ישראל עמית לוי מבית הספר יחד זכה במקום השלישי בתחרות הגמר של הנואם הצעיר של רוטרי ישראל, שנערכה בחיפה ביום חמישי שעבר. במקצה הנואמים הצעירים, של כיתות ו’, זכו שני נציגי העיר מבית הספר עידנים, יובל שחר במקום השני ועדי מיכליס במקום השלישי.

את שלושת הנציגים ממודיעין ליוו חברים ממועדון הרוטרי המקומי, בראשותו של הנשיא ברוך נונו, ואוטובוס מלא תלמידים מבית הספר יחד. הקהל הרב, שהגיע ממודיעין לבית הספר "לאו בק" בחיפה, עודד את עדי, יובל ועמית ללא לאות והתוצאות לא אחרו לבוא: מתוך 12 מתמודדים בסך הכל בשני המקצים, גרפו נואמי מודיעין 3 פרסים במקומות מכובדים. לתחרות הגמר הגיעו נואמי מודיעין לאחר שגברו על מתמודדים רבים בתחרויות המקדימות: תחרות בית ספרית, תחרות עירונית, תחרות מחוזית ותחרות חצי גמר של רוטרי ישראל.

עדי מיכליס מבית ספר עידנים נאמה על "אי שיוויון בין המינים". כאמור, על נאומה זכתה עדי במקום השלישי במקצה הנואמים הצעירים. יובל שחר, גם הוא תלמיד כתה ו’ מבית ספר עידנים, זכה במקום השני במקצה הצעירים על נאומו בנושא "דמוקרטיה וחופש הביטוי". יובל ציטט את וולטר שאמר: "אינני מסכים עם דבריך, אך אלחם על זכותך להשמיע אותם". הוא עמד על הבמה בביטחון רב והציג את הנושא בצורה משכנעת. והשופטים אכן השתכנעו.... במקצה הבוגרים, תלמידי כיתות י’ עד י"ב, יצג את מודיעין עמית לוי מבית הספר יחד. עמית נשא נאום בנושא "איכות הסביבה".

וגם בענייני רפואה: בלעדי בעיר מודיעין - טכנולוגיה חדישה לטיפול בבעיות מפרקים וגידים
בית הרופאים בקניון עזריאלי מודיעין,
מציג השבוע טכנולוגיה חדישה ובלעדית בעיר, לטיפול בהסתיידויות ודלקות במפרקים וגידים. טכנולוגיה זו מהווה כלי נוסף לטיפול בבעיות אורתופדיות, ובית הרופאים הוא המרכז הרפואי היחיד בעיר המחזיק במכשיר זה.

מדובר במכשיר היוצר גלי הלם, שבעבר נעשה בו שימוש לריסוק אבני כליה בלבד. מחקרים מראים כי ניתן לעשות שימוש בגלי הלם, במצבים קליניים נוספים, בעיקר לצורך טיפול בהסתיידויות ובמצבי דלקת בגידים ובמפרקים. מחקרים מראים כי טיפול בגלי הלם בכתף קפואה, מרפק טניס, דורבן, ועוד, מוכחים כיעילים ואף פותרים לחלוטין בעיות שאין להן רקע כרוני.

מכשיר גלי הלם פולט פרץ אנרגיה חזק המגיע מתוך אלקטרומגנט ושולח גל אלקטרומגנטי לתוך הרקמה. הגל מפורר הסתיידויות ומעודד רקמה מודלקת לרפא את עצמה. עוצמת הגל נשלטת ע"י מחשב. הטיפול מורגש- בניגוד למשל לאולטרסאונד המוכר, אך אינו כואב. אם יש צורך, האזור אף מאולחש באופן שטחי.

הפעולה אינה פולשנית ואין כל צורך בהרדמה. כמו כן, המכשיר אינו פולט קרינה מזיקה. אורך הטיפול הוא 5-10 דקות. ממוצע של חמישה טיפולים נדרש כדי להגיע לתוצאות הרצויות. ושיעורי ההצלחה גבוהים.

עלות הטיפול אינה מכוסה ע"י קופות החולים אך היא סבירה וברת השגה לכל כיס- כ170 שקלים בלבד. כדי לקבל את הטיפול, יש להצטייד בהפניה מרופא.

הטיפול מבוצע בבית הרופאים ע"י דר’ גילאון גוברין, יו"ר ההתאחדות לכירופרקטיקת ספורט בישראל. בית הרופאים הוא מרכז רפואי אינטגרטיבי ובו טיפולים שונים המרוכזים במרכז אחד מרווח ונגיש בקניון עזריאלי במרכז העיר.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות