חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: היי, אנחנו אלופות....

 

משחק סיום העונה של הליגה לנשים בכדורעף, הוכיח את המימרה שלא כל מי שמנצח בקרב, הוא שינצח את המלחמה כולה. עובדה! מ.ס מודיעין הפסידה לשער הנגב את המשחק האחרון, אבל גם חגגה את אליפות הליגה.  

 

בואו נתחיל בסוף המשחק - מוצאי שבת בשעה 21:00 בדיוק, נגמרה לה הליגה הארצית לנשים בכדורעף. באולם במודיעין, התמודדו מ.ס. מודיעין והפועל שער הנגב. בסיום המשחק, הייתה קבוצה אחת שלקחה אליפות, אבל הייתה זו דווקא הקבוצה השניה שחגגה על המגרש....

כעת נחזור שעתיים אחורה בזמן.... הפועל שער הנגב, הגיעה לאולם השמשוני במודיעין, מצויידת באוטובוס מלא באוהדים. גם אוהדי מ.ס. מודיעין הגיעו בהמוניהם לאולם ובסך הכל הגיעו כ 120 צופים למשחק (הרבה יותר פשוט לספור את מספר האוהדים שמגיעים למשחקי הכדורסל בהם חזיתי השנה - בדרך כלל מדובר במשהו חד ספרתי....).

מודיעין פתחה את המשחק עם טל בר, שרון אופיר שטרית, נועה הורוביץ, לינוי מזגאונקאר, יעל גולדין וליאת וקס.

A של טל בר, השווה את התוצאה ל 9:9. לפני הסרב הבא שלה, צעקו אוהדי שער הנגב "רשת" מתוך ניסיון לנחס את הסרב הבא שלה. "היי, זאת הבת שלי, עד כאן" ענה להן יוסי... האורחות שהיו מפוקסות יותר במערכה הראשונה, זכו בשמונה נקודות רצופות. במודיעין שולבו הליברו דניאלה גור ושחף קופרשטיין, טל ניסתה להציל כדור אבוד בעזרת בעיטת מספרת לאחור (יכולה להשתלב בקלות במכבי תל אביב בשנה הבאה) והמערכה הראשונה הסתיימה ב 16:25 לשער הנגב.

בכל זאת יש בה משהו - למרות שמודיעין הבטיחה את האליפות כבר במחזור הקודם, שחקניותיו של משה זנדבנק, רצו לסיים את העונה עם ניצחון. המערכה השנייה הייתה תענוג צרוף לאוהדי הכדורעף. שער הנגב המשיכה להפציץ, אבל יכולת טובה בהתקפה של לינוי וטל, גררו ריצה של 1:9 שהעלתה את מודיעין ל 14:20. שער הנגב צימקה ל 19:21 וזנדבנק מיהר לקחת פסק זמן. סרב טוב של ליאת, חור של טל ושחף לאחר הכנה מצויינת של שרון, סגרו את המערכה על 20:25 למודיעין ו 1:1 במערכות.

מערכה שלישית עד הנפילה - שער הנגב פתחה טוב את המערכה ועלתה ל 1:5. הכדור עבר למודיעין וכאן החל רצף סרבים קטלניים של נועה, שביחד עם חסימות של שחף והנחתות של ליאת ולינוי, זיכו את המארחות בשבע נקודות רצופות ומודיעין עלתה ל 5:8.

הנפילה - שרון ניסתה כהרגלה להציל כדור בגובה הפרקט, רק שהפעם זה היה מלווה בתנועה לא טובה של הרגל. הגרסה הפסימית טוענת שהקרסול נשבר והגרסא היותר פסימית, טוענת שיש קרע ברצועה. בתור אחד שהיה עם קרסול מגובס למשך חודש, לפני מספר חודשים, אני יכול לתאר לעצמי איך היא מרגישה (המילים - אאוץ’ ואמממממ בהחלט באות בחשבון)...

יכול להיות שאני טועה, אבל לדעתי זו הייתה הפעם הראשונה העונה, שבה מודיעין שיחקה השנה, כאשר המגישה והקפטנית שלה - לא על המגרש.

כן שרון, לא שרון, קחי אותי שרון... את האורחות משער הנגב, זה לא עניין. הן באו במטרה לנצח את המשחק. במודיעין העיניים היו נשואות יותר לספסל, במטרה לראות מה שלום שרון ופחות למגרש עצמו. מודיעין עוד הוליכה 12:13, אבל למרות מאמצים הירואיים בהגנה, המערכה זזה לכיוון האורחות והסתיימה ב 18:25 לשער הנגב, שעלתה ליתרון 1:2 במערכות.

יעל גולדין, אוטוטו בת 16, עברה לתפקיד המגישה במודיעין. יעל נתנה מעצמה 200% וביחד עם ליאה דואר קוטין ויתר השחקניות, נתנו מערכה הירואית. שער הנגב עלו ל 12:18, אבל מודיעין עם השיניים, צימקה ל 20:21. בסיום, שער הנגב זכו במערכה 21:25 ובמשחק כולו - 1:3 במערכות.

מה שמגיע, מגיע - בסיום המשחק, שחקניות שער הנגב חגגו על המגרש, ביחד עם הקהל שלהן, שהקנה להן אווירה ביתית בכל מהלך המשחק.

מנגד, השילוב של הפסד במשחק בית, עם הפציעה של שרון, גרם להרבה מאוד פרצופים עגמומיים למדי במודיעין. "היי תשמחו, אנחנו אלופות" ניסתה יעל לעודד את החברות שלה...

אפשר להגיד שהקבוצה הגיעה לקו הסיום קצת כמו שרון - על רגל אחת... אבל אלופה...

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות