חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: נא לקום- אלופות!

 

כמעט בלי עזרה חיצונית. אחרי שנתיים בלבד בליגה. עלתה קבוצת הנשים בכדורעף, מ.ס. מודיעין, לליגה הלאומית. זאת אחרי 3:0 משכנע מול היריבה הצמודה מ.ס. רמת אביב. תראו מה שאופי יכול לעשות...

 

מרכז ספורט עירוני אביב אליאנס, ארח ביום שבת את הקרב על העלייה לליגה הלאומית בכדורעף בין מ.ס. רמת אביב השנייה בטבלה, לבין מוליכת הטבלה מ.ס. מודיעין. במשחק נוסף במסגרת המחזור הלפני אחרון, ארחה שער הנגב את ראשון לציון וקיוותה לניצחון מודיעיני, בתוצאה של1:3 או 2:3, שישאיר אותן במאבק על הכרטיס הנכסף.

"אם זה טוב ואם זה רע - אין כבר דרך חזרה" - התפזם לו בראש שירו של יורם טהר לב, כשעשינו את דרכנו לאולמה הביתי של רמת אביב, למשחק שאין ממנו דרך חזרה - המפסידה תצא באופן סופי מהמאבק על האליפות. ניצחון רמת אביב - יקנה לה בפועל את האליפות, ניצחון מודיעיני בתוצאה 0:3, יבטיח למודיעין סופית את האליפות, בלי קשר לתוצאת המשחק מול שער הנגב, במחזור שיסיים את הליגה.

שחקניות מודיעין נראו מפוקסות מאוד בחימום לפני המשחק, בעוד שהמארחות מרמת אביב, נראו כמו ששחקניות מודיעין נראו לפני המפגש הקודם בין שתי הקבוצות, שהסתיים ב 0:3 קצר וכואב לזכות הרמת אביביות.

מודיעין פתחה עם השישייה הקלאסית שלה - טל בר, שרון אופיר שיטרית, לינוי מזגאונקאר, יעל גולדין, ליאת וקס ושחף קופרשטיין.

הפתיחה הייתה שייכת לקבוצה הביתית, שעלתה ליתרון 3:7. הכדור עבר למודיעין וכאן החל רצף סרבים מעולים של יעל גולדין. דניאלה גור הליברו, הצילה כדורים, שרון ניצלה חורים, ליאת הנחיתה, שחף חסמה והופ - מודיעין ביתרון ראשון שהגיע ל 7:11 ו 9:14. יכולת טובה של מספר 13 המקומית, הובילה לשוויון 15:15. לינוי הנחיתה וחסמה וטל בר הוסיפה שני A בסרבים ומודיעין ב 15:20.

גם ביציע, למרות נוכחות מסיבית של אוהדי רמת אביב, ניתן היה לשמוע רק את אוהדי מודיעין, שבאו מצוידים כהרגלם עם דרבוקות, תופי מרים, משרוקיות וביוסי בר אחד....רמת אביב צימקה ל 19:21. שחקניות מודיעין הזכירו לי סרטים ישנים על נבחרת הנשים של יפן בכדורעף - כיצד השחקניות ביצעו תרגילי קמיקאזה על הפרקט ולא ויתרו על שום כדור, גם אם הוא נראה אבוד. מודיעין עלתה לארבע, רמת אביב הורידה לאחד. שרון אופיר שטרית, במשחק ענק - חסמה פעמיים ברציפות את שחקניות רמת אביב והמערכה הראשונה הסתיימה ב 23:25 למודיעין.

מערכה שנייה - או ביאליק כתב על זה פואמה... רמת אביב עלתה ל 2:3 וכאן הגיעה תצוגת תכלית של שחקניות מודיעין. טל בר עברה לתת מכות פתיחה, שרון, יעל, לינוי וליאת הנחיתו מכל מצב ומודיעין ביתרון 3:9. שני גור השיגה נקודה למארחות, אבל הבליץ המשיך - הנחתה של יעל וחסימה של שחף, שלחו את יאיר לוטן, מאמנה של רמת אביב לקחת פסק זמן שני במערכה, כאשר מודיעין ביתרון 4:12. רמת אביב אמנם השיגה שלוש נקודות רצופות לאחר פסק הזמן, אבל מודיעין ענתה בשבע נקודות רצופות משלה, בדרך ל 7:19 מדהים. חסימה של שרון ושתי הנחתות של טל, קבעו 10:25, 0:2 במערכות למודיעין, שהייתה רחוקה כעת מערכה אחת בלבד מהאליפות.

הקהל שלהן התעורר... - בתחילת המערכה השלישית, הקהל המקומי נזכר בכך שגם להם מותר לעודד. מערכה זו הייתה שקולה יותר מקודמתה. מודיעין פתחה יתרון ורמת אביב צימקה. כשהפער ירד ל 11:12 למודיעין, לקח משה זנדבנק, מאמנה של מודיעין, פסק זמן חשוב, ומודיעין עלתה אחריו ל 11:15. רמת אביב שוב השוותה - הפעם ל 15:15. כעת, שלף זנדבנק מהספסל את נועה הורוביץ.

נועה, שפתחה בשישייה בשבוע שעבר מול ראשון לציון, ניגשה לתת סרבים וכבר בנקודה הראשונה, ניפקה A. מודיעין זכתה בחמש נקודות רצופות ועלתה ל 15:20. שני חורים של שרון, העלו את מודיעין ל 17:23. רותי שטיינמץ הורידה ל 19:23. חסימה גדולה של שחף, העלתה את מודיעין ל 19:24 וקירבה את מודיעין, כדי נקודה אחת מהאליפות. שחף ניגשה להגיש, הסרב שלה היה כל כך חזק, שהמארחות העיפו את הכדור לרשת ולרצפה. 19:25 למודיעין, שניצחה את המשחק 0:3 וזכתה באליפות, בשנה השנייה בלבד לקיומה!!

שפט יוסי חי יוסף, לעיני 120 צופים.

תגובות לאחר המשחק: הקפטנית של מ.ס. מודיעין, שרון אופיר שטרית: "מהשנייה הראשונה הופענו למשחק וידענו שמה שאנחנו צריכות זה פשוט לשחק. עבדנו השבוע קשה על עבודת הקרקע, על ניצול הנקודות החלשות של רמת אביב - שלמדנו מהפקת הלקחים מהסיבוב הקודם. הבנות כולן, כולל הספסל, היו ממוקדות, כאשר כל אחת ידעה בדיוק מה היא צריכה לעשות ועשתה את זה בצורה פשוט מדהימה. במסגרת הסיום המתוק, אפשר גם לציין את המשחק הזה בתור המשחק הטוב ביותר שלנו העונה"...

יעל גולדין: " היית מאמין ?!?!?! אני בחלוםםםםםםםםם אני מרגישה שאני הוזההההה. זה לא היה צפוי בכלל אין גודל לתאר את האושר שמציף אותי עכשיו בכיתי בסוף המשחק דמעות של אושר. איןןןןןןןן זה חלום, אבל עכשיו נדרשת עבודה קשה והרבה שינויים !"

האיש שייסד את הקבוצה בעונה שעברה, ניהל אותה השנה וגם אבא של יעל - גבי גולדין: "הקבוצה הגיעה ממוקדת, מבינה את חשיבות המעמד. הפסד היה מעלה את רמת-אביב לליגה

הלאומית. שני המשחקים האחרונים הסתיימו בהפסד, בבית לרמת-אביב ובחוץ לשער הנגב וכך נותרנו עם משחק שהוא מכריע. הקבוצה עבדה הרבה מאוד בשבועיים האחרונים על הפן החברתי/פסיכולוגי והגיעה מאוד ממוקדת למשחק המכריע. מחמאות למשה המאמן על המיקוד והיכולת לאסוף את השחקניות אחרי שני הפסדים ולהפוך את המשחק לחד-צדדי עם יתרון ברור לנו.

כמייסד, מנהל הקבוצה וכאבא של יעל, זו גאווה גדולה לראות שחלום שהתחיל לפני שנתיים, ללא תקציב, ללא אמצעים, עם תמיכה קטנה של מחלקת הספורט ועם קבוצת שחקניות מקומיות, מנוסות וצעירות, השיגה את היעד שהגדרנו- עלייה לליגה הלאומית, במחצית מהזמן (היעד היה לעלות תוך 3-4 שנים ועשינו זאת כבר בשנה השנייה).

לקבוצה קהל אוהדים מסור ונאמן, המורכב בעיקר מבני משפחה וחברים של השחקניות, המלווה אותה כמעט לכל משחק, בית וחוץ והם מרכיב חשוב ביותר בהצלחה ובתמיכה בקבוצה.

תודה מיוחדת ליוסי בר, אבא של טל בר, שמעבר לכך שהוא תומך בקבוצה באמצעים (תלבושות וציוד נוסף) הוא גם מוביל את קבוצת האוהדים באדיקות ואין ספק שגם לו חלק בהצלחה.."

טל בר:"אני חושבת שעשינו עונה מאוד יפה עד הפלייאוף והגענו אליו גם קצת עייפות וגם אולי קצת יותר מדי בטוחות בעצמנו. אני חושבת שלא השכלנו להבין לפני שהפלייאוף התחיל, שבעצם מדובר בסדרת משחקים שאורכה כמעט כאורך סיבוב בליגה. לגבי המשחק האחרון - אני חושבת שכל אחת מאיתנו הגיעה מאוד ממוקדת ומאוד מפוקסת. לכולנו היה ברור שזה המשחק הכי חשוב של העונה. אותי באופן אישי לא היה מנחם שהיתה עונה טובה ומוצלחת, אם בסוף היינו מפסידות את המשחק ושומטות את המקום בליגה לאומית לטובת רמת אביב.

גם כקבוצה וגם ברמה האישית של כמעט כל אחת מהשחקניות, זה היה המשחק הטוב ביותר שלנו העונה. ליאת היתה מדהימה בהתקפה ואפילו עשתה הגנה. שרון הגיעה ממוקדת ונתנה הגשות נפלאות, עשתה חורים חכמים והגנה טובה מאוד. דניאלה עשתה את מה שהיתה צריכה לעשות בהגנה, שחף עשתה נקודות חכמות וחסמה הרבה. משחק ההגנה היה מצוין, לא נתנו לכדורים ליפול סתם. אמרנו את זה אתמול הרבה פעמים, אבל אני אומר את זה שוב. לא נתנו להן להרים את הראש ולו לרגע. נכנסו מתחילת המשחק חזק ורק לחצנו עליהן יותר ויותר. לגבי העונה הבאה, אני חושבת שאנחנו חייבות לגייס עוד שתיים או שלוש שחקניות, בעיקר התקפה, ולעשות הכי טוב שאנחנו יכולות כדי לייצב את עצמנו בראש השליש התחתון לפחות"..

ליאת וקס: "טירוף!! כשאנחנו מפוקסות, אנחנו לא רואות אף קבוצה. בהחלט מגיע לנו".

שחף קופרשטיין: "אני חושבת שסוף סוף ירד לנו הדם מהראש והתחלנו לשחק כמו שאנחנו יודעות. המשחק היה לנו נורא חשוב וכל אחת נתנה את המאה אחוז שלה - אם זה בספסל ואם זה על המגרש. ח"ח לכולן!! אני מתה עלייהן!!!!!!!!!"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות