חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”מי מודיעין” סיפק השבת מיכלי מים לתושבי לוד

 

תאגיד מי מודיעין התגייס לסייע לאלפים מתושבי לוד שנתקעו ללא מים: ביום שבת בבוקר, הוציא תאגיד מי מודיעין מיכליות מים וברזיות מן העיר, כדי לסייע לכ-5000 תושבים מהעיר לוד, שנתקעו ללא מים. זהו למעשה מימוש ראשון של תרגיל אותו ביצע רק לפני שבועות ספורים התאגיד

 

ביום שבת בבוקר, קיבל מנכ"ל תאגיד "מי מודיעין" ירון רן, שיחת טלפון ממנכ"ל תאגיד מי לוד, שסיפר לו כי בעיר אירע פיצוץ מים גדול ביותר, שהותיר שכונה שלמה ובה כ-5000 איש ללא מים זורמים.

תאגיד מי מודיעין, שעמל בשנתיים האחרונות על הקמת מערך חירום, ואף ביצע לאחרונה תרגיל במערך זה, נרתם לסיוע, זאת במסגרת הסכמים לסיוע הדדי בין תאגידי המים.

צוותי "מי מודיעין" העמיסו מיכלים ריקים של קוב (מטר מעוקב) וברזיות והסיעו אותם ללוד. התהליך ארך כ-40 דקות.  המיכלים, חוברו להידרנטים של כיבוי אש בעיר לוד ומולאו במים.שסופקו לתושבים במהלך תיקון הפיצוץ.

מנכ"ל מי מודיעין, ירון רן, אמר "לשמחתי, הוכחנו גם במקרה שבו היה צורך אמיתי לסייע, ולא בתרגיל מתוכנן, כי מערך החירום של "מי מודיעין" פועל בצורה טובה מאוד ויכול לתת מענה במצבים בהם יש צורך בכך, גם בימים שאינם ימי עבודה שגרתיים. אירוע מסוג זה מהווה אינדיקציה טובה לתאגיד על יכולות התפקוד שלנו בשעת חירום".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות