חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שוק קח-תן במודיעין

 

יש לכם בבית מוצרי חשמל, צעצועים, ספרים, בגדים, או כל מוצר אחר הראוי עדיין לשימוש? שוק קחתן בו תוכלו למסור או להחליף חפצים אלה יתקיים היום, חמישי, 27 במאי ברחבת היכל התרבות

 

היום, חמישי, 27.5.10 בשעה 17:00 יתקיים שוק "קח-תן" ברחבת הדקלים בשדרות עמק בית-שאן. במודיעין. השוק אשר קיבל בעבר את השם, "תעביר את זה הלאה" הוא פרי יזמה משותפת של היחידה הסביבתית בעיריית מודיעין-מכבים-רעות ושרון מעוז חבר וועדת איכות הסביבה ויו"ר תנועת "מודיעין של כולנו".

חשיבותו העיקרית של השוק בהיותו אירוע המשלב בין תרבות, הנאה וחינוך לאיכות הסביבה. במהלך האירוע תתקיים הסברה בנושא מחזור והפרדת פסולת. תושבי העיר מוזמנים להחליף מוצרים שונים בהם: 1. צעצועים ומוצרי ילדים ותינוקות 2. ביגוד 3. ריהוט 4. מוצרי חשמל ואלקטרוניקה 5. ספרים 6. כלי בית ומטבח וכל דבר אחר העולה בדעתכם.

לאירוע חשיבות רבה בהקניית הרגלים בשימוש במוצרי יד שנייה והעדפתם על פני רכישת מוצרים חדשים והשלכת מוצרים ישנים לפח האשפה. הקהל הרחב מוזמן להגיע לאירוע. הציוד שיישאר במקום בתום האירוע, ירוכז ויועבר לנזקקים.

בעבר התקיים שוק "קח תן" של צעצועים ביזמת תנועת "מודיעין של כולנו" אשר זכה להצלחה רבה. בכוונת התנועה להפוך את השוק יחד עם היחידה הסביבתית למסורת מודיעינית תקופתית.

לפרטים נוספים ומידע ניתן לפנות, מנהל היחידה הסביבתית: אייל שני eyal_s@modiin.muni.il טלפון: 089726202

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות