חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

האחים לוי יבואני קרמיקה משיקים אולם תצוגה חדש בהשקעה של 15 מליון ₪

 

קצב רכישת דירות ושיפוצן במודיעין הוא גדול למדי. מאידך, מתברר כי היצע החומרים לביצוע השיפוצים, לפחות בינתיים, בתוך מרחב העיר מודיעין, הוא עלוב מאוד (כמעט ואינו קיים). לכן התרצינו ואנו מביאים את המידע הבא לציבור במודיעין:

 

ונתחיל בהבהרה: שלא כמנהגנו, בו אנו דבקים למידע מקומי-ממודיעין בלבד, מצאנו לנכון לפרסם את המידע הבא באתר. זאת לאחר שבדקנו את ההיצע בגוש מודיעין- העיר, והתברר כי בתחום האמור, הוא דל להחריד (מה גם שהחלטנו שלנוכח ההיצע, ניתן בלחץ לשייך את חבל מודיעין להגדרת "גוש מודיעין).

חברת האחים לוי יבואני קרמיקה, המתמחה בייבוא מותגי עיצוב של חיפויים, ריצופים, כלים סניטריים, מקלחונים מתקני בריכות וספא ועוד, הקימה אולם תצוגה ומרכז לוגיסטי בפארק התעשייה חבל מודיעין. הפארק ממוקם בסמוך לכניסה הצפונית לשוהם. המתחם החדש משתרע על שטח של 4,000 מ"ר ומשמש כאולם תצוגה, מרכז הפצה ולוגיסטיקה ומשרדי הנהלת החברה.

חברת האחים לוי יבואני קרמיקה, היא המשכה של חברת משה קטן ומנוהלת על ידי משפחת לוי. החברה מתמחה בעיצוב הבית ומציעה מגוון רחב של מותגים ועיצובים בכל רמות המחיר.

בהקמת המתחם החדש הושקעו 15,000,000 ₪ במטרה לספק לקהל הלקוחות הפרטיים ולקהל המקצועי פתרון כולל תחת קורת גג אחת. במקום ניתן למצוא מעל 300 מותגים המוצגים ב- 10 מחלקות מתמחות: חיפויים וריצופים, פרקטים, אבן, אמבטיות, כיורים, ברזים, מקלחונים, ארונות, מתקני ספא ובריאות ודלתות פנים. יוצאת דופן במתחם היא מחלקת דלתות הפנים שהוקמה בשיתוף פעולה עם חברת פנדור.

עופר לוי, מנכ"ל בחברה מציין "בחרנו בפארק התעשייה מודיעין ליד שוהם כי זיהנו את פוטנציאל האוכלוסייה באזור ומכיוון שהוא ממוקם בציר תנועה מרכזי המאפשר גישה נוחה הן למבקרים והן לצרכי תפעול ולוגיסטיקה. הפארק יושב על כבישים מרכזיים ונוח להספקה ושירות לקוחות מכל הארץ. אנו מציגים קונספט חדשני אשר מאפשר לכל אחד למצוא מגוון אדיר של פתרונות בכל התחומים ובהתאמה לכל תקציב."

כתובת אולם התצוגה: אחים לוי- יבואני קרמיקה, השקד 23, א"ת חבל מודיעין (ליד שוהם), 03-9739977

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות